Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~~Stalkers Thread~~ CC#10IO (Page 50)

.MyriadOfHues. IF-Stunnerz
.MyriadOfHues.
.MyriadOfHues.

Joined: 09 April 2012
Posts: 35203

Posted: 26 June 2013 at 11:24am | IP Logged
Originally posted by Priya025

Originally posted by -Arnav-

Originally posted by Priya025

mera bro kamina haiAngry n so is DikshuROFL


Look who is talking about kaminapan Stern Smile ROFL
mai kamini nahi bholi huROFL

Tu aur bholi? Shocked Kis duniya mein?

The following 1 member(s) liked the above post:

LilButterfly003

LilButterfly003 IF-Sizzlerz
LilButterfly003
LilButterfly003

Joined: 26 August 2009
Posts: 15280

Posted: 26 June 2013 at 11:25am | IP Logged
Originally posted by -Arnav-

Originally posted by Butterfly003

Originally posted by -Arnav-

Originally posted by Butterfly003

Originally posted by -Arnav-

Originally posted by Butterfly003

@ Niru: Aren't u freezing at your place?!Ermm

I am under a big duvet with a nice cup of coffee beside me and I am waiting for IPK to start Big smile It will start mem la Embarrassed


coolCool

i am freezing hereLOL
it's cooo-ooldLOL

i cant wait to go to bedDay Dreaming
it's tough t wake up in the morning!Stern Smile

Yeah very cold Ermm It's the first time it has been this cold in Mauritius I heard Stern Smile You heard about the 'la greve'? Stern Smile


Yup! First time!!Ermm

Yup i did...and i agree with them n proud that they were able t make the govt change decisionsCool
LOL
and glad it's over!Ermm
as things were getting out of control!Stern Smile

Seriously I hate these politics happening behind our backs. Govt sucks nowadays Ermm Yatin Varma, Anil Bachoo and all Ermm
Yeah they are absolutely right!


Politics always sucked n will suck Stern Smile
Ermm

YeahErmm
Yup!

u know my party?LOL
since i knew it i support that party ... Partie Malin!Cool

dont laughROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

.MyriadOfHues.

-Rehnuma- IF-Addictz
-Rehnuma-
-Rehnuma-

Joined: 12 July 2011
Posts: 53218

Posted: 26 June 2013 at 11:25am | IP Logged
Originally posted by Butterfly003

Originally posted by Priya025

mera bro kamina haiAngry n so is DikshuROFL


tera bro kamina kyun hai?Ouch

agar evil banna kaminapan hai, so i acceptCool
cuz i love being evil t those i hate n those who hurt meEmbarrassed

Vo maarta hai mujheCry
Good!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

LilButterfly003

.Panache. IF-Rockerz
.Panache.
.Panache.

Joined: 13 January 2013
Posts: 5721

Posted: 26 June 2013 at 11:25am | IP Logged
Heart

The following 2 member(s) liked the above post:

LilButterfly003.MyriadOfHues.

.Panache. IF-Rockerz
.Panache.
.Panache.

Joined: 13 January 2013
Posts: 5721

Posted: 26 June 2013 at 11:26am | IP Logged
SpamEvil Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

LilButterfly003.MyriadOfHues.

LilButterfly003 IF-Sizzlerz
LilButterfly003
LilButterfly003

Joined: 26 August 2009
Posts: 15280

Posted: 26 June 2013 at 11:26am | IP Logged
@ Piyu: OhkayLOL
if u say soROFL
I knowEmbarrassedSleepy

@ Jazzu: I never loved someone when he cusses LOL
He's soooBlushing

The following 3 member(s) liked the above post:

.Panache..MyriadOfHues.-Rehnuma-

.MyriadOfHues. IF-Stunnerz
.MyriadOfHues.
.MyriadOfHues.

Joined: 09 April 2012
Posts: 35203

Posted: 26 June 2013 at 11:26am | IP Logged
Originally posted by Butterfly003

Originally posted by -Arnav-

Dikshu I am single now Tongue


what crap?Shocked

ure kidding me?!Confused

No I am not kidding this time. It's over now Smile 
Reason I will tell you on WA later.
Forget this now.

The following 1 member(s) liked the above post:

LilButterfly003

-Rehnuma- IF-Addictz
-Rehnuma-
-Rehnuma-

Joined: 12 July 2011
Posts: 53218

Posted: 26 June 2013 at 11:27am | IP Logged
I m going
Bye everyoneHug
Good night n sweet dreams
Love u allHeart

The following 2 member(s) liked the above post:

.Panache.LilButterfly003

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
x.Certified ShaDi Stalkers[56].x

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: strawberryshake   Replies: 1194   Views: 31001

strawberryshake 1194 31001 04 March 2010 at 1:43pm by xDianaSharadx
x.Certified ShaDi Stalkers[55].x

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: chashmish97   Replies: 1204   Views: 33652

chashmish97 1204 33652 19 February 2010 at 7:34pm by strawberryshake
x.Certified ShaDi Stalkers 54.x

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: canideactivate   Replies: 1212   Views: 28973

canideactivate 1212 28973 14 February 2010 at 4:46am by chashmish97
x.Certified ShaDi Stalkers 53.x

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: divyankat   Replies: 1202   Views: 26792

divyankat 1202 26792 08 February 2010 at 9:22am by canideactivate
#SKD#2 INVITE nly bolo bye bye stalkers!

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: BilliCat.   Replies: 1181   Views: 26703

BilliCat. 1181 26703 26 September 2009 at 2:06am by BilliCat.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index