Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

Hello Forumwasio! Peep in! :D (Page 3)

Untitled001 Goldie
Untitled001
Untitled001

Joined: 19 November 2010
Posts: 2446

Posted: 14 August 2013 at 1:06pm | IP Logged
Originally posted by mochhug

You dance too? Huh seems your signature is more indicative of your talents than I realized haha. 

Aww I'd do it sooner if I were you. And how can you say no one will remember you!? Your stories are NOT forgettable. I would certainly mail you to send me a copy Tongue


Well, it's one of my talents... I can do a bit of everything. LOL But just not enough to be the best... It's just me in the family. My whole family is filled with people who excel in what they do. It's a bit intimidating. So yeah... my signature is more literal than it originally seems. Tongue

I would do it... but I need to be of legal age if I'm gonna publish any of my stories and my dad would probably get a heart attack if he read my books! Tongue It's logical that people will forget me. I'm a realist, most of the times. Wink You mail me... I'll mail a pdf to you. LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

mochhug

Untitled001 Goldie
Untitled001
Untitled001

Joined: 19 November 2010
Posts: 2446

Posted: 14 August 2013 at 1:07pm | IP Logged
Originally posted by EternalFrission

good luck sweetie
will pray for uHug


Thank you! Hug
-Mrinalini- IF-Stunnerz
-Mrinalini-
-Mrinalini-

Joined: 22 August 2010
Posts: 30260

Posted: 14 August 2013 at 1:08pm | IP Logged
Originally posted by Sand_Princess

Originally posted by -Mrinalini-

Damn!! You are a BRILLIANT Writer and I mean it! Heart

You should surely publish your work if you have an option! Big smile

And I would definitely read your originals! thumbs up


It's a bit hard to believe that someone considers me a brilliant writer. Confused It's just unexpected and... odd.

I will publish my work someday... maybe in a few years, but no one on this forum will remember me then. LOL


No way girl! I love your work... You are way BRILLIANT than me! LOL People say I'm awesome! HAHAHA.. Hard to believe! ROFL

Drop me your email ID so I cud keep constant track of your work being published! I wud personally buy the book then! Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

Untitled001mochhug

Untitled001 Goldie
Untitled001
Untitled001

Joined: 19 November 2010
Posts: 2446

Posted: 14 August 2013 at 1:11pm | IP Logged
Originally posted by -Mrinalini-


No way girl! I love your work... You are way BRILLIANT than me! LOL People say I'm awesome! HAHAHA.. Hard to believe! ROFL

Drop me your email ID so I cud keep constant track of your work being published! I wud personally buy the book then! Big smile


Well, I'd love it if people remembered me as an 'awesome' writer. Not many people in in real life compliment me for my writing. It's always the way I dance, how I can move my body... not my words. It's not a thing people appreciate when it comes to me.

ntk.lahiri@gmail.com

Leave me a mail... I'll keep in contact then. Smile Well, at least I have one taker! LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Mrinalini-

Xarina Coolbie
Xarina
Xarina

Joined: 06 November 2011
Posts: 17599

Posted: 14 August 2013 at 1:14pm | IP Logged
Originally posted by Sand_Princess

Originally posted by Xarina

Both. Big smile  What's the competition about if you don't mind me asking? Smile


I've been writing numerous fan fictions that I want to rewrite someday as originals and try to publish them, and then I have my originals... Short stories... novels... I'm going to start writing two novels next year... LOL

And as for the competition, it's a talent hunt the school is sending me to. I'm up against brilliant performers and I thought I'd do a dance performance... I'm pretty clueless about it. LOL

Wow!  Two novels.  I found it hard enough writing one. Lol.  Like I say all the best -for both.   If you need any help look me up. Smile
-Mrinalini- IF-Stunnerz
-Mrinalini-
-Mrinalini-

Joined: 22 August 2010
Posts: 30260

Posted: 14 August 2013 at 1:16pm | IP Logged
Originally posted by Sand_Princess

Originally posted by -Mrinalini-


No way girl! I love your work... You are way BRILLIANT than me! LOL People say I'm awesome! HAHAHA.. Hard to believe! ROFL

Drop me your email ID so I cud keep constant track of your work being published! I wud personally buy the book then! Big smile


Well, I'd love it if people remembered me as an 'awesome' writer. Not many people in in real life compliment me for my writing. It's always the way I dance, how I can move my body... not my words. It's not a thing people appreciate when it comes to me.

ntk.lahiri@gmail.com

Leave me a mail... I'll keep in contact then. Smile Well, at least I have one taker! LOL


Mail dropped! Big smile
Untitled001 Goldie
Untitled001
Untitled001

Joined: 19 November 2010
Posts: 2446

Posted: 14 August 2013 at 1:19pm | IP Logged
Originally posted by Xarina

Wow!  Two novels.  I found it hard enough writing one. Lol.  Like I say all the best -for both.   If you need any help look me up. Smile


I love the fact that you're published and so down to earth. It's like a whole new world out there waiting you know, and it's pretty damn scary. There are so many questions that will never be answered. Thanks for being there and holding out your hand. I'll surely look you up. Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Xarina

princeegoyal IF-Dazzler
princeegoyal
princeegoyal

Joined: 09 December 2010
Posts: 3477

Posted: 14 August 2013 at 1:59pm | IP Logged
okei..so here's the ball...meine abhi dekha...

sure ..INFACT U MUST...UR WRITING HV A HOLD...HOLD ON THE THOUGHTS..OF READER...UR WAY OF WRITING HOOKED READERS...& THEY KEEP UR STORY IN MIND...ATLEAST...I KEEP ON THINKING...WHT WILL BE UR NEXT MOVE...& U ALWAYS SURPRISE ME...

I M NOT SAYING THIS BECOZ U R A FRIEND TO ME...OR MUJHE DOSTI KA KALMA PADHNA HAIN...

BUT I M SAYING IT GENUINELY  ...U HV A WRTITING SKILL DEAR..PUT UR PEN DOWN A LITTLE MORE...TO ADD A LITTLE CRISP...(SMTIMES U LOSE TRACK...)..LET  ADD..SM MORE EXPEREINCE...IN WRITING..LIKE START WRITING IN SM MORE FEILDS...LIKE U  R ALREADY GUD IN LOVE & SEX MAKING SECTIONS...BUT IF U ADD SM COMEDY,HUMOUR,HORROR TO UR KITTY ,.,IT WILL HELP U IN UR WRITING  LIKE A CHEERY ON CAKE...

HOPE KUCH JAYDA TOH NHI HO GYA...
PARI

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Let's count Qubool Hai fans!Peep in please.FunPost

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: Ipkknd-ki-fan1   Replies: 171   Views: 10598

Ipkknd-ki-fan1 171 10598 03 October 2013 at 5:40am by nisha150
WHY SO BEAUTIFUL?CAPS ADDED!PEEP IN!

2 3 4 5 6

Author: ..SchnellBus..   Replies: 43   Views: 5002

..SchnellBus.. 43 5002 13 August 2013 at 3:43am by sumaiya14
listen...imp...peep in about rankings

Author: suchishah   Replies: 3   Views: 602

suchishah 3 602 07 August 2013 at 10:09am by -AppleOfMaEye-
qubool hai title song (peep in)

Author: malini96   Replies: 9   Views: 4125

malini96 9 4125 07 April 2013 at 10:58pm by jazmeen
-GAME-~|PANI DA RANG|~ HOLI SPL~ \plz peep/

2 3 4 5 6 7

Author: nits_viratholic   Replies: 51   Views: 3254

nits_viratholic 51 3254 29 March 2013 at 6:15pm by AsYa_fan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index