Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

JaaNu AT#29lTeri Shirt Ka Main Button Jammyl (Page 62)

OceanicHeart. IF-Rockerz
OceanicHeart.
OceanicHeart.

Joined: 13 March 2013
Posts: 8740

Posted: 27 June 2013 at 3:57am | IP Logged
Originally posted by nupsie

Originally posted by Starrydee

Wait what am i reading is asad taking tannu with him to ajmer Angry
 
 
Tannu k bina he is helpless..he can't move an inch without her no...so he is taking her along to apologize to his ex-fiance n tell her that I am not the right guy for u so plz move on in ur life!  
great...he is taking the lady with whom he was found naked on the bed to apologize to Zoya... I am not surprized that Zoya didn't listen to his BAKWAS n left without giving him any chance...he Deserves every bit of this for his DUMBNESS ki HADDH!!Angry
I hate asad AngryAngryAngry
Mad at the internet

The following 3 member(s) liked the above post:

viya.mallik4evaNaughtynattyCup-Of-Chai

viya.mallik4eva IF-Sizzlerz
viya.mallik4eva
viya.mallik4eva

Joined: 11 February 2013
Posts: 12884

Posted: 27 June 2013 at 3:57am | IP Logged
Originally posted by Starrydee

Everyone is discussing the beep word only 
And the final conclusion they have taken out is F***K LOL

And ppl are also saying that karan said SC is following QH Shocked
SC ppl are not gonna leave karan ROFL


How exactly is SC following QH??LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Cup-Of-Chai

-EvilDesires- IF-Stunnerz
-EvilDesires-
-EvilDesires-

Joined: 01 June 2011
Posts: 38559

Posted: 27 June 2013 at 3:58am | IP Logged
Originally posted by Starrydee

Everyone is discussing the beep word only 
And the final conclusion they have taken out is F***K LOL

And ppl are also saying that karan said SC is following QH Shocked
SC ppl are not gonna leave karan ROFL
 
 
 
I watched SC yesterday n yeah, even I felt that some things are so similarLOL
 
but this SC QH fight is getting boring nowSleepy

The following 3 member(s) liked the above post:

Naughtynattyviya.mallik4evaCup-Of-Chai

OceanicHeart. IF-Rockerz
OceanicHeart.
OceanicHeart.

Joined: 13 March 2013
Posts: 8740

Posted: 27 June 2013 at 3:58am | IP Logged
Originally posted by viya.mallik4eva

Originally posted by Starrydee

Everyone is discussing the beep word only 
And the final conclusion they have taken out is F***K LOL

And ppl are also saying that karan said SC is following QH Shocked
SC ppl are not gonna leave karan ROFL


How exactly is SC following QH??LOL
That we need to ask karan LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

viya.mallik4evaCup-Of-Chai

OceanicHeart. IF-Rockerz
OceanicHeart.
OceanicHeart.

Joined: 13 March 2013
Posts: 8740

Posted: 27 June 2013 at 3:59am | IP Logged
Again this TanYa chant has started Angry
Raging


Edited by Starrydee - 27 June 2013 at 3:59am

The following 2 member(s) liked the above post:

viya.mallik4evaCup-Of-Chai

-EvilDesires- IF-Stunnerz
-EvilDesires-
-EvilDesires-

Joined: 01 June 2011
Posts: 38559

Posted: 27 June 2013 at 3:59am | IP Logged
Originally posted by viya.mallik4eva

Originally posted by nupsie

Originally posted by Starrydee

Wait what am i reading is asad taking tannu with him to ajmer Angry
 
 
Tannu k bina he is helpless..he can't move an inch without her no...so he is taking her along to apologize to his ex-fiance n tell her that I am not the right guy for u so plz move on in ur life!  
great...he is taking the lady with whom he was found naked on the bed to apologize to Zoya... I am not surprized that Zoya didn't listen to his BAKWAS n left without giving him any chance...he Deserves every bit of this for his DUMBNESS ki HADDH!!Angry


If Asad really does this, no one in the forum is going to spare him LOL I really hope its not this way!! But Gul is trolling us badly these days so not sure LOL
 
 
Watever we hope not to happen always happens...!!
 
So stop hoping naythin from this showLOL  
 
 

The following 2 member(s) liked the above post:

viya.mallik4evaCup-Of-Chai

-EvilDesires- IF-Stunnerz
-EvilDesires-
-EvilDesires-

Joined: 01 June 2011
Posts: 38559

Posted: 27 June 2013 at 4:00am | IP Logged
Tanya is so excited abt gifs...same happened wid Nattu wen she learned how to post themLOL
Naughtynatty IF-Sizzlerz
Naughtynatty
Naughtynatty

Joined: 28 November 2007
Posts: 11188

Posted: 27 June 2013 at 4:01am | IP Logged
OMG Tanya calm down you really creep me out with ur gifs ROFL
I cant do horror. Period.

The following 2 member(s) liked the above post:

viya.mallik4evaCup-Of-Chai

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Replay Button has broken down.. :P

2

Author: Ablazed_Enigma   Replies: 15   Views: 1294

Ablazed_Enigma 15 1294 06 March 2013 at 6:25am by viya.mallik4eva
Zoya's Shirt again tucked in - Blooper

Author: KBfanNo1   Replies: 4   Views: 1003

KBfanNo1 4 1003 20 February 2013 at 10:39pm by mizzneetu
Asad's shirt-heheheee

Author: connectedhearts   Replies: 8   Views: 1525

connectedhearts 8 1525 09 February 2013 at 1:07pm by WhenInRome
surbhi and asad same shirt

Author: sparkle2985   Replies: 1   Views: 824

sparkle2985 1 824 07 February 2013 at 8:16pm by Teja....
I'm not going to remove my shirt in this show: KSG

Author: mustercourage   Replies: 7   Views: 1281

mustercourage 7 1281 21 November 2012 at 7:41pm by sgksg

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index