Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

CC#63 ZZ, Tussi Jaa Rahe Ho?! Tussi Na Jao! [IO] (Page 94)

-HoneyBoo- IF-Rockerz
-HoneyBoo-
-HoneyBoo-

Joined: 01 January 2011
Posts: 5850

Posted: 27 June 2013 at 2:23pm | IP Logged
Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

I thought the sugar and salt mishap happens only in the reel world but tu ne toh sachchi mein prove kar diya. What cuisine do you like to cook then?


Hahaah no seriously. That is why i said, im a dumbass in kitchen/cooking.
Well i like to make peanut butter and jelly sandwiches. I make coffe and tea. And sometimes tedhi medhi rotis when mom is at work.
What else...umm..oh ya i make ICE!ROFL


I like peanut butter and jelly but both together? Does it even taste good? Seems too sweet...


What an achievement Sim. Making ice is SO SO SO difficult and yet you manage to do it *flicks tears of joy*

I like em together:P

Hahahaa omg ZZ IM LAUGHING SOOO HARD BUT ITS TRUE!!!!!!
ROFLROFL


Dont laugh. I am serious here. This is THE moment. This should go in your yearbook "A girl who can make ice"

Hmm i think i know what my hubby will b getting for dinner usually!..hahahah
I know right im soo progressive with my life!!

lazyleaves IF-Stunnerz
lazyleaves
lazyleaves

Joined: 13 March 2012
Posts: 27836

Posted: 27 June 2013 at 2:24pm | IP Logged
Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

To Soni and Sim:

Are they crazy about the 'Indian culture' factor? Do you guys dress up in Indian/PKni clothes to school?

Well many of my friends are like "sim can we come over cuz we wanna have an entire indian meal"
And they say that they love the Punjabi beats, cuz it makes them wanna get up and dance

Well no we dont haha. I wear them to parties and all thats it or the gurudwara


But they wont be able to bear the spices na? And they eat pizza burger all the time no? so boring

They love spicy food!...so ya!..
They ask me to ask my to make chicken curry and butter chicken for them haha
And i jokingly say "can ya handle it?."
And they go " you bet!"


Wow! They have adapted to our taste very well then :-)

Well ofcourse they adapted quickly, since the whole country is a multicultural one:)


No wonder you had a multicultural food fest! I am J and hungry too :'(

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-

.x-bumblebee-x. IF-Sizzlerz
.x-bumblebee-x.
.x-bumblebee-x.

Joined: 06 November 2011
Posts: 20052

Posted: 27 June 2013 at 2:24pm | IP Logged
Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

Soni, Sim:

Detention mila hai kabhi?


Umm dont laugh ok..but imma goody two shoes in fromt of teachers. Always have been. So i have never been given a detention...!
Suspension and expel bohot door ki baat hai!
But i talk a lot in class, to which i get stern looks from the teachers...thats all


Shocked shurrup!! Seriously?!
Tell me your joking?! Tongue

I knew it...you wont believe me but its 100% true!..
Rab di saun!


Lucky you!!

I wasn't lucky!! LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-

-HoneyBoo- IF-Rockerz
-HoneyBoo-
-HoneyBoo-

Joined: 01 January 2011
Posts: 5850

Posted: 27 June 2013 at 2:24pm | IP Logged
Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

I would need a lot of flirting ideas from you Sim. You have a lot of experience :-P Have you ever been asked for a prom? Will you like go with someone *ahem ahem* for your prom?

No i wasnt asked by a grade 12 guy!..
But yaa maybe i will go to the prom with the special - um hint hint haha


He better ask you out if he would have not turned in to a jerk!

If he doesnt...hamara dil toot jayega, aur phir hum kissi aur go le jayenge date pe!
(Diwali night referance *wink*)
lazyleaves IF-Stunnerz
lazyleaves
lazyleaves

Joined: 13 March 2012
Posts: 27836

Posted: 27 June 2013 at 2:25pm | IP Logged
Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

Soni, Sim:

Detention mila hai kabhi?


Umm dont laugh ok..but imma goody two shoes in fromt of teachers. Always have been. So i have never been given a detention...!
Suspension and expel bohot door ki baat hai!
But i talk a lot in class, to which i get stern looks from the teachers...thats all


I will not laugh of course. Mujhe aise bachche achche lagte hai.

You talking? That is so difficult to imagine! :-P *ducks high heeled shoes*

Ahha thats cool cool...you are safe then...but wait..
WHAT???!!!!
Z ..you dont see me as talkative!...?:O
OMFG THANKYOU SOOO MUCH!..
Everyone tells me i talk too much!...but thanks thanks thanks
My mom actually gets a headache sometimes because of me *looks guilty*


Ermm...Are you Sheldon Cooper's lost twin? I was being sarcastic. You are talkative just like me but cuter :-)

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-

-HoneyBoo- IF-Rockerz
-HoneyBoo-
-HoneyBoo-

Joined: 01 January 2011
Posts: 5850

Posted: 27 June 2013 at 2:26pm | IP Logged
Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

To Soni and Sim:

Are they crazy about the 'Indian culture' factor? Do you guys dress up in Indian/PKni clothes to school?

Well many of my friends are like "sim can we come over cuz we wanna have an entire indian meal"
And they say that they love the Punjabi beats, cuz it makes them wanna get up and dance

Well no we dont haha. I wear them to parties and all thats it or the gurudwara


But they wont be able to bear the spices na? And they eat pizza burger all the time no? so boring

They love spicy food!...so ya!..
They ask me to ask my to make chicken curry and butter chicken for them haha
And i jokingly say "can ya handle it?."
And they go " you bet!"


Wow! They have adapted to our taste very well then :-)

Well ofcourse they adapted quickly, since the whole country is a multicultural one:)


No wonder you had a multicultural food fest! I am J and hungry too :'(

Well the multicultural fest was food and performances but that was from the city. The school is a bit different. Overall its the same thing:)
lazyleaves IF-Stunnerz
lazyleaves
lazyleaves

Joined: 13 March 2012
Posts: 27836

Posted: 27 June 2013 at 2:28pm | IP Logged
Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by lazyleaves

Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by lazyleaves

Soni, Sim:

Detention mila hai kabhi?


Yeah! What about you?!


We dont have the system of detention here. And I never got a punisment. What do you do during detention?


Really?! We have detentions and reports and exclusions and excluded!!

I've never been on report or exclusion or excluded..

Well.. Depends..

If you got a detention for talking.. You have to sit in silence..
If its for homework.. You complete it in front of the teacher..
Ect..

I got quite a few.. :P

.. I remember when I first got to secondary school
I cried for having my first 10 min detention after school lmao!


That doesnt sound bad! In most schools teachers beat students as a punishment/ask them to kneel down/make them stand up on a bench with hands up/ make them do rounds of schools etc.

YOU cried? In school? Homework kyun nahi karti thi?

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-

lazyleaves IF-Stunnerz
lazyleaves
lazyleaves

Joined: 13 March 2012
Posts: 27836

Posted: 27 June 2013 at 2:29pm | IP Logged
I hate BBs too although I have never used it and I hope that day never comes *shudders*

I cant hit him Sim. I will sunaaoo him a lot though :-P

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
SS#3: Saundi Si Hasi Teri, Kilti Rahe {MO}

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: LD-Radha   Replies: 1163   Views: 22309

LD-Radha 1163 22309 25 May 2013 at 11:02pm by VarunKiBiwi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index