Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

Your feelings on your first day in this forum :D (Page 8)

--starstruck-- IF-Sizzlerz
--starstruck--
--starstruck--

Joined: 24 January 2013
Posts: 10826

Posted: 14 August 2013 at 10:22am | IP Logged
Originally posted by -HoneyBunch-

I joined IF last Sept to actually read FF on the IPKKND forum..Would only read FF, links to which were posted on FB and later got busy with work..And when I had time, about 2 months earlier I joined the QH forum...I have never been to any other forums and I found people very warm and friendly here...

I remember my first post was a reply to your post about Tanveer asking what Zoya has that she does'nt and it was both the eyes!!! ROFL

And now, I'm only on this forum..all my posts so far are regarding QHLOL

I have enjoyed reading all fellow QH forumwasi's posts and made some friends too.. Smile

OMG that was your first post???

your FIRST post was on my topic??? haayeee sacchi? 

haaye that makes me so happy Big smile

waise whats ur name hun?

The following 1 member(s) liked the above post:

-LazyLamhe-

-LazyLamhe- IF-Dazzler
-LazyLamhe-
-LazyLamhe-

Joined: 25 September 2012
Posts: 3782

Posted: 14 August 2013 at 10:27am | IP Logged
Originally posted by --starstruck--

Originally posted by -HoneyBunch-

I joined IF last Sept to actually read FF on the IPKKND forum..Would only read FF, links to which were posted on FB and later got busy with work..And when I had time, about 2 months earlier I joined the QH forum...I have never been to any other forums and I found people very warm and friendly here...

I remember my first post was a reply to your post about Tanveer asking what Zoya has that she does'nt and it was both the eyes!!! ROFL

And now, I'm only on this forum..all my posts so far are regarding QHLOL

I have enjoyed reading all fellow QH forumwasi's posts and made some friends too.. Smile

OMG that was your first post??? Yup it was!!

your FIRST post was on my topic??? haayeee sacchi? Sachchi Muchchi!!LOL

haaye that makes me so happy Big smile

waise whats ur name hun?  

Ayra Nuzhat is the name and ya its somehow related to QHLOLLOL
--starstruck-- IF-Sizzlerz
--starstruck--
--starstruck--

Joined: 24 January 2013
Posts: 10826

Posted: 14 August 2013 at 10:27am | IP Logged
Originally posted by starsinmyeyes

Originally posted by GredandForge

It took time for people to properly reply to my posts but Starsinmyeyes and Delena90 were sweet.

That was my first experience here. People here are really nice once you get to know them.Smile

Neha...Hug..u are very sweet too...actually u and ranjini were the first ones I actually started a conversation with on this forum...but I am glad I did...Big smile

@Sadie: I was a silent stalker earlier...as I wasn't a regular viewer of QH...but I found this forum very peaceful and level headed most of the time

even i was a silent reader! i joined the forum a few episodes before mangalpur and my first post was somewhere when dilshad was shot LOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

A.Hajnal

--starstruck-- IF-Sizzlerz
--starstruck--
--starstruck--

Joined: 24 January 2013
Posts: 10826

Posted: 14 August 2013 at 10:29am | IP Logged
Originally posted by -HoneyBunch-

Originally posted by --starstruck--

Originally posted by -HoneyBunch-

I joined IF last Sept to actually read FF on the IPKKND forum..Would only read FF, links to which were posted on FB and later got busy with work..And when I had time, about 2 months earlier I joined the QH forum...I have never been to any other forums and I found people very warm and friendly here...

I remember my first post was a reply to your post about Tanveer asking what Zoya has that she does'nt and it was both the eyes!!! ROFL

And now, I'm only on this forum..all my posts so far are regarding QHLOL

I have enjoyed reading all fellow QH forumwasi's posts and made some friends too.. Smile

OMG that was your first post??? Yup it was!!

your FIRST post was on my topic??? haayeee sacchi? Sachchi Muchchi!!LOL

haaye that makes me so happy Big smile

waise whats ur name hun?  

Ayra Nuzhat is the name and ya its somehow related to QHLOLLOL

your name is actually Ayra nuzhat?? ROFL

#Truest QH fan

you were meant to be a QHian baby LOLLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

A.Hajnal-LazyLamhe-

LoveAsYa222 IF-Rockerz
LoveAsYa222
LoveAsYa222

Joined: 06 May 2012
Posts: 7151

Posted: 14 August 2013 at 10:32am | IP Logged
One word...amazing Embarrassed Btw by my first day on this forum ...I mean when I became an active member LOL I used to be a silent member in the IPK forum and this forum so LOL

Edited by LoveAsYa222 - 14 August 2013 at 10:35am
-LazyLamhe- IF-Dazzler
-LazyLamhe-
-LazyLamhe-

Joined: 25 September 2012
Posts: 3782

Posted: 14 August 2013 at 10:37am | IP Logged
Originally posted by --starstruck--

Originally posted by -HoneyBunch-

Ayra Nuzhat is the name and ya its somehow related to QHLOLLOL

your name is actually Ayra nuzhat?? ROFL

#Truest QH fan

you were meant to be a QHian baby LOLLOL

LOLLOL.. I so knew you would crack up!!



Edited by -HoneyBunch- - 14 August 2013 at 10:37am

The following 1 member(s) liked the above post:

A.Hajnal

Asya0910 Goldie
Asya0910
Asya0910

Joined: 06 February 2012
Posts: 1473

Posted: 14 August 2013 at 10:39am | IP Logged
I joined QH IF on Christmas!!!! My first topic was on Tanveer and her evilness!!!! 
--Aishwarya-- IF-Rockerz
--Aishwarya--
--Aishwarya--

Joined: 28 March 2013
Posts: 5540

Posted: 14 August 2013 at 10:42am | IP Logged
Yeah I too agree with you!!! First day even i was a bit nervous and didnt know what response will I get for my ffs and such when there were many good writers already...but i am really happy with the encouragement from the members and all are so friendly!!! Smile I start my day and end it by going through the forum only!!! Smile

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
PV forum and our forum,why unfair?

2

Author: Jahapana6packs   Replies: 12   Views: 2817

Jahapana6packs 12 2817 24 July 2013 at 11:15pm by rendezvousvin
SS: Feelings ll Chapter 2 updated ll Page 4

2 3 4 5 6 7

Author: asyaforlife   Replies: 55   Views: 4547

asyaforlife 55 4547 24 April 2013 at 9:51am by daisydee425
asad has feelings for zoya

Author: zainab03   Replies: 5   Views: 1378

zainab03 5 1378 21 March 2013 at 10:57am by Nikita_Smith
Telly Tadka -- First Day First Show-Qubool Hai

Author: Armu4eva   Replies: 4   Views: 2397

Armu4eva 4 2397 30 October 2012 at 10:57am by crazy4KASH_AR
Rangmunch Article-First Day First Feel: Qubool Hai

Author: .HandsomeBanana   Replies: 5   Views: 2026

.HandsomeBanana 5 2026 29 October 2012 at 7:37pm by rahmona_pakswe

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index