Savitri

India-Forums

   
Savitri
Savitri

Was Ashish Married? (Page 11)

panchaali IF-Sizzlerz
panchaali
panchaali

Joined: 05 July 2011
Posts: 10455

Posted: 15 August 2013 at 12:06pm | IP Logged
Originally posted by vampire12345678

Originally posted by FIZK6

Originally posted by vampire12345678

Fizz my jaan my honey my sweet heart
See we made ur post pink
Haww ur post was not innocent
In marriage innocnce is taken ROFL


<font face="Comic Sans MS, Times, serif" size="2">Thanks for making my post pink dear Hug
In marriage innocence is not taken but given</font> Embarrassed
<font face="Comic Sans MS, Times, serif" size="2">Pavitra rishta hain.</font>

Hahha yeh
But what happens when no one is innocent
Smile

Age of dis-innocence Ouch 

panchaali IF-Sizzlerz
panchaali
panchaali

Joined: 05 July 2011
Posts: 10455

Posted: 15 August 2013 at 12:07pm | IP Logged
Originally posted by vampire12345678

Originally posted by FIZK6

Originally posted by vampire12345678

Originally posted by FIZK6

<font face="Comic Sans MS, Times, serif" size="2">Sairuuu ... Snowy and Navina ... you made an innocent topic gutter </font>Blushing LOL


U can thank mw now fiz
I know u r dying to say thank u but its k hahahha
And u loved the gutter i can see
With the blushing blush


<font face="Comic Sans MS, Times, serif" size="2">I thanked you dear LOL
Oh yeah, didnt understand some of it Ermm And dont want to either. LOL</font>



Haww qait a minute
U dont understand
What do tell
I wanna explain please
explain Saira Wink LOL
...navina... IF-Stunnerz
...navina...
...navina...

Joined: 17 December 2011
Posts: 35970

Posted: 15 August 2013 at 12:10pm | IP Logged
Originally posted by panchaali

Originally posted by ...navina...

Originally posted by vampire12345678


Yeah and they had holi party
She must have gone at his place to wash up;)
I mean its ashu i dont even think gay people can resist udayveer and she is striaght n his gf lol
Why do u think its not her ??
Yeah she has she grown fat with the amount of love she was getting from ashu hahaha
 
Hmmm , UDAYVEER Day Dreaming  ...  he can get HETROSEXUAL , HOMOSEXUAL AND BISEXUAL PEOPLE'S knickers in a twistBlushing!

Hey Bhagwan Navi!!!!! Shocked
 
 
Payel Di ...  why are u so shocked.  WHAT I SAID ABOVE is the TRUTHEmbarrassed!

The following 1 member(s) liked the above post:

vampire12345678

panchaali IF-Sizzlerz
panchaali
panchaali

Joined: 05 July 2011
Posts: 10455

Posted: 15 August 2013 at 12:11pm | IP Logged
Originally posted by ...navina...

Originally posted by panchaali

Originally posted by ...navina...

Originally posted by vampire12345678


Yeah and they had holi party
She must have gone at his place to wash up;)
I mean its ashu i dont even think gay people can resist udayveer and she is striaght n his gf lol
Why do u think its not her ??
Yeah she has she grown fat with the amount of love she was getting from ashu hahaha
 
Hmmm , UDAYVEER Day Dreaming  ...  he can get HETROSEXUAL , HOMOSEXUAL AND BISEXUAL PEOPLE'S knickers in a twistBlushing!

Hey Bhagwan Navi!!!!! Shocked
 
 
Payel Di ...  why are u so shocked.  WHAT I SAID ABOVE is the TRUTHEmbarrassed!

Jai Shiv Shankar ab mera kya hoga Cry

The following 1 member(s) liked the above post:

...navina...

...navina... IF-Stunnerz
...navina...
...navina...

Joined: 17 December 2011
Posts: 35970

Posted: 15 August 2013 at 12:19pm | IP Logged
Originally posted by panchaali

Originally posted by ...navina...

Originally posted by panchaali

Originally posted by ...navina...

Originally posted by vampire12345678


Yeah and they had holi party
She must have gone at his place to wash up;)
I mean its ashu i dont even think gay people can resist udayveer and she is striaght n his gf lol
Why do u think its not her ??
Yeah she has she grown fat with the amount of love she was getting from ashu hahaha
 
Hmmm , UDAYVEER Day Dreaming  ...  he can get HETROSEXUAL , HOMOSEXUAL AND BISEXUAL PEOPLE'S knickers in a twistBlushing!

Hey Bhagwan Navi!!!!! Shocked
 
 
Payel Di ...  why are u so shocked.  WHAT I SAID ABOVE is the TRUTHEmbarrassed!

Jai Shiv Shankar ab mera kya hoga Cry
 
 
SHIV-JI  hain na WinkBlushing!!!!!!!!
 

The following 2 member(s) liked the above post:

vampire12345678panchaali

vampire12345678 IF-Rockerz
vampire12345678
vampire12345678

Joined: 08 April 2012
Posts: 5836

Posted: 15 August 2013 at 12:27pm | IP Logged
Originally posted by ...navina...

Originally posted by panchaali

Originally posted by ...navina...

Originally posted by panchaali

Originally posted by ...navina...

Originally posted by vampire12345678



Yeah and they had holi party
She must have gone at his place to wash up;)
I mean its ashu i dont even think gay people can resist udayveer and she is striaght n his gf lol
Why do u think its not her ??
Yeah she has she grown fat with the amount of love she was getting from ashu hahaha


<font color="#ff0000">Hmmm , UDAYVEER Day Dreaming ... he can get HETROSEXUAL , HOMOSEXUAL AND BISEXUAL PEOPLE'S knickers in a twistBlushing!</font>



Hey Bhagwan Navi!!!!!Shocked

</div>

<font color="#ff0000">Payel Di ... why are u so shocked. WHAT I SAID ABOVE is the TRUTHEmbarrassed!</font>



Jai Shiv Shankar ab mera kya hogaCry


<div>

<font color="#ff0000">SHIV-JI hain na WinkBlushing!!!!!!!!</font>




ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

panchaali...navina...

vampire12345678 IF-Rockerz
vampire12345678
vampire12345678

Joined: 08 April 2012
Posts: 5836

Posted: 15 August 2013 at 12:29pm | IP Logged
Originally posted by ...navina...

Originally posted by panchaali

Originally posted by ...navina...

Originally posted by vampire12345678



Yeah and they had holi party
She must have gone at his place to wash up;)
I mean its ashu i dont even think gay people can resist udayveer and she is striaght n his gf lol
Why do u think its not her ??
Yeah she has she grown fat with the amount of love she was getting from ashu hahaha


<font color="#ff0000">Hmmm , UDAYVEER Day Dreaming ... he can get HETROSEXUAL , HOMOSEXUAL AND BISEXUAL PEOPLE'S knickers in a twistBlushing!</font>



Hey Bhagwan Navi!!!!!Shocked

</div>
<div>

<font color="#ff0000">Payel Di ... why are u so shocked. WHAT I SAID ABOVE is the TRUTHEmbarrassed!</font>


Inavina a sing for u
NAVINA BADNAAM HUI ASHISH TERE LIYE Tongue

The following 2 member(s) liked the above post:

panchaali...navina...

...navina... IF-Stunnerz
...navina...
...navina...

Joined: 17 December 2011
Posts: 35970

Posted: 15 August 2013 at 12:50pm | IP Logged
Originally posted by vampire12345678

Originally posted by ...navina...

Payel Di ... why are u so shocked. WHAT I SAID ABOVE is the TRUTHEmbarrassed!</font>


Inavina a sing for u
NAVINA BADNAAM HUI ASHISH TERE LIYE Tongue
 
Wait , let me dance while u sing ...Dancing

The following 1 member(s) liked the above post:

panchaali

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Ashish Kapoor not in the Popular cast???

2

Author: panchaali   Replies: 13   Views: 731

panchaali 13 731 18 August 2013 at 10:54am by sweet_gargi
TB: Ashish Kapoor in Savitri!

2 3

Author: .Tanya.   Replies: 19   Views: 1196

.Tanya. 19 1196 13 August 2013 at 6:58am by leelaa9
Ashish Kapoor to Play lead in 'Savitri' Post Leap

Author: zan101   Replies: 3   Views: 551

zan101 3 551 13 August 2013 at 6:48am by leelaa9
Chemistry with Ridhi "Supercool!"-Ashish

2

Author: -Moni-   Replies: 10   Views: 1156

-Moni- 10 1156 13 August 2013 at 6:15am by panchaali

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Savitri Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index