Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

SWS #3: Tum Tak {IO}; new cc link pg 138 (Page 20)

shewolf. IF-Sizzlerz
shewolf.
shewolf.

Joined: 28 October 2010
Posts: 13882

Posted: 07 July 2013 at 6:09am | IP Logged
Originally posted by .MeriAashiqui.

Originally posted by ..SheWolf..

Originally posted by .MeriAashiqui.

Originally posted by ..SheWolf..

I WANT RANBIR DP PICS OF YJHD PROMOTIONS.

LEMME SEARCH


I HAVE SOME YOU WANT TOOO Tongue


GIMMMEEE I'M HAVE FEELS FOR THEM LOL

adkhasldlsadka

ME TOOO!!

OKAIII WAIT KAR ABHI DETI HOOON



WAITINGG :D

shewolf. IF-Sizzlerz
shewolf.
shewolf.

Joined: 28 October 2010
Posts: 13882

Posted: 07 July 2013 at 6:10am | IP Logged
Originally posted by .MeriAashiqui.

Originally posted by ..SheWolf..

Originally posted by .MeriAashiqui.

Niii, tuuunee kaiseee sigggsss bana thi hooonn they are always prefect SIGH!! 


huh no they suck all the time except sometimes LOL


NOOO

CHOOOT BHOLEEE

KAWAAA KAAATHEEE!!


ALLL OF YOUR SIGGS ARE FREAKING FLAWLESSS DUDEEE!!!!!


NOOO THEY SUCK ALOT

I ONLY POST GOOD ONE'S maybe that's why ROFL ROFL
Barishkiduaa IF-Rockerz
Barishkiduaa
Barishkiduaa

Joined: 09 October 2005
Posts: 8653

shewolf. IF-Sizzlerz
shewolf.
shewolf.

Joined: 28 October 2010
Posts: 13882

Posted: 07 July 2013 at 6:12am | IP Logged
Originally posted by .MeriAashiqui.

FOR EXAMPLE THIS



DAMN HOW DO YOU DOOO I WANT TO MARRY THIS SIGGG OKAAAY
DSAKDHLASJKDLAKSDALD MY FEEELINGSSS Cry

HOTTIEEE SEXYYY SIGGYYY OMFG BlushingDay Dreaming


I'LL BE HONEST
WHEN I MADE THIS
I HATED IT
AND
I STILL HATE THIS

BUT IDK WHY PEOPLE LIKE IT OMG
i like this more

Barishkiduaa IF-Rockerz
Barishkiduaa
Barishkiduaa

Joined: 09 October 2005
Posts: 8653

Posted: 07 July 2013 at 6:13am | IP Logged
Originally posted by ..SheWolf..

Originally posted by .MeriAashiqui.

Originally posted by ..SheWolf..

Originally posted by .MeriAashiqui.

Niii, tuuunee kaiseee sigggsss bana thi hooonn they are always prefect SIGH!! 


huh no they suck all the time except sometimes LOL


NOOO

CHOOOT BHOLEEE

KAWAAA KAAATHEEE!!


ALLL OF YOUR SIGGS ARE FREAKING FLAWLESSS DUDEEE!!!!!


NOOO THEY SUCK ALOT

I ONLY POST GOOD ONE'S maybe that's why ROFL ROFL


ROFLROFLROFLROFL main nahii maantiii your work is FABBB!!!!! BAS. Tongue
shewolf. IF-Sizzlerz
shewolf.
shewolf.

Joined: 28 October 2010
Posts: 13882

Posted: 07 July 2013 at 6:15am | IP Logged
Originally posted by .MeriAashiqui.

Originally posted by ..SheWolf..

Originally posted by .MeriAashiqui.

Originally posted by ..SheWolf..

Originally posted by .MeriAashiqui.

Originally posted by ..SheWolf..

Originally posted by .MeriAashiqui.

TUUUJHE AAAJ MAINE PINKY NAHI BANAYA TOHHH


37 posts moreee Stern Smile


Stern Smile WAY TO GOOO NII! now your leaving meee CREYYYCryLOL


nahiii I'm not leaving youuu SPAM WITH ME AND BECOME PINK LOL


HAAAI I AM TRYING BUT I HAVE TOO MUCH TO SPAMMM

MAIN KYAAA KAROOO


3500+ postss omfff

SPAMSPAM SPAMMM


YES YES YES SOOO MUCHHH CRYYY Cry

GONNAAA SPAMM EVERYONE AND EVERYWHERE Cool



AWWW NO WORRIES I'LL STILL SPAM WITH YOU HAR JAGAH LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Barishkiduaa

shewolf. IF-Sizzlerz
shewolf.
shewolf.

Joined: 28 October 2010
Posts: 13882

Posted: 07 July 2013 at 6:15am | IP Logged


THANK YOUUU Hug SOOO MUUUCCHHH
Barishkiduaa IF-Rockerz
Barishkiduaa
Barishkiduaa

Joined: 09 October 2005
Posts: 8653

Posted: 07 July 2013 at 6:17am | IP Logged
Originally posted by ..SheWolf..

Originally posted by .MeriAashiqui.

FOR EXAMPLE THIS



DAMN HOW DO YOU DOOO I WANT TO MARRY THIS SIGGG OKAAAY
DSAKDHLASJKDLAKSDALD MY FEEELINGSSS Cry

HOTTIEEE SEXYYY SIGGYYY OMFG BlushingDay Dreaming


I'LL BE HONEST
WHEN I MADE THIS
I HATED IT
AND
I STILL HATE THIS

BUT IDK WHY PEOPLE LIKE IT OMG
i like this more



OMFG OMFG OMFG...I AM DYING HERE..MY FEEELINGS


*DEAD*

okaaay soo i tell you WHY PPL LIKE THIS

1. BLENDING IS MINDBLOWING STUNNING OUT OF THE WORLD
2. COLORING IS TO DIE FOR
3. TEXTURE IS PERFECT
4. THE PERSON IN THE SIGGY ARE dlkajdjlad
5. THE PERSON WHO MADE THIS SIGGY IS F L A W L E S S
6. THE SIGGY IS MAGICAL
7. ITS GOOD FOR THE EYES!
8. YOU ARE CRAZY FOR HATING THIS SIGGY!
9. ITS HOT
10. AND ITS SEXY OKAY!

shall i go onn or you get the poiint so SUSH! :P
ITS F L A W L ES S
BAS

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
TS CC#3- Baruntastic Land <3 IO(New CClinkPg151)

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: riti4u   Replies: 1191   Views: 24586

riti4u 1191 24586 01 April 2013 at 10:02am by ragvir.fan
#2|Devilish Angels| New Link Page 151

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -CRJ-   Replies: 1192   Views: 17479

-CRJ- 1192 17479 25 March 2013 at 12:25am by -CRJ-
||special 36||#1 {STRICTLY IO} LINK TO #2 pg-1&145

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Dracarys.   Replies: 1198   Views: 20805

-Dracarys. 1198 20805 24 March 2013 at 11:35am by Dornan_Depp
TS CC#2-Sobtism Unlimited~~IO only(New Link-Pg144)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: riti4u   Replies: 1192   Views: 24176

riti4u 1192 24176 22 March 2013 at 8:07pm by Mysticaldivine
Arhi Tamil Chat Club # 5 (thread 6 link added)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: siva2901   Replies: 1199   Views: 14358

siva2901 1199 14358 19 March 2013 at 7:40am by crazyyfan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index