Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

ksg pik (Page 4)

-Ishqbaaaz- IF-Sizzlerz
-Ishqbaaaz-
-Ishqbaaaz-

Joined: 07 December 2012
Posts: 22496

Posted: 16 August 2013 at 3:35pm | IP Logged
Originally posted by EternalFrission

Originally posted by MannieXO

Originally posted by EternalFrission

Originally posted by ras224

tameez aur tehzeeb gaya tel leneBig smile


hope its gone forever...this besharam aak will defo kiss zoe...LOLEmbarrassedBig smile

Besharam and badmaash! His chaal pisaane wala dialogue today LOL ... uff when will he make a move to kiss Zoya? Day Dreaming


zoe will have to make move firstLOL...zoe be quick

Zoya needs to give Asad a peck on the cheek first and then get on with actually kissing him LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Mystic_nights_

Mystic_nights_ IF-Sizzlerz
Mystic_nights_
Mystic_nights_

Joined: 09 June 2012
Posts: 22835

Posted: 16 August 2013 at 3:37pm | IP Logged
Originally posted by MannieXO

Originally posted by EternalFrission

Originally posted by MannieXO

Originally posted by ras224

Originally posted by EternalFrission



OMG!!!...wat happened to aak tameez n tahzeebROFL

tameez aur tehzeeb gaya tel leneBig smile

One of AAK's wishes should be a massage done by Zoya LOL


LOL...awesome wish
zoe shud massage aak like how rani did for srk in kabhi alvida na kehnaLOL


LMFAOOO are you talking about that mattress shop scene? I think Zoya would need Tanveer to teach her a few moves to do that kinda massage... let's not go there Dead

I was thinking about that IPKKND massage scene, where Khushi massages Arnav's back and then Arnav flips Khushi over and is on top of her Embarrassed


ROFL...yeh that scene
omgee..that scene was adorbz...hope so they do it soon

The following 1 member(s) liked the above post:

-Ishqbaaaz-

Mystic_nights_ IF-Sizzlerz
Mystic_nights_
Mystic_nights_

Joined: 09 June 2012
Posts: 22835

Posted: 16 August 2013 at 3:38pm | IP Logged
Originally posted by MannieXO

Originally posted by EternalFrission

Originally posted by MannieXO

Originally posted by EternalFrission

Originally posted by ras224

tameez aur tehzeeb gaya tel leneBig smile


hope its gone forever...this besharam aak will defo kiss zoe...LOLEmbarrassedBig smile

Besharam and badmaash! His chaal pisaane wala dialogue today LOL ... uff when will he make a move to kiss Zoya? Day Dreaming


zoe will have to make move firstLOL...zoe be quick

Zoya needs to give Asad a peck on the cheek first and then get on with actually kissing him LOL


yeh start on the cheek...n then on his lips
OR
when aak kiss her cheek...she shud move so then his lips will lend on her lipsLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Ishqbaaaz-

-Ishqbaaaz- IF-Sizzlerz
-Ishqbaaaz-
-Ishqbaaaz-

Joined: 07 December 2012
Posts: 22496

Posted: 16 August 2013 at 3:43pm | IP Logged
Originally posted by EternalFrission



yeh start on the cheek...n then on his lips
OR
when aak kiss her cheek...she shud move so then his lips will lend on her lipsLOL

omg an accidental kiss!!!! how cuteee <3 hayye I want that to happen! Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Mystic_nights_

Mystic_nights_ IF-Sizzlerz
Mystic_nights_
Mystic_nights_

Joined: 09 June 2012
Posts: 22835

Posted: 16 August 2013 at 3:45pm | IP Logged
Originally posted by MannieXO

Originally posted by EternalFrission



yeh start on the cheek...n then on his lips
OR
when aak kiss her cheek...she shud move so then his lips will lend on her lipsLOL

omg an accidental kiss!!!! how cuteee <3 hayye I want that to happen! Embarrassed


mee too...but i dont think they willConfused
did arshi kiss??...cause we werent shown fully


hey btw..i am Fatemah..u cn cl me fate.fatti

The following 1 member(s) liked the above post:

-Ishqbaaaz-

-Ishqbaaaz- IF-Sizzlerz
-Ishqbaaaz-
-Ishqbaaaz-

Joined: 07 December 2012
Posts: 22496

Posted: 16 August 2013 at 5:11pm | IP Logged
Originally posted by EternalFrission

Originally posted by MannieXO

Originally posted by EternalFrission



yeh start on the cheek...n then on his lips
OR
when aak kiss her cheek...she shud move so then his lips will lend on her lipsLOL

omg an accidental kiss!!!! how cuteee <3 hayye I want that to happen! Embarrassed


mee too...but i dont think they willConfused
did arshi kiss??...cause we werent shown fully


hey btw..i am Fatemah..u cn cl me fate.fatti

Yup they did kiss during their artificial consummation LOL  Hey Fatemah! I'm Mannie Smile 
Mystic_nights_ IF-Sizzlerz
Mystic_nights_
Mystic_nights_

Joined: 09 June 2012
Posts: 22835

Posted: 17 August 2013 at 10:27am | IP Logged
Originally posted by MannieXO

Originally posted by EternalFrission

Originally posted by MannieXO

Originally posted by EternalFrission



yeh start on the cheek...n then on his lips
OR
when aak kiss her cheek...she shud move so then his lips will lend on her lipsLOL

omg an accidental kiss!!!! how cuteee <3 hayye I want that to happen! Embarrassed


mee too...but i dont think they willConfused
did arshi kiss??...cause we werent shown fully


hey btw..i am Fatemah..u cn cl me fate.fatti

Yup they did kiss during their artificial consummation LOL  Hey Fatemah! I'm Mannie Smile 


LOL....but we willhave to wait agesOuch

hey manni...nyc meeting uHug

The following 1 member(s) liked the above post:

-Ishqbaaaz-

-Ishqbaaaz- IF-Sizzlerz
-Ishqbaaaz-
-Ishqbaaaz-

Joined: 07 December 2012
Posts: 22496

Posted: 17 August 2013 at 11:27am | IP Logged
Originally posted by EternalFrission


LOL....but we willhave to wait agesOuch

hey manni...nyc meeting uHug


Disapprove possibly even a year or more Ouch ... they're starting to give passionate hugs now so who knows maybe an almost kiss is on its way? Embarrassed 

aww nice meeting you too! Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

Mystic_nights_

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index