Pyar Ka Dard Hai Meetha Meetha Pyara Pyara

India-Forums

   
Pyar Ka Dard Hai Meetha Meetha Pyara Pyara
Pyar Ka Dard Hai Meetha Meetha Pyara Pyara

"I love rain" - Adi (Page 2)

anusha.cochin IF-Rockerz
anusha.cochin
anusha.cochin

Joined: 31 October 2011
Posts: 8889

Posted: 26 June 2013 at 6:19am | IP Logged
Originally posted by Poojaa_P

Originally posted by anusha.cochin

Originally posted by Poojaa_P

Originally posted by anusha.cochin

Was missing your drooling posts WinkHug
Aww Hug 
I don't have the pics, so its' not that great but anyway its still my post hahah.


Smile  expecting ur long posts daily...I tht u mite have lost crush 4 AdiWink...bt u proved me wrong
yess hopefully I will try Embarrassed 
hahaha no ways babes, how can I, I am one of the original deewanis of him LOL, I lost interest in the serial but never adi. Adi/nakuul are just in my heart forever and ever


Me too nt much interested...evn romance scens seems forced sumtimes...giving like a break in between Team Sheelas bakwas

The following 1 member(s) liked the above post:

Maneesha_Shanak

Maneesha_Shanak IF-Rockerz
Maneesha_Shanak
Maneesha_Shanak

Joined: 30 September 2010
Posts: 8848

Posted: 26 June 2013 at 6:29am | IP Logged
Lovely post poojaThumbs Up
Hayeee Adi loves rain and i love adi... Heart ...so i love rains tooLOL 


The following 2 member(s) liked the above post:

Poojaa_Panusha.cochin

__AyEsHa__ IF-Dazzler
__AyEsHa__
__AyEsHa__

Joined: 19 May 2013
Posts: 4778

Posted: 26 June 2013 at 7:16am | IP Logged
That scene was so so so adorable..



Edited by Aieshaa - 26 June 2013 at 7:19am

The following 2 member(s) liked the above post:

Poojaa_Panusha.cochin

Poojaa_P IF-Rockerz
Poojaa_P
Poojaa_P

Joined: 25 December 2010
Posts: 7292

Posted: 26 June 2013 at 11:49am | IP Logged
Originally posted by anusha.cochin

Originally posted by Poojaa_P

Originally posted by anusha.cochin

Originally posted by Poojaa_P

Originally posted by anusha.cochin

Was missing your drooling posts WinkHug
Aww Hug 
I don't have the pics, so its' not that great but anyway its still my post hahah.


Smile  expecting ur long posts daily...I tht u mite have lost crush 4 AdiWink...bt u proved me wrong
yess hopefully I will try Embarrassed 
hahaha no ways babes, how can I, I am one of the original deewanis of him LOL, I lost interest in the serial but never adi. Adi/nakuul are just in my heart forever and ever


Me too nt much interested...evn romance scens seems forced sumtimes...giving like a break in between Team Sheelas bakwas
yeahh I feel that too! don't worry, hopefully everything will be fine and we get to see another honeymoon of paya haha
Sheela mami is just tooo much yaar.
hope she gets what she wants and stop harassing people.

The following 1 member(s) liked the above post:

anusha.cochin

Poojaa_P IF-Rockerz
Poojaa_P
Poojaa_P

Joined: 25 December 2010
Posts: 7292

Posted: 26 June 2013 at 11:50am | IP Logged
Originally posted by Maneesha_Shanak

Lovely post poojaThumbs Up
Hayeee Adi loves rain and i love adi... Heart ...so i love rains tooLOL 


Thank you Maneesha !  Big smile
haha of course I understand that logic. good good carry on loving him Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

Maneesha_Shanakanusha.cochin

Poojaa_P IF-Rockerz
Poojaa_P
Poojaa_P

Joined: 25 December 2010
Posts: 7292

Posted: 26 June 2013 at 11:51am | IP Logged
Originally posted by Aieshaa

That scene was so so so adorable..

Ahh lovely pic! thanks
They are perfect for eachother.

The following 1 member(s) liked the above post:

anusha.cochin

Poojaa_P IF-Rockerz
Poojaa_P
Poojaa_P

Joined: 25 December 2010
Posts: 7292

Posted: 26 June 2013 at 11:54am | IP Logged
Originally posted by sudipta1988

Originally posted by Poojaa_P

Heyaa guys!  ... Hello pooji d gr8 ..welcome dear Hug

Yes, i'm a bit late, but talking about Paya's cute little rain sequence..how amazing did they look? EmbarrassedEmbarrassed ... Yup agree ,, rain sequence was supeb ..juz loved it .. paya r always amazing Big smile ..jhgra k tym v or romance k tym me v Embarrassed ...
and since i'm adi deewani, so i'm going to be biased and say how hot he looked, especially in orange shirt! Day Dreaming ... *adi k diwani*  missing  ur drooling post Confused... aahh ,,,yup agree orange shirt wala adi was v.v. hawwwt Wink
Damnn he was just too adorable, and the way he was screaming I loveee rain..and here I was screaming at my laptop "me tooo me tooo!.. let me come hug you." Hug 
Hahaa ..lol ...jayada Excitement me Laptop tod mat dena ...lolLOL

I am so glad CVs decided to show Paya's romance, it was push to side for a while. DeadBig smile
THey need occasional breaks, to do something strangely weird and fun for experience.
PaYa's chemistry is too good, I just end up in my own adi's la la paradise and my mum just shakes her head like whats wrong with this girl.  LOL ....u n ur Adi's Dreamzzz ...LOL Carry on dude ;)
living in my false lovestory fantasy, I swear romanatic scenes like this just create false ideology and high expectation of real guys like adi, I blame him, if I don't get a hubby like him. bahaha  ... ROFL ... Good luck dear ..dnt wrry adi  jaisa mil jayega Wink
yes now you think I've lost it. yeah since day 1 but now it's just uncontrollable.
 
so yeah bye... for now.. I will come back with more stories about drooling over adi. waiting waiting 4 ur drooling CRAZY post  abt Hawwwt n Sexy adi Wink
 
do share your opinions.
 
Ps; someone please post PICTURES of their rain sequence here. 



 
Aww thank you soo much ji for your lovely reply! you make me laugh. Hug
Not to worry, when pooji here, why fear ? LOL
I will give you all adi loveria shock attacks everyday
Thank you for making it colourful


Edited by Poojaa_P - 26 June 2013 at 11:55am

The following 1 member(s) liked the above post:

anusha.cochin

_shona_ IF-Dazzler
_shona_
_shona_

Joined: 26 June 2010
Posts: 4095

Posted: 26 June 2013 at 1:03pm | IP Logged
Hi Pooja..Hug missed ur drooling post yaar..Wink
plz make them often when evr u can..Embarrassed
n coming to my adi ufff...he was awesum..hayeBlushing.. see this pic..
                                 
Day Dreaming

I swear romanatic scenes like this just create false ideology and high expectation of real guys like adi, I blame him, if I don't get a hubby like him. bahaha 
Pooja even i would agree to that..i had seriously created a false ideology in our minds..i just wish we could get so romantic n adorable hubbyEmbarrassed
                                    


Edited by sushona - 28 June 2013 at 1:15pm

The following 2 member(s) liked the above post:

Maneesha_Shanakanusha.cochin

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
I love you I love you I love you

2 3

Author: sharna2k6   Replies: 20   Views: 2165

sharna2k6 20 2165 22 December 2012 at 9:08pm by -Gunjan-
OS-Magic in the Rain.

2 3 4 5

Author: sharna2k6   Replies: 36   Views: 3112

sharna2k6 36 3112 17 November 2012 at 2:51pm by sharna2k6
I really want a RAIN sequence..!!

2 3 4

Author: -AvniNeil-   Replies: 29   Views: 1528

-AvniNeil- 29 1528 05 November 2012 at 7:06am by -AvniNeil-
OS: Heavenly Rain

2 3 4

Author: Tacker_Holic   Replies: 26   Views: 3550

Tacker_Holic 26 3550 28 September 2012 at 2:02pm by MereMahiyaa.
love love love!!

Author: violetshine   Replies: 2   Views: 1114

violetshine 2 1114 06 September 2012 at 10:49pm by teenss

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyar Ka Dard Hai Meetha Meetha Pyara Pyara Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index