Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   
Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

New promo-Rey goes missing(TR post) (Page 2)

SanelyInsane IF-Sizzlerz
SanelyInsane
SanelyInsane

Joined: 20 July 2012
Posts: 16405

Posted: 27 June 2013 at 6:45am | IP Logged
Originally posted by meghasingh

oh man..plz plz plz..rey is fine.i dont want him to happen anything. please...oh gosh i'm already hell tensed now.
yea hope he is fine pata nahi woh kaha hai hell tensed MegsOuch and really hope uske lautne ke baad bas uske friends use na blame kare for anything coz har baar yahi hota hai blame taani ya rey pe aa jata haiOuch

patie IF-Stunnerz
patie
patie

Joined: 22 August 2012
Posts: 26604

Posted: 27 June 2013 at 6:46am | IP Logged
TFS :)

Hmm finally we got Tr based promo after rasiya ...Glad to knw dat cvs r focusing on TR now

M so excited Star shocker from taani wat could it b?? Ermm I hope rey is ok n he doesnt hurt himself n hope taani wil convince him to perform

Ps :- Rhiks I m sure koi accident track nai hoga ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

SanelyInsane

SuMaN_TR Goldie
SuMaN_TR
SuMaN_TR

Joined: 27 December 2012
Posts: 1510

Posted: 27 June 2013 at 6:48am | IP Logged
OMG THANK U YAAR 4 THIS PROMO WU NOW MY HEART BECOMIN DHAK DHAK WIT EXCITMENT N EVEN NERVEROUSNESS BADA COMPLICATE SITUATION HAI SAMJH NAHI AA RAHA KYA HO SAKTA HAI SURPISE YA PHIR SHOCKShocked BUT CURIOUS ABOUT TAAREYStar

The following 1 member(s) liked the above post:

SanelyInsane

SanelyInsane IF-Sizzlerz
SanelyInsane
SanelyInsane

Joined: 20 July 2012
Posts: 16405

Posted: 27 June 2013 at 6:48am | IP Logged
Originally posted by patie

TFS :)

Hmm finally we got Tr based promo after rasiya ...Glad to knw dat cvs r focusing on TR now

M so excited Star shocker from taani wat could it b?? Ermm I hope rey is ok n he doesnt hurt himself n hope taani wil convince him to perform

Ps :- Rhiks I m sure koi accident track nai hoga ROFL
DP I'll kill youDeadLOL anyways woh TR based nahi rey based promo hai waiseErmmLOL taani won't convince him dekh liyo tuLOL
SanelyInsane IF-Sizzlerz
SanelyInsane
SanelyInsane

Joined: 20 July 2012
Posts: 16405

Posted: 27 June 2013 at 6:48am | IP Logged
Originally posted by Cutiepiesuman

OMG THANK U YAAR 4 THIS PROMO WU NOW MY HEART BECOMIN DHAK DHAK WIT EXCITMENT N EVEN NERVEROUSNESS BADA COMPLICATE SITUATION HAI SAMJH NAHI AA RAHA KYA HO SAKTA HAI SURPISE YA PHIR SHOCKShocked BUT CURIOUS ABOUT TAAREYStar
hopefully ab toh kuch TR focussed milega hume

The following 1 member(s) liked the above post:

SuMaN_TR

...Tansy... IF-Rockerz
...Tansy...
...Tansy...

Joined: 29 February 2012
Posts: 9568

Posted: 27 June 2013 at 6:51am | IP Logged
Rey gone missing Shocked 
Hellooh , This is too much of Drama now c'mon Ermm

The following 2 member(s) liked the above post:

parulsSanelyInsane

paruls Senior Member
paruls
paruls

Joined: 23 February 2013
Posts: 702

Posted: 27 June 2013 at 6:52am | IP Logged
What the hell? Ouch 

The following 1 member(s) liked the above post:

SanelyInsane

patie IF-Stunnerz
patie
patie

Joined: 22 August 2012
Posts: 26604

Posted: 27 June 2013 at 6:52am | IP Logged
Originally posted by pixi26angel

Originally posted by patie

TFS :)

Hmm finally we got Tr based promo after rasiya ...Glad to knw dat cvs r focusing on TR now

M so excited Star shocker from taani wat could it b?? Ermm I hope rey is ok n he doesnt hurt himself n hope taani wil convince him to perform

Ps :- Rhiks I m sure koi accident track nai hoga ROFL
DP I'll kill youDeadLOL anyways woh TR based nahi rey based promo hai waiseErmmLOL taani won't convince him dekh liyo tuLOL


LOLLOL

I want taani to convince him like this Monkey Icons these days we r getting everything except taarey toh chances kam hai Dead

Taani : Rey aap kaha the team ko aapki jarurat hai

Rey : M not going to perform taani please dont force me

Taani : Kyu ?? aisa kyu rey??

Rey : I hv my own reasons taani ...btw y u care?? mein tumhara kuch nai ryt??

Taani : i care coz mein iss colg ki gs hu sirf gs or kuch nahi hu aapki samje

Rey : Taani Broken Heart

Way too dramatic right ?? LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

parulsSanelyInsane

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Missing the MITWA COUPLE

2 3 4 5 6 7 8

Author: ShivTRSS   Replies: 59   Views: 3250

ShivTRSS 59 3250 25 April 2013 at 11:46pm by ShivTRSS
How can CV's increase D3's TRP??!!? - Re-edited

2 3 4

Author: km29   Replies: 27   Views: 1674

km29 27 1674 25 March 2013 at 7:24am by km29
d3 new promo mansoon promo

Author: ItsmeAish   Replies: 9   Views: 1463

ItsmeAish 9 1463 11 July 2012 at 7:18am by LD-Radha
New Promo: PyaarKarneWaleJungleMein..BEST PROMO

2

Author: .Manal.   Replies: 14   Views: 2091

.Manal. 14 2091 06 January 2012 at 12:27pm by kritzzz_ArSha
New promo+2nd promo <3 <3

Author: 100littledevils   Replies: 9   Views: 3045

100littledevils 9 3045 04 May 2011 at 3:57pm by xx-Rai-xx

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index