Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~~~~Terror Gang~~~~ #28 - ( Invitees Only!!!!) (Page 59)

BornThisWay IF-Stunnerz
BornThisWay
BornThisWay

Joined: 18 February 2012
Posts: 33386

Posted: 21 September 2013 at 11:00am | IP Logged
Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

@Meghwa: Yeah. Everyone's reaction is same :P But the set is very good. Mine is P770. It is bit heavy but that is because of the battery. I can use the mobile for two full days if it is charged full.
@Divu: Go for known brands if you intend to use for longer period like few years. If not you can try some lesser known brands.

Huh? My one goes for 5 days if it's fully chargedConfused
what the!! I have never heard. Do you use internet in your phone?

Yep, I use WiFi.
Wow! Then yours is a super-phone LOL

Cool
You were planning to do CA, right?

I want to stay far away from Maths.LOL
you will have maths only in CPT. And why don't you use whatsapp?
I'll fail in CPT if maths is there. My phone doesn't let me use it.

Mini17 IF-Rockerz
Mini17
Mini17

Joined: 31 October 2009
Posts: 6063

Posted: 21 September 2013 at 11:02am | IP Logged
Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

@Meghwa: Yeah. Everyone's reaction is same :P But the set is very good. Mine is P770. It is bit heavy but that is because of the battery. I can use the mobile for two full days if it is charged full.
@Divu: Go for known brands if you intend to use for longer period like few years. If not you can try some lesser known brands.

Huh? My one goes for 5 days if it's fully chargedConfused
what the!! I have never heard. Do you use internet in your phone?

Yep, I use WiFi.
Wow! Then yours is a super-phone LOL

Cool
You were planning to do CA, right?

I want to stay far away from Maths.LOL
you will have maths only in CPT. And why don't you use whatsapp?

I'll fail in CPT if maths is there. My phone doesn't let me use it.
Do you find maths to be that difficult? Why doesn't it let you use? Even a basic android phone can.
BornThisWay IF-Stunnerz
BornThisWay
BornThisWay

Joined: 18 February 2012
Posts: 33386

Posted: 21 September 2013 at 11:09am | IP Logged
Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

@Meghwa: Yeah. Everyone's reaction is same :P But the set is very good. Mine is P770. It is bit heavy but that is because of the battery. I can use the mobile for two full days if it is charged full.
@Divu: Go for known brands if you intend to use for longer period like few years. If not you can try some lesser known brands.

Huh? My one goes for 5 days if it's fully chargedConfused
what the!! I have never heard. Do you use internet in your phone?

Yep, I use WiFi.
Wow! Then yours is a super-phone LOL

Cool
You were planning to do CA, right?

I want to stay far away from Maths.LOL
you will have maths only in CPT. And why don't you use whatsapp?

I'll fail in CPT if maths is there. My phone doesn't let me use it.
Do you find maths to be that difficult? Why doesn't it let you use? Even a basic android phone can.
Yeah it is THAT difficult. I don't know it keeps initializing & then says 'network error'
Mini17 IF-Rockerz
Mini17
Mini17

Joined: 31 October 2009
Posts: 6063

Posted: 21 September 2013 at 11:19am | IP Logged
Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

@Meghwa: Yeah. Everyone's reaction is same :P But the set is very good. Mine is P770. It is bit heavy but that is because of the battery. I can use the mobile for two full days if it is charged full.
@Divu: Go for known brands if you intend to use for longer period like few years. If not you can try some lesser known brands.

Huh? My one goes for 5 days if it's fully chargedConfused
what the!! I have never heard. Do you use internet in your phone?

Yep, I use WiFi.
Wow! Then yours is a super-phone LOL

Cool
You were planning to do CA, right?

I want to stay far away from Maths.LOL
you will have maths only in CPT. And why don't you use whatsapp?

I'll fail in CPT if maths is there. My phone doesn't let me use it.
Do you find maths to be that difficult? Why doesn't it let you use? Even a basic android phone can.

Yeah it is THAT difficult. I don't know it keeps initializing & then says 'network error'
Oh! My dad has a masters in mathematics LOL
That's bad. We could have created a terror group even in whatsapp LOL
BornThisWay IF-Stunnerz
BornThisWay
BornThisWay

Joined: 18 February 2012
Posts: 33386

Posted: 21 September 2013 at 11:21am | IP Logged
Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

@Meghwa: Yeah. Everyone's reaction is same :P But the set is very good. Mine is P770. It is bit heavy but that is because of the battery. I can use the mobile for two full days if it is charged full.
@Divu: Go for known brands if you intend to use for longer period like few years. If not you can try some lesser known brands.

Huh? My one goes for 5 days if it's fully chargedConfused
what the!! I have never heard. Do you use internet in your phone?

Yep, I use WiFi.
Wow! Then yours is a super-phone LOL

Cool
You were planning to do CA, right?

I want to stay far away from Maths.LOL
you will have maths only in CPT. And why don't you use whatsapp?

I'll fail in CPT if maths is there. My phone doesn't let me use it.
Do you find maths to be that difficult? Why doesn't it let you use? Even a basic android phone can.

Yeah it is THAT difficult. I don't know it keeps initializing & then says 'network error'
Oh! My dad has a masters in mathematics LOL
That's bad. We could have created a terror group even in whatsapp LOL
Wacko
I'm there in WeChat & LINE.
Mini17 IF-Rockerz
Mini17
Mini17

Joined: 31 October 2009
Posts: 6063

Posted: 21 September 2013 at 11:26am | IP Logged
Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

@Meghwa: Yeah. Everyone's reaction is same :P But the set is very good. Mine is P770. It is bit heavy but that is because of the battery. I can use the mobile for two full days if it is charged full.
@Divu: Go for known brands if you intend to use for longer period like few years. If not you can try some lesser known brands.

Huh? My one goes for 5 days if it's fully chargedConfused
what the!! I have never heard. Do you use internet in your phone?

Yep, I use WiFi.
Wow! Then yours is a super-phone LOL

Cool
You were planning to do CA, right?

I want to stay far away from Maths.LOL
you will have maths only in CPT. And why don't you use whatsapp?

I'll fail in CPT if maths is there. My phone doesn't let me use it.
Do you find maths to be that difficult? Why doesn't it let you use? Even a basic android phone can.

Yeah it is THAT difficult. I don't know it keeps initializing & then says 'network error'
Oh! My dad has a masters in mathematics LOL
That's bad. We could have created a terror group even in whatsapp LOL

Wacko
I'm there in WeChat & LINE.
I don't use both. All these days my old phone wouldn't support wechat and line. Gotta try now. BTW how is wechat?
BornThisWay IF-Stunnerz
BornThisWay
BornThisWay

Joined: 18 February 2012
Posts: 33386

Posted: 21 September 2013 at 11:27am | IP Logged
Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

@Meghwa: Yeah. Everyone's reaction is same :P But the set is very good. Mine is P770. It is bit heavy but that is because of the battery. I can use the mobile for two full days if it is charged full.
@Divu: Go for known brands if you intend to use for longer period like few years. If not you can try some lesser known brands.

Huh? My one goes for 5 days if it's fully chargedConfused
what the!! I have never heard. Do you use internet in your phone?

Yep, I use WiFi.
Wow! Then yours is a super-phone LOL

Cool
You were planning to do CA, right?

I want to stay far away from Maths.LOL
you will have maths only in CPT. And why don't you use whatsapp?

I'll fail in CPT if maths is there. My phone doesn't let me use it.
Do you find maths to be that difficult? Why doesn't it let you use? Even a basic android phone can.

Yeah it is THAT difficult. I don't know it keeps initializing & then says 'network error'
Oh! My dad has a masters in mathematics LOL
That's bad. We could have created a terror group even in whatsapp LOL

Wacko
I'm there in WeChat & LINE.
I don't use both. All these days my old phone wouldn't support wechat and line. Gotta try now. BTW how is wechat?
Same as whatsapp only difference is that we can't so if someone is online, I find line better.
Mini17 IF-Rockerz
Mini17
Mini17

Joined: 31 October 2009
Posts: 6063

Posted: 21 September 2013 at 11:30am | IP Logged
Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

Originally posted by BornThisWay

Originally posted by Mini17

@Meghwa: Yeah. Everyone's reaction is same :P But the set is very good. Mine is P770. It is bit heavy but that is because of the battery. I can use the mobile for two full days if it is charged full.
@Divu: Go for known brands if you intend to use for longer period like few years. If not you can try some lesser known brands.

Huh? My one goes for 5 days if it's fully chargedConfused
what the!! I have never heard. Do you use internet in your phone?

Yep, I use WiFi.
Wow! Then yours is a super-phone LOL

Cool
You were planning to do CA, right?

I want to stay far away from Maths.LOL
you will have maths only in CPT. And why don't you use whatsapp?

I'll fail in CPT if maths is there. My phone doesn't let me use it.
Do you find maths to be that difficult? Why doesn't it let you use? Even a basic android phone can.

Yeah it is THAT difficult. I don't know it keeps initializing & then says 'network error'
Oh! My dad has a masters in mathematics LOL
That's bad. We could have created a terror group even in whatsapp LOL

Wacko
I'm there in WeChat & LINE.
I don't use both. All these days my old phone wouldn't support wechat and line. Gotta try now. BTW how is wechat?

Same as whatsapp only difference is that we can't so if someone is online, I find line better.
How is line different?

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~~|Khoon Chusle Friends#6|(Only Invitees) ~~

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: afterlife.   Replies: 1178   Views: 20502

afterlife. 1178 20502 27 September 2013 at 12:50am by .Bonfire_Heart.
~~~Terror Gang~~~#27(Invitees Only)

2 3 4 5 6 7 ... 141 142

Author: LetzLiveOurLyf   Replies: 1130   Views: 23991

LetzLiveOurLyf 1130 23991 18 August 2013 at 10:00am by BornThisWay
~~|Khoon Chusle Friends#5|(Only Invitees) ~~

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: ..sairat..   Replies: 1153   Views: 25014

..sairat.. 1153 25014 12 August 2013 at 10:34am by ..sairat..
Gangs of Arshians(invitees only)

2 3 4 5 6 7 ... 31 32

Author: cutepie.arshi   Replies: 253   Views: 8722

cutepie.arshi 253 8722 11 August 2013 at 10:00am by Moonshadow.
32 Inches Smile Wide - A Paradise |Invitees Only|

2 3 4 5

Author: KaShArHi_Krishi   Replies: 35   Views: 2657

KaShArHi_Krishi 35 2657 06 July 2013 at 5:02pm by KaShArHi_Krishi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index