Members Lounge
Members Lounge
Members Lounge

India-Forums

   

~*Nikki's Music Xpress Station #4*~ (Page 6)

preethis IF-Rockerz
preethis
preethis

Joined: 11 June 2009
Posts: 8299

Posted: 21 July 2013 at 12:04am | IP Logged
Congratulations dear... keep singing and keep rocking... 

The following 2 member(s) liked the above post:

-NikkisMT-Nikki_Titli

Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5275

Posted: 21 July 2013 at 1:17am | IP Logged
Don't get too shocked seeing me here LOL chair se gir mat jana ROFL
First of all BIG BIG BIGGG CONGRATULATIONS to you for starting your 4th thread Embarrassed Its truly amazing that next time you'll be singing your 190th song - thats so close to 200th :D 

I'm so sorry I know I've not listened to all the songs you have recorded & you know that. Infact I've inactive from IF for almost 1 year Stern Smile par aaj I came here specially to listen to your song Embarrassed aur 1 bhi PM nahi khola hi maine Approve bas directly I downloaded the song & now I'm listening to it as I'm writing LOL
Tumhiho is one of my fav songs this year :) I find it lil depressing but once you hear it it gets stuck in your head for reast of the day LOL you've sung it soo well HugBig smile maine yeh version kabhi suna nahi tha ROFL dont get shocked again LOL I loved the last "hmm" part specially Big smile IT was very soothing and pleasing to listen to. Btw dii you have improved so much. Last song I had heard was I guess heer - yeh to usse bhi acha gaya Clap I have a request Big smile If u'll take it LOL sing subhanalla from yjhd & saathiya from singham pleaseee! anyone will do. Again sorry for commenting here so rarely but you know I love you CoolLOLHug ANDD I dont have a sms scheme so call me maybe ROFLROFL

Rida and shruti - I feel like I dont know anything of siggymaking seeing your siggies and banners Stern Smile they are SOO good Heart


Edited by Sanugr8fan - 21 July 2013 at 1:18am

The following 3 member(s) liked the above post:

-NikkisMT-Mysterygirl_meNikki_Titli

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 83337

Posted: 21 July 2013 at 1:21am | IP Logged
omggg DEAD seein the comment above...

reason -  TOO MUCH SHOCK... ShockedROFL

bt thnx a ton ton sanu n yes i hv to mention yashu too this time.. u both r eid ka chand types..but still still came here for me.. thnx a ton to both of u HugHugHugHugHugHug

thnx soo soo much sanu...n ur req..."saathiya" is i take... i hv some few songs in my mind...n i hv fixed 200th too...bt i NEEDED few more songs to reach 200 LOL so ur song wud be one among it...Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

Mysterygirl_meSanugr8fan

Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5275

Posted: 21 July 2013 at 1:27am | IP Logged
Originally posted by Nikki_SAS-holic

omggg DEAD seein the comment above...

reason -  TOO MUCH SHOCK... ShockedROFL

bt thnx a ton ton sanu n yes i hv to mention yashu too this time.. u both r eid ka chand types..but still still came here for me.. thnx a ton to both of u Hug

thnx soo soo much sanu...n ur req..."saathiya" is i take... i hv some few songs in my mind...n i hv fixed 200th too...bt i NEEDED few more songs to reach 200 LOL so ur song wud be one among it...Hug
Waapis jinda ho jao ROFL I need you. 
you are soo fast ROFL Maine refresh kiya page and I saw your like LOL
YAYYY DancingParty I LOVEEE THAT SONG. EAGERLY waiting for that update specially Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

-NikkisMT-Nikki_Titli

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 83337

Posted: 21 July 2013 at 1:31am | IP Logged
sanu u BETTER come for MJHT's  5th bday..ok? i am sayin this to u in two months advance mein...

I MISS YOU...CryHug

Edited by Nikki_Titli - 13 February 2015 at 2:15pm

The following 2 member(s) liked the above post:

LittleMissWittySanugr8fan

Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5275

Posted: 21 July 2013 at 1:36am | IP Logged
Originally posted by Nikki_SAS-holic

sanu u BETTER come for MJHT's  5th bday..ok? i am sayin this to u in two months advance mein...

I MISS YOU...CryHug
I miss you more Stern Smile 2 months in advance? ROFL
okaayy wait! DID I TELL YOU THIS? I passed my cpt exam & result was just 27% passing all over india Dancingtabhi se bas enjoyment chal raha hai LOL I'm gonna make siggiess aaj <3

The following 2 member(s) liked the above post:

-NikkisMT-Nikki_Titli

Nikki_Titli IF-Addictz
Nikki_Titli
Nikki_Titli

Joined: 03 June 2009
Posts: 83337

Posted: 21 July 2013 at 1:39am | IP Logged
omg meri dikri itni zyada padaku nikli?LOL congo shongo Hug

aaj kya siggies banaoge? plz make AB,GR ones n also MAYUR Cool

Edited by Nikki_Titli - 13 February 2015 at 2:13pm

The following 1 member(s) liked the above post:

Sanugr8fan

Sanugr8fan IF-Rockerz
Sanugr8fan
Sanugr8fan

Joined: 28 August 2010
Posts: 5275

Posted: 21 July 2013 at 1:43am | IP Logged
Originally posted by Nikki_SAS-holic

omg meri dikri itni zyada padaku nikli?LOL congo shongo Hug

aaj kya siggies banaoge? plz make AB,GR ones n also MAYUR Cool
nahi nahi padhaku nahi hu mai LOL & dikri? ROFL Mujhe to laga tha mai bacch hu -__- Thnkyouu :)
I dont watch anyserial Ouch except DID parwarish & IDS beech beech mai. 
I'll make AB ones only & rest all of Bollywood Embarrassed
merko nahane jana hai ROFL aapne nahaya kya abhi tak? nahi na? ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

-NikkisMT-Nikki_Titli

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Twin blasts at Chennai Central Station,Tamil Nadu

2 3 4

Author: -purpleorchids-   Replies: 26   Views: 1886

-purpleorchids- 26 1886 09 May 2014 at 7:21am by ..N3rDyM0R0N..
~*Nikki's Music Xpress Station #3*~

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: Nikki_Titli   Replies: 1213   Views: 38670

Nikki_Titli 1213 38670 15 July 2013 at 3:48pm by Monaya_Vrushan
~*Nikki's Music Xpress Station#2*~

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: Nikki_Titli   Replies: 1218   Views: 42924

Nikki_Titli 1218 42924 14 October 2011 at 11:03am by falak01
~*Nikki's Music Xpress Station*~

2 3 4 5 6 7 ... 154 155

Author: Nikki_Titli   Replies: 1233   Views: 34917

Nikki_Titli 1233 34917 20 June 2010 at 7:25am by ..imperfect..
Which hill station in india would u like to visit

Author: RAJAYE_HIND   Replies: 2   Views: 1536

RAJAYE_HIND 2 1536 23 July 2008 at 3:56pm by AsliiGuy

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Members Lounge Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index