Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   
Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

||TaaRey/VriMar Dreamland96|| Tu Hi Hai Mere Dil Ki Tamanna <3 (Page 126)

-CussTheWorldUp IF-Dazzler
-CussTheWorldUp
-CussTheWorldUp

Joined: 18 October 2012
Posts: 4451

Posted: 20 August 2013 at 9:15am | IP Logged
Originally posted by Ayesha_Hasan

OMG!! 96th AT!!ShockedShocked

Those times when even I used to eat ATs..Cry



Di! Geek

The following 1 member(s) liked the above post:

Ayesha_Hasan

iheartVD Goldie
iheartVD
iheartVD

Joined: 21 January 2013
Posts: 2210

Posted: 20 August 2013 at 9:15am | IP Logged
Originally posted by Ayesha_Hasan

Originally posted by iheartd3

Originally posted by Ayesha_Hasan

OMG!! 96th AT!!ShockedShocked

Those times when even I used to eat ATs..Cry


arey ayesha ... dun b sad re ... i called u here cuz u sensed upset...hum sab TRians hai yaha pr ...be happy Big smile

RinkiHug
You are a sweetheart..
Waise, i see many new new people..
I have to know them now..EmbarrassedEmbarrassed

lemme introduce u Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Ayesha_Hasan

shweta.taarey IF-Dazzler
shweta.taarey
shweta.taarey

Joined: 07 June 2013
Posts: 2762

Posted: 20 August 2013 at 9:15am | IP Logged
Originally posted by ShReya_TaaRey

Originally posted by -upama-

Originally posted by shweta.taarey

upu...Angry

haan bol kya hua?LOL


ROFL
shreya..tujhko kyu hassi aaying? Ermm
iheartVD Goldie
iheartVD
iheartVD

Joined: 21 January 2013
Posts: 2210

Posted: 20 August 2013 at 9:16am | IP Logged
Originally posted by iheartd3

Originally posted by Ayesha_Hasan

Originally posted by iheartd3

Originally posted by Ayesha_Hasan

OMG!! 96th AT!!ShockedShocked

Those times when even I used to eat ATs..Cry


arey ayesha ... dun b sad re ... i called u here cuz u sensed upset...hum sab TRians hai yaha pr ...be happy Big smile

RinkiHug
You are a sweetheart..
Waise, i see many new new people..
I have to know them now..EmbarrassedEmbarrassed

lemme introduce u Embarrassed

LOL u hv already introduced urself ...LOL my chopsy ROFL


Edited by iheartd3 - 20 August 2013 at 9:15am

The following 1 member(s) liked the above post:

Ayesha_Hasan

-CussTheWorldUp IF-Dazzler
-CussTheWorldUp
-CussTheWorldUp

Joined: 18 October 2012
Posts: 4451

Posted: 20 August 2013 at 9:16am | IP Logged
Originally posted by iheartd3

Originally posted by ShReya_TaaRey

Originally posted by iheartd3

Originally posted by ShReya_TaaRey

Originally posted by iheartd3

Originally posted by ShReya_TaaRey

Originally posted by iheartd3

Originally posted by ShReya_TaaRey

Hey! me back! ;-)

hyiii shreya...this is rinki Big smile


Oh yeah! i couldnt reply to.ur pm.. Hey rinki di.. :-D

di ??? Angry
wats ur age ??? TongueLOL


Gonna turn 15 this october.. Stern Smile

ohk then ...bt still no di pihleeze Embarrassed


Okay! Smile

u knw v dun have haunted nights forum Confused
banvani padegi Wink


We can request for it i guess.. kahan i dont know.. :-\
Breezy. IF-Sizzlerz
Breezy.
Breezy.

Joined: 11 April 2013
Posts: 19776

Posted: 20 August 2013 at 9:16am | IP Logged
Originally posted by shweta.taarey

Originally posted by -upama-

Originally posted by shweta.taarey

upu...Angry
haan bol kya hua?LOL
mujhse nhi hoing...Cry
sorry i tried!! Dead
no prob re.. mein kissi aur ko nishane pe lagaungiLOL
Ayesha_Hasan IF-Dazzler
Ayesha_Hasan
Ayesha_Hasan

Joined: 06 March 2013
Posts: 4465

Posted: 20 August 2013 at 9:16am | IP Logged
Originally posted by shweta.taarey

Originally posted by Ayesha_Hasan

Originally posted by iheartd3

Originally posted by Ayesha_Hasan

OMG!! 96th AT!!ShockedShocked

Those times when even I used to eat ATs..Cry


arey ayesha ... dun b sad re ... i called u here cuz u sensed upset...hum sab TRians hai yaha pr ...be happy Big smile

RinkiHug
You are a sweetheart..
Waise, i see many new new people..
I have to know them now..EmbarrassedEmbarrassed
ayesha...have we talked? Ermm


Shweta.. Umm.. I guess no...
Anyways, phir se start karte hain..LOL
Hi!! I am Ayesha..
you call me whatever you want..LOL
shweta.taarey IF-Dazzler
shweta.taarey
shweta.taarey

Joined: 07 June 2013
Posts: 2762

Posted: 20 August 2013 at 9:17am | IP Logged
Originally posted by -upama-

Originally posted by shweta.taarey

Originally posted by -upama-

Originally posted by shweta.taarey

upu...Angry
haan bol kya hua?LOL
mujhse nhi hoing...Cry
sorry i tried!! Dead
no prob re.. mein kissi aur ko nishane pe lagaungiLOL
aajkal shivu kyu nhi aa rhi?? Angry

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
taarey and haunted house-TAAREY OS

2 3 4 5 6 7 ... 11 12

Author: --taareylove---   Replies: 90   Views: 24246

--taareylove--- 90 24246 30 June 2014 at 2:06pm by millllli
offically vrimar paradise. Tarey /vrimar fans see

2

Author: vrimarparadise   Replies: 13   Views: 3522

vrimarparadise 13 3522 06 November 2013 at 11:41am by Jaygandh
||TaaRey/VriMar Dreamland87||TaaRey will be back!!

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Loveurlife1   Replies: 1203   Views: 45722

Loveurlife1 1203 45722 20 July 2013 at 4:17am by piyaLovesJENSEN
Taarey taarey taarey!!

Author: taaRey_viNNy19   Replies: 8   Views: 4272

taaRey_viNNy19 8 4272 20 May 2013 at 9:51am by zoharocks
Scence analysis of Tarey/vrimar by Vrimar paradise

2 3

Author: vrimarcreation   Replies: 19   Views: 2695

vrimarcreation 19 2695 15 February 2013 at 8:05am by -CussTheWorldUp

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index