Channel V Dil Dosti Dance

India-Forums

   
Channel V Dil Dosti Dance
Channel V Dil Dosti Dance

||TaaRey/VriMar Dreamland72|| Aa Jao Meri Tamanna (Page 120)

kady_taarey IF-Dazzler
kady_taarey
kady_taarey

Joined: 06 February 2013
Posts: 3227

Posted: 28 June 2013 at 11:44am | IP Logged
@upama: oyyeee tu info deti nahi na isiliye ritzy se maag rahi hoon.. :p

@ritzy: ohhh... sorry gayab ho gayi thi.. hehe..

The following 1 member(s) liked the above post:

...Ritzy...

Breezy. IF-Sizzlerz
Breezy.
Breezy.

Joined: 11 April 2013
Posts: 19776

Posted: 28 June 2013 at 11:45am | IP Logged
Originally posted by RitzyOnly4Amar

Originally posted by -upama-


LOLLOL Mujko cute kaha kyaROFL

yes yes LOL

Thankyou thankyouLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

...Ritzy...

kady_taarey IF-Dazzler
kady_taarey
kady_taarey

Joined: 06 February 2013
Posts: 3227

Posted: 28 June 2013 at 11:45am | IP Logged
Originally posted by toshi_ta

page 118!!!! you all are seriously eating ATss!!!!!ROFL
toshu... Hug katti hoon fir bhi.. LOL
Arbitrator. IF-Rockerz
Arbitrator.
Arbitrator.

Joined: 11 August 2012
Posts: 5307

Posted: 28 June 2013 at 11:45am | IP Logged
Originally posted by meghasingh

Originally posted by -upama-

Originally posted by toshi_ta

page 118!!!! you all are seriously eating ATss!!!!!ROFL

Haan, Today all spamers are present soLOL

it wouldn't be a surprise for me if we eat quite a lot pages of next AT...

ROFL i went for an hour and yaha itna sara kha lia tum logo ne!!!

megha khana bhi kha lo...LOL
...Ritzy... IF-Sizzlerz
...Ritzy...
...Ritzy...

Joined: 28 May 2012
Posts: 18590

Posted: 28 June 2013 at 11:46am | IP Logged
Originally posted by meghasingh


i wanna see taarey doing dinner on rey's home..both of them cooking together.


then power cut LOL and Rey light up the candles Day Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

salta

sreelu094 IF-Sizzlerz
sreelu094
sreelu094

Joined: 25 June 2012
Posts: 19303

Posted: 28 June 2013 at 11:46am | IP Logged
Originally posted by meghasingh

everyone...write convo.


taani:cool down rey...y r u stretching ur chest so much?
rey:*no reaction* (LOL)
taani:rey ur shirt will get damage
rey:*no reaction* (LOL)
taani:rey if ur shirt gets damaged i don't have time to clear it haan.i've meeting in a while
rey:*no reaction* (LOL)
taani:arre rey stop it or u'll be shirtless and i'll faint aur aap hi suffer karegaBlushing
rey:i can handle that
taani:Blushingacha tho aap deaf nai.chalo acha hai...ab bas bhi karo rey.i'm not in a mood to faint.waise bhi yaha bohot sare log hai
rey:haan tho i'll take u to somewhere else where u can faint wholeheartedly 
taani:rey...Blushing

The following 3 member(s) liked the above post:

Arbitrator....Ritzy...salta

Breezy. IF-Sizzlerz
Breezy.
Breezy.

Joined: 11 April 2013
Posts: 19776

Posted: 28 June 2013 at 11:46am | IP Logged
Originally posted by meghasingh

Originally posted by -upama-

Originally posted by toshi_ta

page 118!!!! you all are seriously eating ATss!!!!!ROFL

Haan, Today all spamers are present soLOL

it wouldn't be a surprise for me if we eat quite a lot pages of next AT...

True, But i guess everyone will disappear that time... Abhi se sreelu di is gayab.LOL


Edited by -upama- - 28 June 2013 at 11:46am
salta IF-Sizzlerz
salta
salta

Joined: 20 June 2012
Posts: 11082

Posted: 28 June 2013 at 11:46am | IP Logged
Originally posted by RitzyOnly4Amar

Originally posted by meghasingh


i wanna see taarey doing dinner on rey's home..both of them cooking together.

then power cut LOL and Rey light up the candles Day Dreaming

awiiee..yep...it would be awesome...

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
offically vrimar paradise. Tarey /vrimar fans see

2

Author: vrimarparadise   Replies: 13   Views: 3523

vrimarparadise 13 3523 06 November 2013 at 11:41am by Jaygandh
Taarey taarey taarey!!

Author: taaRey_viNNy19   Replies: 8   Views: 4273

taaRey_viNNy19 8 4273 20 May 2013 at 9:51am by zoharocks
A TAAREY POEM-TAAREY FOREVER TOGETHER

Author: rakhiankita   Replies: 9   Views: 1782

rakhiankita 9 1782 20 May 2013 at 2:30am by taareyfanbm
Scence analysis of Tarey/vrimar by Vrimar paradise

2 3

Author: vrimarcreation   Replies: 19   Views: 2698

vrimarcreation 19 2698 15 February 2013 at 8:05am by -CussTheWorldUp
Welcome back taarey (taarey post)

Author: ajaved   Replies: 5   Views: 1816

ajaved 5 1816 07 December 2012 at 8:25pm by .Rupali.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Channel V Dil Dosti Dance Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index