Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   
Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

||TaaRey/VriMar Dreamland72|| Aa Jao Meri Tamanna (Page 21)

Breezy. IF-Sizzlerz
Breezy.
Breezy.

Joined: 11 April 2013
Posts: 19771

Posted: 27 June 2013 at 6:04am | IP Logged
Originally posted by patie

@upma ab tum bhi mera majak udaying  Monkey Icons ab mein teko shraap deti hu ki teri beautiful har roj tere se jhagda kare ROFL

Haha, Teko pata hai woh beautifull boy haiLOL

patie IF-Stunnerz
patie
patie

Joined: 22 August 2012
Posts: 26604

Posted: 27 June 2013 at 6:04am | IP Logged
Originally posted by papakapride


Hahahah..
Annie aunty se better
Annie di hi h..I thnk


Ab tum bhi aisa bolling Monkey Winks
Breezy. IF-Sizzlerz
Breezy.
Breezy.

Joined: 11 April 2013
Posts: 19771

Posted: 27 June 2013 at 6:05am | IP Logged
Originally posted by papakapride

Originally posted by -upama-

NEW ARTICLEEmbarrassed

D3 is gettin intersting n interesting ! Lol
Taani kregi Rey ko Shock

Yap, pata nahi what's the thing that will shock everyoneConfused
papakapride Senior Member
papakapride
papakapride

Joined: 01 February 2013
Posts: 453

Posted: 27 June 2013 at 6:06am | IP Logged
Originally posted by -upama-

@Papakapride what's your name?
And if you will call her anty, or mother or chaiwali then also she'll not mind.. She is very very kind..Kisi ko kuch nahi bolti.. Seedhi sadhi hai..ROFL


Ahn! My name is Aparna..
N u must b upama di naa???
Breezy. IF-Sizzlerz
Breezy.
Breezy.

Joined: 11 April 2013
Posts: 19771

Posted: 27 June 2013 at 6:06am | IP Logged
Originally posted by patie

Originally posted by papakapride


Hahahah..
Annie aunty se better
Annie di hi h..I thnk


Ab tum bhi aisa bolling Monkey Winks

Jo sach hai wahi bolingLOL
papakapride Senior Member
papakapride
papakapride

Joined: 01 February 2013
Posts: 453

Posted: 27 June 2013 at 6:06am | IP Logged
Originally posted by patie

Originally posted by papakapride


Hahahah..
Annie aunty se better
Annie di hi h..I thnk


Ab tum bhi aisa bolling Monkey Winks


Awww meli pyaar di..
Wo toh bas mazak thaa..
SanelyInsane IF-Sizzlerz
SanelyInsane
SanelyInsane

Joined: 20 July 2012
Posts: 16405

Posted: 27 June 2013 at 6:07am | IP Logged
omg TFS upiHug
bawa shocker from taaniShocked
shockers for the team at the end of the week bawa guys be ready coz we r gonna get a major shocker from our TR it seemsOuch

The following 1 member(s) liked the above post:

patie

patie IF-Stunnerz
patie
patie

Joined: 22 August 2012
Posts: 26604

Posted: 27 June 2013 at 6:07am | IP Logged
Originally posted by -upama-

Originally posted by patie

@upma ab tum bhi mera majak udaying  Monkey Icons ab mein teko shraap deti hu ki teri beautiful har roj tere se jhagda kare ROFL

Haha, Teko pata hai woh beautifull boy haiLOL


W*F ??Monkey Winks yaar boys itne velle baithe hote hai or itne ache se fictional shws dekhte hai ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
offically vrimar paradise. Tarey /vrimar fans see

2

Author: vrimarparadise   Replies: 13   Views: 3485

vrimarparadise 13 3485 06 November 2013 at 11:41am by Jaygandh
Taarey taarey taarey!!

Author: taaRey_viNNy19   Replies: 8   Views: 4217

taaRey_viNNy19 8 4217 20 May 2013 at 9:51am by zoharocks
A TAAREY POEM-TAAREY FOREVER TOGETHER

Author: rakhiankita   Replies: 9   Views: 1776

rakhiankita 9 1776 20 May 2013 at 2:30am by taareyfanbm
Scence analysis of Tarey/vrimar by Vrimar paradise

2 3

Author: vrimarcreation   Replies: 19   Views: 2654

vrimarcreation 19 2654 15 February 2013 at 8:05am by -CussTheWorldUp
Welcome back taarey (taarey post)

Author: ajaved   Replies: 5   Views: 1799

ajaved 5 1799 07 December 2012 at 8:25pm by .Rupali.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index