Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

India-Forums

   
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon
Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon

|| IPKKND CHAT GROUP ||Th #95|CHK 2nd&3rd POST (Page 65)

-.Pari.- IF-Dazzler
-.Pari.-
-.Pari.-

Joined: 11 July 2012
Posts: 3936

Posted: 15 August 2013 at 10:23am | IP Logged
Originally posted by LoveARR

Hey they were people on youtube cursing us ... I said this earlier also but repeating...

There asked us not to bash the new actors and lets accept this IPK 2...
well there were many of us there who bashed them back and asked them to shut the F up and just don't read our comments..

I just can't believe how some people change ??

They were arshi/Sarun fan Really? Shocked


There is a difference between Arshians and True Arshians ... And they r definitely not the true ones! 

But there is one thing tho whts is the use of bashing the new actors ... its not thm who deiced the name!

The following 2 member(s) liked the above post:

Drama.QueenBarun_Addict

Sahiba_doll IF-Sizzlerz
Sahiba_doll
Sahiba_doll

Joined: 26 May 2012
Posts: 14722

Posted: 15 August 2013 at 10:23am | IP Logged
btw hello to all ... LOL nd sab kese ho? sory me beech mese hi gyb hojati hoonLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Drama.QueenBarun_Addict

ara_000 IF-Stunnerz
ara_000
ara_000

Joined: 21 May 2011
Posts: 27796

Posted: 15 August 2013 at 10:24am | IP Logged
Originally posted by -Anayah-

Originally posted by LoveARR

Hey they were people on youtube cursing us ... I said this earlier also but repeating...

There asked us not to bash the new actors and lets accept this IPK 2...
well there were many of us there who bashed them back and asked them to shut the F up and just don't read our comments..

I just can't believe how some people change ??

They were arshi/Sarun fan Really? Shocked


all I can say is...HATERS GONNA HATE...

let them...

ASAANI SE JEETNA HUME BHI NAHI PASAND...LAD KE BAAZIGAAR BANNAA HAI...CoolApprove

i dnt care abt them who r asking us to give them a chance...!

the prblm is we never said dat stop the show or dnt telecast it coz we never were nd will nver b against the launching of any new show...

our point is chng d name or dnt use anythng from IPKKND nd then accpting this carry on wit ur show,who cares abt ur new shows...

ana darling perfct,we love to fight nd we love to win at the end of the day Approve

The following 3 member(s) liked the above post:

Drama.Queen-Anayah-Barun_Addict

Drama.Queen IF-Rockerz
Drama.Queen
Drama.Queen

Joined: 01 July 2012
Posts: 5319

Posted: 15 August 2013 at 10:24am | IP Logged
Originally posted by Barun_Addict

@ rekhu di
they r not real fans Angry
lets not talk abt them
bubbles is ryt
get to naamkaran topic LOL

What topic is this?

I came on scratch pls expand ... and yaar my hindi is bad so ConfusedLOLEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Barun_Addict

-.Pari.- IF-Dazzler
-.Pari.-
-.Pari.-

Joined: 11 July 2012
Posts: 3936

Posted: 15 August 2013 at 10:24am | IP Logged
Originally posted by Sahiba_doll

btw hello to all ... LOL nd sab kese ho? sory me beech mese hi gyb hojati hoonLOL

Hi!

How r u????

The following 3 member(s) liked the above post:

Drama.QueenBarun_AddictSahiba_doll

Barun_Addict IF-Sizzlerz
Barun_Addict
Barun_Addict

Joined: 03 August 2012
Posts: 13005

Posted: 15 August 2013 at 10:24am | IP Logged
 @ sahiba
yeah lol LOL

@ bubbles 
we r not bashing actors
just the channel Angry

The following 2 member(s) liked the above post:

Drama.QueenSahiba_doll

-Anayah- IF-Rockerz
-Anayah-
-Anayah-

Joined: 09 November 2012
Posts: 5407

Posted: 15 August 2013 at 10:24am | IP Logged
Originally posted by Sahiba_doll

btw hello to all ... LOL nd sab kese ho? sory me beech mese hi gyb hojati hoonLOL
hey sahiba...Embarrassed

The following 3 member(s) liked the above post:

Drama.QueenBarun_AddictSahiba_doll

-.Pari.- IF-Dazzler
-.Pari.-
-.Pari.-

Joined: 11 July 2012
Posts: 3936

Posted: 15 August 2013 at 10:25am | IP Logged
Originally posted by LoveARR

Originally posted by Barun_Addict

@ rekhu di
they r not real fans Angry
lets not talk abt them
bubbles is ryt
get to naamkaran topic LOL

What topic is this?

I came on scratch pls expand ... and yaar my hindi is bad so ConfusedLOLEmbarrassed


Its ok!

We aour having a naming session!

By the way I am Pari! I dont think we hv met b4 Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

Drama.QueenBarun_Addict

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
I miss IPKKND and i WANT IPKKND BACK!

2 3 4

Author: TazLuvArShiAsYa   Replies: 25   Views: 10193

TazLuvArShiAsYa 25 10193 01 February 2014 at 11:52pm by Swearshina09
Sanaya fan group and Barun Sobti fan group

2 3

Author: Kamala05   Replies: 20   Views: 2180

Kamala05 20 2180 28 December 2012 at 2:00am by Kamala05
Re-watching Ipkknd--Reviving Ipkknd

2 3 4 5 6 7

Author: -chamkilli-   Replies: 53   Views: 19283

-chamkilli- 53 19283 02 December 2012 at 5:08pm by .Mandy.
IPKKND replacement copied IPKKND.

2 3

Author: kuts   Replies: 18   Views: 10769

kuts 18 10769 01 December 2012 at 10:20am by illuminated.
VOTE: group a 107 points group B 220 points :D

2 3 4 5 6 7 ... 22 23

Author: --drama_queen--   Replies: 176   Views: 11954

--drama_queen-- 176 11954 25 May 2012 at 4:35am by --drama_queen--

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Iss Pyaar Ko Kya Naam Doon Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index