Jodha Akbar

India-Forums

   
Jodha Akbar
Jodha Akbar

What is this every time bathroom (Page 3)

Autumn_Rose IF-Sizzlerz
Autumn_Rose
Autumn_Rose

Joined: 19 June 2013
Posts: 12320

Posted: 15 August 2013 at 3:22pm | IP Logged
Originally posted by chinuchinu

next scene jalal coming very angrily asking for jodha n she is   taking bath at that time ..now jalal wht h will do ..  wanna see his reaction  Wink   Embarrassed  lol 

I hope jodha doesn't actually try to drown herself in shameLOL


The following 4 member(s) liked the above post:

nobodyatnotimecupid-struckchinuchinuSonaLuvZaSaf

Pen786 IF-Sizzlerz
Pen786
Pen786

Joined: 13 February 2006
Posts: 15694

Posted: 15 August 2013 at 10:18pm | IP Logged
Ye she will get shy and Akbar will not able move his eyes

The following 4 member(s) liked the above post:

Asmi2013chinuchinuSonaLuvZaSafAutumn_Rose

SonaLuvZaSaf IF-Sizzlerz
SonaLuvZaSaf
SonaLuvZaSaf

Joined: 08 October 2011
Posts: 19918

Posted: 15 August 2013 at 10:20pm | IP Logged
Originally posted by stephhh

LOL

why all time bathing scene...


yeah me wont mind akbar bathing scene again...but hope nxt time its jodha with akbar walking in...Jodha will b super angry to throw the milk jog on him which he catches and then asks all maids to leave them alone...(Moti bai's expression!!) and then wth one more sharts come near to jodha to help her bathe by pouring the milk over her shoulder...haha

wahhh Day DreamingLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Autumn_Rose

SonaLuvZaSaf IF-Sizzlerz
SonaLuvZaSaf
SonaLuvZaSaf

Joined: 08 October 2011
Posts: 19918

Posted: 15 August 2013 at 10:22pm | IP Logged
Originally posted by Autumn_Rose

@pen it's alright if you feel shy. Tele is right.. You are too cute 

As for today's scene, ruku was clothed, she wasn't in a bikini.

rofl bikini ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

chinuchinuAutumn_Rose

Pen786 IF-Sizzlerz
Pen786
Pen786

Joined: 13 February 2006
Posts: 15694

Posted: 15 August 2013 at 10:27pm | IP Logged
I know it
cupid-struck IF-Rockerz
cupid-struck
cupid-struck

Joined: 08 October 2008
Posts: 5021

Posted: 15 August 2013 at 10:33pm | IP Logged
If jalaal walks in on jodha bathing, she might throw a dagger on him ROFL
cupid-struck IF-Rockerz
cupid-struck
cupid-struck

Joined: 08 October 2008
Posts: 5021

Posted: 15 August 2013 at 10:33pm | IP Logged
Originally posted by Autumn_Rose

Originally posted by chinuchinu

next scene jalal coming very angrily asking for jodha n she is   taking bath at that time ..now jalal wht h will do ..  wanna see his reaction  Wink   Embarrassed  lol 

I hope jodha doesn't actually try to drown herself in shameLOL


ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

chinuchinuAutumn_Rose

MUNIASTUART IF-Rockerz
MUNIASTUART
MUNIASTUART

Joined: 27 March 2013
Posts: 6891

Posted: 15 August 2013 at 10:36pm | IP Logged
Yea sochne ki baat hain.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Will Akbar tell jhoda father every thing

2

Author: Pen786   Replies: 11   Views: 2588

Pen786 11 2588 14 August 2013 at 11:20am by yoga23priya
ekta plz dnt waste much time on haram politics

2

Author: munni_rajatfan   Replies: 12   Views: 1355

munni_rajatfan 12 1355 09 August 2013 at 1:02pm by jiya.k
Party time!!Join in :)

2 3 4

Author: ..Breeze..   Replies: 28   Views: 2474

..Breeze.. 28 2474 08 August 2013 at 12:14pm by parish99
jalal jodha bg tune verses playd 1st time mp3 link

Author: daring6823   Replies: 3   Views: 1260

daring6823 3 1260 06 August 2013 at 10:49am by Super Kool
Her Time Shall Come - A poem on jodha

2

Author: ..nams..   Replies: 15   Views: 1049

..nams.. 15 1049 26 July 2013 at 1:17am by Sexylicious.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Jodha Akbar Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index