Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

CC#63 ZZ, Tussi Jaa Rahe Ho?! Tussi Na Jao! [IO] (Page 103)

-HoneyBoo- IF-Rockerz
-HoneyBoo-
-HoneyBoo-

Joined: 01 January 2011
Posts: 5850

Posted: 27 June 2013 at 3:28pm | IP Logged
Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by lazyleaves

And we hit a century. I cant believe I had a Rangeen Raat althougha censored one with a U certificate with a teenager involved *shakes head* Soni what have we done?


Haii rabba .. Maa ki laadli bigad Gaye ..
Haye Devi miya Shocked shakti dena


Soni..jaane de!..
Yeh ladki poori sanak gayi hai!..HAI RE NANDKISORE!

.x-bumblebee-x. IF-Sizzlerz
.x-bumblebee-x.
.x-bumblebee-x.

Joined: 06 November 2011
Posts: 20051

Posted: 27 June 2013 at 3:28pm | IP Logged
Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by -HoneyBoo-

Guys i made 300 posts today!
If this happens everyday then i will be pink in less than two weeksLOL
But i dont wanna turn pinky yet!..i like red!
ASR KA FAV COLOR!!


Yaaay!! Clap

How do you feel?! Big smile

Turn pink be
One of us.. One of us.. One of us !!
Be a pinky pagal LOL LOL

You mean Pinky from geet!LOL

Sorry couldnt help it!..i was watching geet na toh...


Ohh my pinky..

Did her and adi get together?!


The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-

lazyleaves IF-Stunnerz
lazyleaves
lazyleaves

Joined: 13 March 2012
Posts: 27836

Posted: 27 June 2013 at 3:28pm | IP Logged
Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by -HoneyBoo-

Hahaha i know. I dont think i have been active as much as today!
Soni regular aa na!..
Awhh thanks the "cute/naive" comment meant the world to me:)..
Haha oh great!...today for the first time i said it out loud that how adorable tu hai!


I would.. I managed to get the evening off
As dad isn't back from work.. !
So .. You guys have made me chill Cool


Hum ko bhi mazaa aaya

But poor Soni she has to bear with me here and on whatsapp :-P :-D ;-)
im getting whatsapp as soon as i get my dad to agree let me use his credit thingy cuz this thing is not free on the iphone
Or i can buy a giftcard!..but then i dont wanna waste 15 bucks for 1.99 app (or is it 0.99) meh whatever!


I am sure he will let you use it. $1 is nothing. You know its free here :-D



Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

And we hit a century. I cant believe I had a Rangeen Raat althougha censored one with a U certificate with a teenager involved *shakes head* Soni what have we done?

Is the teenager me?...LOL


No. Me :-D

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-

lazyleaves IF-Stunnerz
lazyleaves
lazyleaves

Joined: 13 March 2012
Posts: 27836

Posted: 27 June 2013 at 3:29pm | IP Logged
I am still a page behind!
-HoneyBoo- IF-Rockerz
-HoneyBoo-
-HoneyBoo-

Joined: 01 January 2011
Posts: 5850

Posted: 27 June 2013 at 3:29pm | IP Logged
Zz i know she turned pink when he was mentally undressing her after seeing her in red!..
But kiss waja se woh "turn on" hua?...RED RED RED!!
Again double meaning my sanki khushi
.x-bumblebee-x. IF-Sizzlerz
.x-bumblebee-x.
.x-bumblebee-x.

Joined: 06 November 2011
Posts: 20051

Posted: 27 June 2013 at 3:29pm | IP Logged
Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Z boo: then how about we start backwards...no sagai..no shaadi...no bidaai..bilkul last cheez mein interest lete hain Embarrassed


I would have agreed but you are not 18 ;-)

Haawh...sachi?
*ducks from Z's shoe*


You are irresistable Sim darling

*itne paise mein itna ich milega* LOL SBS :-D


LOL ROFL ROFL

Edited by .._sonii_.. - 27 June 2013 at 3:29pm

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-

-HoneyBoo- IF-Rockerz
-HoneyBoo-
-HoneyBoo-

Joined: 01 January 2011
Posts: 5850

Posted: 27 June 2013 at 3:30pm | IP Logged
Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by -HoneyBoo-

Guys i made 300 posts today!
If this happens everyday then i will be pink in less than two weeksLOL
But i dont wanna turn pinky yet!..i like red!
ASR KA FAV COLOR!!


Yaaay!! Clap

How do you feel?! Big smile

Turn pink be
One of us.. One of us.. One of us !!
Be a pinky pagal LOL LOL

You mean Pinky from geet!LOL

Sorry couldnt help it!..i was watching geet na toh...


Ohh my pinky..

Did her and adi get together?!



I dont know!..but wasnt it cute how Adi would get jellu cuz Lucky was always with Pinky!
And speaking of Lucky...

ROFLROFLROFL
-HoneyBoo- IF-Rockerz
-HoneyBoo-
-HoneyBoo-

Joined: 01 January 2011
Posts: 5850

Posted: 27 June 2013 at 3:32pm | IP Logged
Really z!..its free there?!!!!

OMFG CANADA WHAT AM I GONNA DO WITH YOU!!! Angry

Ahha oh so ur the teenager who had a rangeen raat?:O
Besharam ladki!..
Im calling sanka devi !
Hai re nandkisore

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
SS#3: Saundi Si Hasi Teri, Kilti Rahe {MO}

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: LD-Radha   Replies: 1163   Views: 21733

LD-Radha 1163 21733 25 May 2013 at 11:02pm by VarunKiBiwi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index