Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon

India-Forums

   
Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon
Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon

FF: Sunshine Behind the Clouds|NOTE|19/11/13| Pg 19 (Page 16)

Suhana Ahmed IF-Rockerz
Suhana Ahmed
Suhana Ahmed

Joined: 05 December 2008
Posts: 5485

Posted: 14 October 2013 at 4:58am | IP Logged
Originally posted by uma88

Yipee am first!! Nice going, so rk gonna take madhu's case.. Waiting for rishabala time.. But rk already having girl- friend, so whats gonna happen


wow you seem pretty excited to be that =)
well RishBala time and loads of it coming up... just wait and read dear...


Originally posted by meenji22

very nice update


thanks sugar...

Originally posted by -Evil-Rules-

Awesum update!! I love da characters f da story so mch.Embarrassed w8ng fr da story 2 proceed. Update asap. Thnx fr da pm.


i am so very glad you are liking it so far...
updating in few moments...

thanks a million dear friends...

Suhana Ahmed IF-Rockerz
Suhana Ahmed
Suhana Ahmed

Joined: 05 December 2008
Posts: 5485

Posted: 14 October 2013 at 5:02am | IP Logged
Originally posted by aDarkAngel

Ah!! I can't tell you how happy I am right here for the reason that RK got it earful from Madhu and heer Dancing!!seriously now am cool Wink!!! Wow..so he is going to take her case...awesome...ab aaya naa oont pahad ke neeche lol!!! I was desperately waiting for this to happen from so long!! Priya isn't that bad hehe, coz she is the one who had brought RK to the mall at the first place..in short I don't hate her THAT much now lol!! Pls continue soon Suhana ...as. Keep saying it..this fic is very unique n intriguingTongue


Well he called for it... yup curiosity and challenge, he could not resist... yes finally a hi gaya pahar ke niche =P well don't form opinion for Priya so soon she is gonna start off many things... i am totally continuing it, not leaving this thing till i finish it =) thanks a lot dear... love you...


Originally posted by .Shree.

Loved the update Tongue
RK is gonna take madhu's case Embarrassed


thanks honey...


Originally posted by flowing_river

yeyy..Rk is going to take madhu's case..Wink
nice turn of events...Big smile


finally yeah...

guys you people are Angels, love you all so very much
thank you all...

Suhana Ahmed IF-Rockerz
Suhana Ahmed
Suhana Ahmed

Joined: 05 December 2008
Posts: 5485

Posted: 14 October 2013 at 5:04am | IP Logged
Originally posted by ainanwer

very nice update dear waiting for next


thanks, next coming up in few minutes...

Originally posted by punam2712

FINALLY
SO BOTH SHOWED ATTITUDE TO EACH OTHER
BUT RK WAS INTRIGUED ENOUGH TO TAKE HER CASE


yeah finally things started falling into place =)

Originally posted by sanghita0000

I am super-excited , super-happy & right now dreaming about Rishbala moments  Day Dreaming...expecting some wondeful Rishbala moments in the next update...so plz continue soon...Smile


well dreamy moments gonna take there time to come, but yeah now on there gonna be loads of RishBala scenes...

well thank you all lovely people... muah

Suhana Ahmed IF-Rockerz
Suhana Ahmed
Suhana Ahmed

Joined: 05 December 2008
Posts: 5485

Posted: 14 October 2013 at 5:10am | IP Logged
Originally posted by mimibm

OK...now this is like a rebound effect...first RK refusing to treat Madhu, and now after learning about her super IQ he is desparate to know more?...I wish it soon changes the dynamics between the twoEmbarrassed...I mean the strong hatred...although a little bit of friction between them is always welcome Wink


hey mims... yes he is, well you will come to know about his desperation more in upcoming chapter... well for now on hatred it is... but obviously it is going to be love and passion but not sometime very soon =)

Originally posted by colorsluv

Nice update -- Nothing happened yet most important thing happened --- I hope u have got what i mean 2 say --- Buildup fr future --- 2 things that caught my attention in this update -- Priya's instant chance of behavior ( M i over thinking .?? ) & another one was of course Rishbala Interaction --- RK's thought abt Madhu being spoil brat is like Patthar ki lakeer -- He just don't wanna think other way -- Thanks 2 Heer -- Now he is curious 2 know the other pehlu of this Sikka -- I did notice Madhu is having no different feeling  either rather than HATE --- The good news is they at least DO have feelings fr each other though HATE wala bt guess its better than nothing & the theory is always like this --- Nothing .. Anything .. Something .. Everything.



Now RK is ready 2 take Madhu's case ( Out of curiosity ) bt the QS is vl Madhu agree -- Best of luck 2 Preem fr manaofy her Darling Sissy & Needless 2 say RK too .    


well i so look forward to your review... it makes me happy beyond words... yes hatred for now, but a promising love for future, don't all stories start this way?


Originally posted by srik1

Waiting...


sorry to keep you waiting... coming up in few moments...

Suhana Ahmed IF-Rockerz
Suhana Ahmed
Suhana Ahmed

Joined: 05 December 2008
Posts: 5485

Posted: 14 October 2013 at 5:13am | IP Logged
Originally posted by war_is_peace

res
will read as soon as i get time...i'm desperate to read

and yes premeer and rishbala are my favourite couple so i luve for this Hug

and pls pm me a link of all ur premeer completed works also Embarrassed pls pls pls 


hey... so very excited to meet another Premeer fan here in MB forum... welcome to the story dear... i would surely PM you the link...

Suhana Ahmed IF-Rockerz
Suhana Ahmed
Suhana Ahmed

Joined: 05 December 2008
Posts: 5485

Posted: 14 October 2013 at 5:14am | IP Logged
Niama 19, srik1, mimibm, GOODLUCKANGEL, sanghita0000

guys i am so very sorry to keep you all waiting... i am just updating in few minutes... thanks a lot for your patience...

Suhana Ahmed IF-Rockerz
Suhana Ahmed
Suhana Ahmed

Joined: 05 December 2008
Posts: 5485

Posted: 14 October 2013 at 5:22am | IP Logged
Suhana Ahmed IF-Rockerz
Suhana Ahmed
Suhana Ahmed

Joined: 05 December 2008
Posts: 5485

Posted: 14 October 2013 at 5:23am | IP Logged
well just for putting it on fresh page this comment is being written =P

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
DD AT #219 ~Your Smile Spreads Sunshine ~

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: DDAT   Replies: 1199   Views: 33755

DDAT 1199 33755 24 August 2013 at 2:21am by vintage_12
Silver lining around dark clouds

2 3 4 5 6

Author: ...Seema...   Replies: 41   Views: 2592

...Seema... 41 2592 02 May 2013 at 1:18pm by ..FrozenHeart..
OS : i lost my sunshine

2 3 4 5 6

Author: kendra   Replies: 44   Views: 4685

kendra 44 4685 16 April 2013 at 7:12am by kendra
DrashtiDhami AT#109 l You Are Sunshine Of Our Life

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: ..tanya..   Replies: 1179   Views: 15852

..tanya.. 1179 15852 15 March 2013 at 4:18am by -Mishu-
rk darkness madhu sunshine..

2

Author: tabby999   Replies: 15   Views: 1390

tabby999 15 1390 16 January 2013 at 11:19am by stressrelief

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Madhubala - Ek Ishq Ek Junoon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index