Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

Vivah~Two hearts which beat as one~ (Page 5)

Jananivjc IF-Dazzler
Jananivjc
Jananivjc

Joined: 27 September 2011
Posts: 3228

Posted: 26 June 2013 at 8:38am | IP Logged
Originally posted by 9n9i9s9h9u9

WAITING FOR MORE

Will Update soon..!!

Jananivjc IF-Dazzler
Jananivjc
Jananivjc

Joined: 27 September 2011
Posts: 3228

Posted: 26 June 2013 at 8:39am | IP Logged

Originally posted by shalinimg

Wating

Will be updating soon..!!

-AvniNeil- IF-Sizzlerz
-AvniNeil-
-AvniNeil-

Joined: 03 January 2010
Posts: 23587

Posted: 26 June 2013 at 8:41am | IP Logged
Originally posted by Jananivjc

You re Waheeda here..

There you re Singhika..!!

Lol..LOL



Haha ROFL i know nothing about Ramayan, Varnita gave me the name n it was easy to remember, LOL i am still learning all the other names, i have learnt your one as remember that time ;) Susra

U can call me Singhika here too if u want, i shall be calling u both Sursa n Janani Tongue
Jananivjc IF-Dazzler
Jananivjc
Jananivjc

Joined: 27 September 2011
Posts: 3228

Posted: 26 June 2013 at 8:42am | IP Logged
Originally posted by -dia-

Nice
looking forward

Thanks..!!

Btw, Ur signature box is awe-inspiring..!!

And the day you joined IF is my b'day... Just thought to mention dr...LOL

Jananivjc IF-Dazzler
Jananivjc
Jananivjc

Joined: 27 September 2011
Posts: 3228

Posted: 26 June 2013 at 8:43am | IP Logged
Originally posted by -Waheeda-

Originally posted by Jananivjc

You re Waheeda here..

There you re Singhika..!!

Lol..LOL



Haha ROFL i know nothing about Ramayan, Varnita gave me the name n it was easy to remember, LOL i am still learning all the other names, i have learnt your one as remember that time ;) Susra

U can call me Singhika here too if u want, i shall be calling u both Sursa n Janani Tongue

No prob dr... You can call me as you wish..!! Btw I wish to call u as Singhika... Feeling comfortable with that..

The following 1 member(s) liked the above post:

-AvniNeil-

-AvniNeil- IF-Sizzlerz
-AvniNeil-
-AvniNeil-

Joined: 03 January 2010
Posts: 23587

Posted: 26 June 2013 at 8:45am | IP Logged
Originally posted by Jananivjc

Originally posted by -Waheeda-

Originally posted by Jananivjc

You re Waheeda here..

There you re Singhika..!!

Lol..LOL



Haha ROFL i know nothing about Ramayan, Varnita gave me the name n it was easy to remember, LOL i am still learning all the other names, i have learnt your one as remember that time ;) Susra

U can call me Singhika here too if u want, i shall be calling u both Sursa n Janani Tongue


No prob dr... You can call me as you wish..!! Btw I wish to call u as Singhika... Feeling comfortable with that..



Yeah sure Smile
-AvniNeil- IF-Sizzlerz
-AvniNeil-
-AvniNeil-

Joined: 03 January 2010
Posts: 23587

Posted: 26 June 2013 at 8:46am | IP Logged
Btw update soon, i am loving the concept Big smile
Jananivjc IF-Dazzler
Jananivjc
Jananivjc

Joined: 27 September 2011
Posts: 3228

Posted: 26 June 2013 at 8:47am | IP Logged

Originally posted by -Waheeda-

Btw update soon, i am loving the concept Big smile

Ya ya dr... Sure...!!

Mostly Tomorrow I'll update the first part..!!

The following 1 member(s) liked the above post:

-AvniNeil-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
2 hearts that beat as one - maan geet - maaneet

2 3 4 5

Author: dewdropred   Replies: 33   Views: 2201

dewdropred 33 2201 17 November 2011 at 1:32pm by divareena
10/5 Geet Precap- Munda to beat Gunda's

2 3

Author: amni375   Replies: 18   Views: 3035

amni375 18 3035 05 October 2011 at 3:25am by love4maaneet
he can beat vampire too.......

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: ---nishu---   Replies: 75   Views: 4482

---nishu--- 75 4482 12 March 2011 at 4:16am by ---nishu---
HEART BEAT (Maaneet)

2 3 4

Author: jaspreetm2815   Replies: 26   Views: 2020

jaspreetm2815 26 2020 03 February 2011 at 9:30pm by jaspreetm2815
u too missed a beat like me

2 3

Author: saanjh11   Replies: 22   Views: 1589

saanjh11 22 1589 31 January 2011 at 7:56pm by saanjh11

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index