Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

SWS #3: Tum Tak {IO}; new cc link pg 138 (Page 44)

dangerouzIshk. IF-Sizzlerz
dangerouzIshk.
dangerouzIshk.

Joined: 25 March 2008
Posts: 20070

Posted: 07 July 2013 at 11:22pm | IP Logged
@ayesha: reallyy?how do u control yaar?i even at like 4 in the night go on frm my phone and check..am soo bad..haha those kinda things dunt really bother mee anymore tbh.
i dunt break promises.
i know the online ones aree=( sometime there r HQ ones

@Kiran:Yess we know and we love u tooHug
Yesss we can use parachute even if we r jumping off a cliff..they work everywhereROFLam not dissing u..wen did i diss u?Wacko

The following 1 member(s) liked the above post:

.Kiran.

dangerouzIshk. IF-Sizzlerz
dangerouzIshk.
dangerouzIshk.

Joined: 25 March 2008
Posts: 20070

Posted: 07 July 2013 at 11:25pm | IP Logged
Originally posted by .ayesha.



I LOVE YOU

I am so happy .. I will sleep peacefully now

awww zunni



u didnt know thiss frm before?LOL
i love u too<3
dangerouzIshk. IF-Sizzlerz
dangerouzIshk.
dangerouzIshk.

Joined: 25 March 2008
Posts: 20070

Posted: 07 July 2013 at 11:26pm | IP Logged
Originally posted by ..Kirann..


Eff you both -_- Im such a bad person. Someone please tell me how to get rid of my laziness?

Step#1: find the ans to ur question and that will help u get rid of ur lazinessROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

.Kiran.

.ayesha. IF-Stunnerz
.ayesha.
.ayesha.

Joined: 14 July 2010
Posts: 25115

Posted: 07 July 2013 at 11:27pm | IP Logged


@kiran tomorrow start from zunni .. unres from flawless shop . you don't need to write three page paper LOL
don;t worry all is well .. we know you are there okay :)

@zunni I control very well .. I try just overlook the fact I have shop .
or get my fav book .. like i did last two days yaar
I wish I was like you .. give me you now

I am gonna try my best find ranjhanee


The following 1 member(s) liked the above post:

.Kiran.

.Kiran. IF-Sizzlerz
.Kiran.
.Kiran.

Joined: 27 August 2010
Posts: 22083

Posted: 07 July 2013 at 11:28pm | IP Logged
Zunni stop rolling your eyes at me and see Ayesha is so nice, she told me how to do it but of course people like you are busy dissing me!:( I swear if I ever meet you, im strangling youROFL I should tell your mom to force you to learn cooking ROFL
dangerouzIshk. IF-Sizzlerz
dangerouzIshk.
dangerouzIshk.

Joined: 25 March 2008
Posts: 20070

Posted: 07 July 2013 at 11:30pm | IP Logged
Originally posted by .ayesha.




@zunni I control very well .. I try just overlook the fact I have shop .
or get my fav book .. like i did last two days yaar
I wish I was like you .. give me you now

I am gonna try my best find ranjhanee



mujhe bhi sikha doo..LOL
i hate readinggg..reading se yaad aaya i need to write an essay..fkOuch
ohh plzz..u r fine they way u r..dunt need to be like mee
just buy a CD..much better

.Kiran. IF-Sizzlerz
.Kiran.
.Kiran.

Joined: 27 August 2010
Posts: 22083

Posted: 07 July 2013 at 11:31pm | IP Logged
Ayesha btw is your bro going to uni too now?
.Kiran. IF-Sizzlerz
.Kiran.
.Kiran.

Joined: 27 August 2010
Posts: 22083

Posted: 07 July 2013 at 11:31pm | IP Logged
OH MY GOD! I can't read unless it's a fan fic on IF!ROFL I can't read books. I fall asleep:P

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
TS CC#3- Baruntastic Land <3 IO(New CClinkPg151)

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: riti4u   Replies: 1164   Views: 25841

riti4u 1164 25841 01 April 2013 at 10:02am by ragvir.fan
#2|Devilish Angels| New Link Page 151

2 3 4 5 6 7 ... 100 101

Author: -CRJ-   Replies: 805   Views: 18000

-CRJ- 805 18000 25 March 2013 at 12:25am by -CRJ-
||special 36||#1 {STRICTLY IO} LINK TO #2 pg-1&145

2 3 4 5 6 7 ... 136 137

Author: .FireAndBlood.   Replies: 1095   Views: 21742

.FireAndBlood. 1095 21742 24 March 2013 at 11:35am by everydayirabave
TS CC#2-Sobtism Unlimited~~IO only(New Link-Pg144)

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: riti4u   Replies: 1180   Views: 25248

riti4u 1180 25248 22 March 2013 at 8:07pm by Mysticaldivine
Arhi Tamil Chat Club # 5 (thread 6 link added)

2 3 4 5 6 7 ... 142 143

Author: siva2901   Replies: 1140   Views: 14976

siva2901 1140 14976 19 March 2013 at 7:40am by crazyyfan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index