India's Dancing Superstar

   

Humare MJ5 with some famous ppl (Page 3)

Post Reply New Post

Page 3 of 7

Page 1 Page 2
Page   of 7
Page 4 Page 7

Zoya677

IF-Dazzler

Zoya677

Joined: 02 April 2010

Posts: 2942

Posted: 24 July 2013 at 4:30am | IP Logged
Originally posted by sandhureet

Originally posted by Zoya677

Originally posted by sandhureet

Monkey Iconloved the pic with prabu sirMonkey Icon

me too...Prabhu deva sud have watch MJ5 performance on Muqabla...he wud be impressedThumbs Up...man i love that songTongue Both MJ5 and deva re deva prabhu deva danced brilliantlyEmbarrassed
Monkey Emoticoni missed that...Monkey Emoticon...bt prabu sir is really such a humble person i love himBig smileBig smileBig smile...yes he wud b impreesed...i watched js promo of thatCryCryCry

u sudn't have missed that one gal...thats my most fav performance of MJ5 tribute to MJ...they were supera Big smile

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Humare MJ5 with some famous ppl (Page 3)" in India's Dancing Superstar forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

...sandhureet..

IF-Sizzlerz

...sandhureet..

Joined: 07 April 2013

Posts: 21625

Posted: 24 July 2013 at 4:33am | IP Logged
Originally posted by Zoya677

Originally posted by sandhureet

Originally posted by Zoya677

Originally posted by sandhureet

Monkey Iconloved the pic with prabu sirMonkey Icon

me too...Prabhu deva sud have watch MJ5 performance on Muqabla...he wud be impressedThumbs Up...man i love that songTongue Both MJ5 and deva re deva prabhu deva danced brilliantlyEmbarrassed
Monkey Emoticoni missed that...Monkey Emoticon...bt prabu sir is really such a humble person i love himBig smileBig smileBig smile...yes he wud b impreesed...i watched js promo of thatCryCryCry

u sudn't have missed that one gal...thats my most fav performance of MJ5 tribute to MJ...they were supera Big smile
i know shraey cried in thatCryCryCry...n on that day my cable got sm signal prob...current was there..bt cable was not workingCryCryCry

Zoya677

IF-Dazzler

Zoya677

Joined: 02 April 2010

Posts: 2942

Posted: 24 July 2013 at 4:33am | IP Logged
Originally posted by sandhureet

Originally posted by Zoya677

Originally posted by sandhureet

Originally posted by Zoya677

Originally posted by sandhureet

Monkey Iconoh thankiu zoya..thankiu so much for sharingBig smileBig smileBig smileloved all...especially yor drawingMonkey Icon...bs i hate that honey singhMonkey Icon YoyohumpMonkey Icon Yoyo

Ur welcum ReetHug!!!
lol thats not my drawing but its cute na!! haha why do u hate yo yo honey singh...he is also punjabiLOL angreji beat de...i know only this song of his, others i don't dare to careLOLLOL
Monkey Iconsi hate him...becoz he is spoling punjabi culture...n spreading vulgarity every whereMonkey Winksi hate him like nythingMonkey Winks
yeah its really cuteEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
oh thats the prob den i will hate him too Monkey Emoticons
Monkey Winkyes i 'll chop him for that if i get a chance to do soMonkey Wink
Clap Clapthats gr8...god will give u the chance onedayLOL

...sandhureet..

IF-Sizzlerz

...sandhureet..

Joined: 07 April 2013

Posts: 21625

Posted: 24 July 2013 at 4:34am | IP Logged
Originally posted by Zoya677

Originally posted by sandhureet

Originally posted by Zoya677

Originally posted by sandhureet

Originally posted by Zoya677

Originally posted by sandhureet

Monkey Iconoh thankiu zoya..thankiu so much for sharingBig smileBig smileBig smileloved all...especially yor drawingMonkey Icon...bs i hate that honey singhMonkey Icon YoyohumpMonkey Icon Yoyo

Ur welcum ReetHug!!!
lol thats not my drawing but its cute na!! haha why do u hate yo yo honey singh...he is also punjabiLOL angreji beat de...i know only this song of his, others i don't dare to careLOLLOL
Monkey Iconsi hate him...becoz he is spoling punjabi culture...n spreading vulgarity every whereMonkey Winksi hate him like nythingMonkey Winks
yeah its really cuteEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
oh thats the prob den i will hate him too Monkey Emoticons
Monkey Winkyes i 'll chop him for that if i get a chance to do soMonkey Wink
Clap Clapthats gr8...god will give u the chance onedayLOL
kaash aisa hoMonkey Iconsthn i'll chop him really so fine

Zoya677

IF-Dazzler

Zoya677

Joined: 02 April 2010

Posts: 2942

Posted: 24 July 2013 at 4:47am | IP Logged
Originally posted by sandhureet


i know shraey cried in thatCryCryCry...n on that day my cable got sm signal prob...current was there..bt cable was not workingCryCryCry
Cryaww shraey...they worship MJ like god...thats why allof em were sad
btw fiker not phir kabhi dekhlena ache seBig smile

...sandhureet..

IF-Sizzlerz

...sandhureet..

Joined: 07 April 2013

Posts: 21625

Posted: 24 July 2013 at 4:50am | IP Logged
Originally posted by Zoya677

Originally posted by sandhureet


i know shraey cried in thatCryCryCry...n on that day my cable got sm signal prob...current was there..bt cable was not workingCryCryCry
Cryaww shraey...they worship MJ like god...thats why allof em were sad
btw fiker not phir kabhi dekhlena ache seBig smile
yesBig smileBig smileBig smilethats y they r perfectBig smileBig smileBig smile..
n yeah i'll defo try to watch...aise chodne vali nai hoon meinLOLLOLLOL

Zoya677

IF-Dazzler

Zoya677

Joined: 02 April 2010

Posts: 2942

Posted: 24 July 2013 at 5:02am | IP Logged
Originally posted by sandhureet

Originally posted by Zoya677

Originally posted by sandhureet


i know shraey cried in thatCryCryCry...n on that day my cable got sm signal prob...current was there..bt cable was not workingCryCryCry
Cryaww shraey...they worship MJ like god...thats why allof em were sad
btw fiker not phir kabhi dekhlena ache seBig smile
yesBig smileBig smileBig smilethats y they r perfectBig smileBig smileBig smile..
n yeah i'll defo try to watch...aise chodne vali nai hoon meinLOLLOLLOL
haha coz ur super mj5 fan naLOL so u won't miss it
btw which is ur fav performance of MJ5Tongue have us seen mango juice with baki ke mj5Wink

...sandhureet..

IF-Sizzlerz

...sandhureet..

Joined: 07 April 2013

Posts: 21625

Posted: 24 July 2013 at 5:10am | IP Logged
Originally posted by Zoya677

Originally posted by sandhureet

Originally posted by Zoya677

Originally posted by sandhureet


i know shraey cried in thatCryCryCry...n on that day my cable got sm signal prob...current was there..bt cable was not workingCryCryCry
Cryaww shraey...they worship MJ like god...thats why allof em were sad
btw fiker not phir kabhi dekhlena ache seBig smile
yesBig smileBig smileBig smilethats y they r perfectBig smileBig smileBig smile..
n yeah i'll defo try to watch...aise chodne vali nai hoon meinLOLLOLLOL
haha coz ur super mj5 fan naLOL so u won't miss it
btw which is ur fav performance of MJ5Tongue have us seen mango juice with baki ke mj5Wink
LOLLOLLOL...i'll get my net pack done nxt week...LOLLOLLOLso for sm tym it will work fastLOLLOLLOLthn i'll watchWinkWinkWink
mine last saturday's...their first...second third foruth...n so on...n evn if i missed their one...that tooLOLLOLLOL
nope dint watched thatOuchOuchOuch

Post Reply New Post

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

India's Dancing Superstar Topic Index

Limit search to this Forum only.

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.