Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

I don't even... (Page 2)

-Aswini- IF-Dazzler
-Aswini-
-Aswini-

Joined: 04 March 2013
Posts: 2706

Posted: 16 August 2013 at 10:44am | IP Logged
Imran is in a hurry to get marriedDeadLOL Why noone is interested to know the reason behind the break up? they are happy as long as najma is not the reasonLOL Those who think those dialogues by Zoya are ominous are mistaken coz she clearly said she is a permanent runaway bride, so NO ZOYAANBig smile

I think this is yur first analysis post..great write up...keep doingWink

The following 5 member(s) liked the above post:

Ankaheechibi_deeaGredandForgestarsinmyeyesnautanki_anu

rogerrocks IF-Stunnerz
rogerrocks
rogerrocks

Joined: 02 October 2012
Posts: 44334

Posted: 16 August 2013 at 10:44am | IP Logged
Ah you made a post..Well doneClapLOL 
Can someone tell me why Imran is this desperate to get married? Cant he wait for things to cool off a little? Insensitive and selfish jerkSleepy
And yeah, finally a passionate hug though the the passion was one sidedLOL Prude Ahmed Khan was busy moping around thanking his lucky stars but Zoya legit looked turned onClap
Oh i loved the whole Humeira-Gaffur sequence..Very poignant and emotional..
And can i slap Najma? Annoying and confused soulAngry
Mandatory line-Can KSG effing cut that goddamn hair?AngryLOL

The following 6 member(s) liked the above post:

Ankaheeasya04CanadianChiknautanki_anustarsinmyeyesGredandForge

starsinmyeyes IF-Sizzlerz
starsinmyeyes
starsinmyeyes

Joined: 25 April 2013
Posts: 14647

Posted: 16 August 2013 at 10:45am | IP Logged
Originally posted by nautanki_anu

Gud post Ne!!! 

Why is Imran pushing all the blame on Nikhat. Nikhat ne rishta toda, that's true. But kiski wajah se toda, shdn't he clarify that??? It looks like he was eagerly waiting for this engagement to break so that he cd wear his running shoes n sprint towards KV for Najma's haath. Loved Asad saying that he doesn't want his sis to be Haseena's DIL. I thought he had forgotten abt Haseena n the small gift he gave her in the name of dowry!!! LOL

I'm glad that the AsYa hug was passionate though not too passionate as I'm sure it'll build up. If they show too much passion too soon ppl tend to lose interest by the time they get married as in most shows IMHO LOL. This hug is preparing us for more intense n romantic AsYa scenes in future. We better get them as we deserve them. CVs are u listening???LOL

Why do I have a feeling that Ayaan is gonna tell Humeira that she took part in a play where she played the character of Rajni??? LOL.



Because my dear Anu...that is the only possible explanation Ayaan can give...LOL

The hug was very very well shot and executed...when will they get married is the questionLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

CanadianChiknautanki_anuGredandForge

GredandForge IF-Sizzlerz
GredandForge
GredandForge

Joined: 18 August 2012
Posts: 17709

Posted: 16 August 2013 at 10:45am | IP Logged
Originally posted by aksasya

TODAY'S EPISODE WAS AWESOME...

Story wise yes. But I didnot like Imran at all.

The following 2 member(s) liked the above post:

starsinmyeyesnautanki_anu

GredandForge IF-Sizzlerz
GredandForge
GredandForge

Joined: 18 August 2012
Posts: 17709

Posted: 16 August 2013 at 10:48am | IP Logged
Originally posted by starsinmyeyes

Tumne pukara aur hum chale aaye...Hug...the episode was nice..Asad and Zoya are handling this very well...

Happy that Asad remembers Haseena...the hug was really awesome...Turned on Zoya and Moping Asad..in characterLOL...

The date on that calendar is correct...but it did look like may in the precap earlier TBH...

Humeira questioning the changes is amazing attention to detail...

P.S: Zoya talking about Nikah ek waada hai...aaj toh ZoYaan will rise like a phoenix...LOL

P.P.S: the precap is so ominous..I am not liking this...I am scaredCry...

Great post Neha...u should do so often

I was jumping with joy when he said Haseena BiLOL

Yeah. I was thinking its a blooper but  when she woke up I thought Gul bach gayiBig smile

In character. But I understand that it was emotional not our kind thoughWink

She's better question else I'll know she has no brain.LOL

Yes man. Me and my sis were thinking the same. ZoYaan is still there.

Neither do I like it.

ThanksEmbarrassed

The following 4 member(s) liked the above post:

CanadianChiknautanki_anustarsinmyeyesrogerrocks

starsinmyeyes IF-Sizzlerz
starsinmyeyes
starsinmyeyes

Joined: 25 April 2013
Posts: 14647

Posted: 16 August 2013 at 10:49am | IP Logged
Originally posted by rogerrocks

Ah you made a post..Well doneClapLOL 
Can someone tell me why Imran is this desperate to get married? Cant he wait for things to cool off a little? Insensitive and selfish jerkSleepy
And yeah, finally a passionate hug though the the passion was one sidedLOL Prude Ahmed Khan was busy moping around thanking his lucky stars but Zoya legit looked turned onClap
Oh i loved the whole Humeira-Gaffur sequence..Very poignant and emotional..
And can i slap Najma? Annoying and confused soulAngry
Mandatory line-Can KSG effing cut that goddamn hair?AngryLOL
Ranjini...Hug
Imraan ko dekhte hi I feel like puking...Dead

One sided passion bhi thik hai..at least someone needs to begin...Asad needs some bhaang man...LOL.but jokes apart I loved the hug...Fevicol ka jod typesLOL

Humeira and Gaffur were so amazing...man Gaffur cannot be redeemed yaar..he filmed Zoya's mom's dead body being set on fire...how the hell will Zoya get over this

Najma needs a medical help...she needs to see a shrink ASAP...

I like the mandatory line...but at least the fringes stay in place and don't dance in his eyes..I thank heavens for small merciesLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

CanadianChiknautanki_anurogerrocks

GredandForge IF-Sizzlerz
GredandForge
GredandForge

Joined: 18 August 2012
Posts: 17709

Posted: 16 August 2013 at 10:50am | IP Logged
Originally posted by MisHumptyDumpty

Iman is such a demoralizing creature. >.< And worse will be when Nikhat says to Asad all is fine bhaijan -_- 

Najma - She looked as if she went into depression LOL 

Dilshad - Mirrored our reactions ROFL 
Yes Dilu you HAVE to stop all these ROFL 


Rest - WHAT A BRILLIANT EPISODE AFTER AGES. Cool


True that. 
Use sirf Imran mila that? Spot on Dilshad!Clap

The following 2 member(s) liked the above post:

CanadianChiknautanki_anu

-Aswini- IF-Dazzler
-Aswini-
-Aswini-

Joined: 04 March 2013
Posts: 2706

Posted: 16 August 2013 at 10:50am | IP Logged
Originally posted by rogerrocks

Ah you made a post..Well doneClapLOL 
Can someone tell me why Imran is this desperate to get married? Cant he wait for things to cool off a little? Insensitive and selfish jerkSleepy
And yeah, finally a passionate hug though the the passion was one sidedLOL Prude Ahmed Khan was busy moping around thanking his lucky stars but Zoya legit looked turned onClap
Oh i loved the whole Humeira-Gaffur sequence..Very poignant and emotional..
And can i slap Najma? Annoying and confused soulAngry
Mandatory line-Can KSG effing cut that goddamn hair?AngryLOL

hello dude i miss yur posts..can yo start posting already?AngryLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

CanadianChikGredandForgerogerrocks

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
No One Can Separate us- Not Even Destiny Can- PICS

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: ASADsweetZOYA   Replies: 78   Views: 9172

ASADsweetZOYA 78 9172 27 September 2013 at 4:58am by ChamakChallo91
First Asad and now even Zoya?

Author: notacrimetolove   Replies: 9   Views: 2169

notacrimetolove 9 2169 18 August 2013 at 12:01pm by sumaiya14
no wonder if dey replace surbhi or even end d show

Author: theresaminu   Replies: 2   Views: 818

theresaminu 2 818 10 July 2013 at 6:33am by exquisite.
The ajmer Track will go One even After mahasangam

2

Author: Sonias   Replies: 10   Views: 2055

Sonias 10 2055 09 July 2013 at 1:32am by Dae_drmer
Relax, it's not even possible anyway.

2 3 4 5

Author: goingreen   Replies: 34   Views: 4022

goingreen 34 4022 21 June 2013 at 8:15am by goingreen

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index