Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

CC#63 ZZ, Tussi Jaa Rahe Ho?! Tussi Na Jao! [IO] (Page 100)

-HoneyBoo- IF-Rockerz
-HoneyBoo-
-HoneyBoo-

Joined: 01 January 2011
Posts: 5850

Posted: 27 June 2013 at 3:11pm | IP Logged
Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Z hopefully he will. And i know i got soo mad at him that i decided to hate him but couldnt yaar!
With the cheap bracelet thingy, the ring and then when they go dress shopping
" sapno ki duniya mein rehna hi thik hai lavanya ji, kyunki asli duniya mein sirf dil toot te hai "
I was soo teary!


I know. Same here. I really wanted to punch him when he said "Gift nahi toh tip samajh ke rakh lena"

I WAS SOO MAD AT HIM THEN!...i wanted to kick him where it hurts the most!!
Originally posted by -HoneyBoo-

Hahaha i know. I dont think i have been active as much as today!
Soni regular aa na!..
Awhh thanks the "cute/naive" comment meant the world to me:)..
Haha oh great!...today for the first time i said it out loud that how adorable tu hai!


Baar baar bola kar :-P

Sim, that internet recharge msg was mine. I had posted that on whatsapp and asked Soni to paste it here for me while I got the recharge done :-)


hahaha thik hai mein roz boloongi!! Oh haha yaa she told me:)
Originally posted by -HoneyBoo-

Guys i made 300 posts today!
If this happens everyday then i will be pink in less than two weeksLOL
But i dont wanna turn pinky yet!..i like red!
ASR KA FAV COLOR!!


Tera bhi din aayega beta...

hahaah mein ane hi nahi doongi!..but i dont think my koshish complete hogi:(
Cuz i love to talk

lazyleaves IF-Stunnerz
lazyleaves
lazyleaves

Joined: 13 March 2012
Posts: 27836

Posted: 27 June 2013 at 3:13pm | IP Logged
And we hit a century. I cant believe I had a Rangeen Raat althougha censored one with a U certificate with a teenager involved *shakes head* Soni what have we done?

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-

.x-bumblebee-x. IF-Sizzlerz
.x-bumblebee-x.
.x-bumblebee-x.

Joined: 06 November 2011
Posts: 20052

Posted: 27 June 2013 at 3:13pm | IP Logged
Originally posted by lazyleaves

Ha Soni tu aaya kar please :-)

I too made so many posts today. Before I leave IF (Not the cc) I might be purple :-D




I do come here..

Where else would I go?!

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-

-HoneyBoo- IF-Rockerz
-HoneyBoo-
-HoneyBoo-

Joined: 01 January 2011
Posts: 5850

Posted: 27 June 2013 at 3:13pm | IP Logged
Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by -HoneyBoo-

Guys i made 300 posts today!
If this happens everyday then i will be pink in less than two weeksLOL
But i dont wanna turn pinky yet!..i like red!
ASR KA FAV COLOR!!


Yaaay!! Clap

How do you feel?! Big smile

Turn pink be
One of us.. One of us.. One of us !!
Be a pinky pagal LOL LOL

You mean Pinky from geet!LOL

Sorry couldnt help it!..i was watching geet na toh...
lazyleaves IF-Stunnerz
lazyleaves
lazyleaves

Joined: 13 March 2012
Posts: 27836

Posted: 27 June 2013 at 3:14pm | IP Logged
Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by -HoneyBoo-

Guys i made 300 posts today!
If this happens everyday then i will be pink in less than two weeksLOL
But i dont wanna turn pinky yet!..i like red!
ASR KA FAV COLOR!!


Yaaay!! Clap

How do you feel?! Big smile

Turn pink be
One of us.. One of us.. One of us !!
Be a pinky pagal LOL LOL


Yes pink is the in and cool colour. Most of have that one. Beat Kay and Fari and Jess and get ahead in the race :-D

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-

.x-bumblebee-x. IF-Sizzlerz
.x-bumblebee-x.
.x-bumblebee-x.

Joined: 06 November 2011
Posts: 20052

Posted: 27 June 2013 at 3:14pm | IP Logged
Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by -HoneyBoo-

Hahaha i know. I dont think i have been active as much as today!
Soni regular aa na!..
Awhh thanks the "cute/naive" comment meant the world to me:)..
Haha oh great!...today for the first time i said it out loud that how adorable tu hai!


I would.. I managed to get the evening off
As dad isn't back from work.. !
So .. You guys have made me chill Cool

Dosti ki hai toh nibhani toh pade gi:)


Wah wah!! Yehi huwi baat Wink lol Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-

lazyleaves IF-Stunnerz
lazyleaves
lazyleaves

Joined: 13 March 2012
Posts: 27836

Posted: 27 June 2013 at 3:15pm | IP Logged
Originally posted by -HoneyBoo-

Originally posted by lazyleaves

Originally posted by -HoneyBoo-

Z boo: then how about we start backwards...no sagai..no shaadi...no bidaai..bilkul last cheez mein interest lete hain Embarrassed


I would have agreed but you are not 18 ;-)

Haawh...sachi?
*ducks from Z's shoe*


You are irresistable Sim darling

*itne paise mein itna ich milega* LOL SBS :-D

The following 2 member(s) liked the above post:

-HoneyBoo-.x-bumblebee-x.

lazyleaves IF-Stunnerz
lazyleaves
lazyleaves

Joined: 13 March 2012
Posts: 27836

Posted: 27 June 2013 at 3:15pm | IP Logged
Originally posted by .._sonii_..

Originally posted by lazyleaves

No, Soni. I am not judging you and will not do so. So you were one of the readers who would say "Simply brilliant loved it" :-P


You sure..
* peaks from behind a door*
Ermm... *cough* *cough*
Maaybe .. *cough* yes!! LOL ..

But then there were some
that I genuinely loved.. That I read with
Dedication..


For example?

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
SS#3: Saundi Si Hasi Teri, Kilti Rahe {MO}

2 3 4 5 6 7 ... 145 146

Author: LD-Radha   Replies: 1163   Views: 22309

LD-Radha 1163 22309 25 May 2013 at 11:02pm by VarunKiBiwi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index