Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

F MEMBERS ZONE --NO LIMIT FOR FRIENDSHIP #3 (Page 73)

..Gunjan.. IF-Sizzlerz
..Gunjan..
..Gunjan..

Joined: 21 September 2012
Posts: 10781

Posted: 27 June 2013 at 12:04pm | IP Logged
Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Hi Big smile

HulaLOL
acting like i am chatting with u for first time ever
Hi
Embarrassed

OkLOLLOLLOL
So wht's ur name dear??LOLLOL
My name is gunjan and u can call me gunj ya gunji
I am the laziest person on the planet i am 15yrs old waiting for my 16th birthday in september
And u ? Embarrassed LOL
*mrinu di ka CC yaad aa gaya wahi humne pehele baar chat kiya tha na *


Me anandi, 18 yrs and me the most innocent person in the worldEmbarrassed

*yeah mrinu di ka CC jahan se meri CC ka journey shuru hua tha with u & Dep*
*Yes paar aaj uske halat bahoot kharab hai woh pehela CC tha jo maine apne deepa ji ne aur meri jalebi member bane the *

ur avtar pic tells how innocent u r almost kiss scene ? LOL ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

CrazyDollAnandi

pinvin07 Goldie
pinvin07
pinvin07

Joined: 22 February 2013
Posts: 2191

Posted: 27 June 2013 at 12:04pm | IP Logged
Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by pinvin07

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by pinvin07

Originally posted by ..Gunjan..

Hi Big smile
hey gunjan...I m vinay..i m frm GUJ, n wt abt u..?
Intro plz
How old r u and what u do
Waise me from indore live in gurgaon Embarrassed
I m 23.. N i had given CA FINAL's exam... Wt abt u..?
Main toh 15 saal ki choti se bache hu vinay bhai
Me studying in class 11th have taken commerce and psychology as subject
Ur hobbies
kk lil sis...I lyk singing n listening songs, chatting on IF, ridding with frnds n pics collection of hk... N wt abt urs..?
..Gunjan.. IF-Sizzlerz
..Gunjan..
..Gunjan..

Joined: 21 September 2012
Posts: 10781

Posted: 27 June 2013 at 12:06pm | IP Logged
Originally posted by pinvin07

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by pinvin07

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by pinvin07

Originally posted by ..Gunjan..

Hi Big smile
hey gunjan...I m vinay..i m frm GUJ, n wt abt u..?
Intro plz
How old r u and what u do
Waise me from indore live in gurgaon Embarrassed
I m 23.. N i had given CA FINAL's exam... Wt abt u..?
Main toh 15 saal ki choti se bache hu vinay bhai
Me studying in class 11th have taken commerce and psychology as subject
Ur hobbies
kk lil sis...I lyk singing n listening songs, chatting on IF, ridding with frnds n pics collection of hk... N wt abt urs..?
Chatting
Sleeping LOL Drawing and painting ...reading and write FFs and sometime listing to music watching tv
Smile
And i hate studies
CrazyDollAnandi IF-Stunnerz
CrazyDollAnandi
CrazyDollAnandi

Joined: 17 November 2012
Posts: 21663

Posted: 27 June 2013 at 12:06pm | IP Logged
Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Hi Big smile

HulaLOL
acting like i am chatting with u for first time ever
Hi
Embarrassed

OkLOLLOLLOL
So wht's ur name dear??LOLLOL
My name is gunjan and u can call me gunj ya gunji
I am the laziest person on the planet i am 15yrs old waiting for my 16th birthday in september
And u ? Embarrassed LOL
*mrinu di ka CC yaad aa gaya wahi humne pehele baar chat kiya tha na *


Me anandi, 18 yrs and me the most innocent person in the worldEmbarrassed

*yeah mrinu di ka CC jahan se meri CC ka journey shuru hua tha with u & Dep*
*Yes paar aaj uske halat bahoot kharab hai woh pehela CC tha jo maine apne deepa ji ne aur meri jalebi member bane the *

ur avtar pic tells how innocent u r almost kiss scene ? LOL ROFL
Mrinu di don't send link nah Ouch
agar send karti toh woha par bhi hamla karti Ouch  

and avatar chodo DP dekho WinkWink
pinvin07 Goldie
pinvin07
pinvin07

Joined: 22 February 2013
Posts: 2191

Posted: 27 June 2013 at 12:14pm | IP Logged
Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by pinvin07

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by pinvin07

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by pinvin07

Originally posted by ..Gunjan..

Hi Big smile
hey gunjan...I m vinay..i m frm GUJ, n wt abt u..?
Intro plz
How old r u and what u do
Waise me from indore live in gurgaon Embarrassed
I m 23.. N i had given CA FINAL's exam... Wt abt u..?
Main toh 15 saal ki choti se bache hu vinay bhai
Me studying in class 11th have taken commerce and psychology as subject
Ur hobbies
kk lil sis...I lyk singing n listening songs, chatting on IF, ridding with frnds n pics collection of hk... N wt abt urs..?
Chatting
Sleeping LOL Drawing and painting ...reading and write FFs and sometime listing to music watching tv
Smile
And i hate studies
bt ovious, its natural... So, kya dekhte hoo tv main..?
..Gunjan.. IF-Sizzlerz
..Gunjan..
..Gunjan..

Joined: 21 September 2012
Posts: 10781

Posted: 27 June 2013 at 12:17pm | IP Logged
Originally posted by pinvin07

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by pinvin07

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by pinvin07

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by pinvin07

Originally posted by ..Gunjan..

Hi Big smile
hey gunjan...I m vinay..i m frm GUJ, n wt abt u..?
Intro plz
How old r u and what u do
Waise me from indore live in gurgaon Embarrassed
I m 23.. N i had given CA FINAL's exam... Wt abt u..?
Main toh 15 saal ki choti se bache hu vinay bhai
Me studying in class 11th have taken commerce and psychology as subject
Ur hobbies
kk lil sis...I lyk singing n listening songs, chatting on IF, ridding with frnds n pics collection of hk... N wt abt urs..?
Chatting
Sleeping LOL Drawing and painting ...reading and write FFs and sometime listing to music watching tv
Smile
And i hate studies
bt ovious, its natural... So, kya dekhte hoo tv main..?
tv serials and cartoons waise aaj kaal india ke cartoon channels ke halat kharab hai aur serials kuch jada accha nahi so I watch qubool hai . sometime madhubala pyaar ka dard hai pavitra rishta
..Gunjan.. IF-Sizzlerz
..Gunjan..
..Gunjan..

Joined: 21 September 2012
Posts: 10781

Posted: 27 June 2013 at 12:19pm | IP Logged
Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Hi Big smile

HulaLOL
acting like i am chatting with u for first time ever
Hi
Embarrassed

OkLOLLOLLOL
So wht's ur name dear??LOLLOL
My name is gunjan and u can call me gunj ya gunji
I am the laziest person on the planet i am 15yrs old waiting for my 16th birthday in september
And u ? Embarrassed LOL
*mrinu di ka CC yaad aa gaya wahi humne pehele baar chat kiya tha na *


Me anandi, 18 yrs and me the most innocent person in the worldEmbarrassed

*yeah mrinu di ka CC jahan se meri CC ka journey shuru hua tha with u & Dep*
*Yes paar aaj uske halat bahoot kharab hai woh pehela CC tha jo maine apne deepa ji ne aur meri jalebi member bane the *

ur avtar pic tells how innocent u r almost kiss scene ? LOL ROFL
Mrinu di don't send link nah Ouch
agar send karti toh woha par bhi hamla karti Ouch  

and avatar chodo DP dekho WinkWink
woh toh meri pic hai aap ke pass kaise aye LOL
 
shall I send u the link to mrinu di's thread ?

The following 1 member(s) liked the above post:

CrazyDollAnandi

CrazyDollAnandi IF-Stunnerz
CrazyDollAnandi
CrazyDollAnandi

Joined: 17 November 2012
Posts: 21663

Posted: 27 June 2013 at 12:21pm | IP Logged
Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Originally posted by CrazyDollAnandi

Originally posted by ..Gunjan..

Hi Big smile

HulaLOL
acting like i am chatting with u for first time ever
Hi
Embarrassed

OkLOLLOLLOL
So wht's ur name dear??LOLLOL
My name is gunjan and u can call me gunj ya gunji
I am the laziest person on the planet i am 15yrs old waiting for my 16th birthday in september
And u ? Embarrassed LOL
*mrinu di ka CC yaad aa gaya wahi humne pehele baar chat kiya tha na *


Me anandi, 18 yrs and me the most innocent person in the worldEmbarrassed

*yeah mrinu di ka CC jahan se meri CC ka journey shuru hua tha with u & Dep*
*Yes paar aaj uske halat bahoot kharab hai woh pehela CC tha jo maine apne deepa ji ne aur meri jalebi member bane the *

ur avtar pic tells how innocent u r almost kiss scene ? LOL ROFL
Mrinu di don't send link nah Ouch
agar send karti toh woha par bhi hamla karti Ouch  

and avatar chodo DP dekho WinkWink
woh toh meri pic hai aap ke pass kaise aye LOL
 
shall I send u the link to mrinu di's thread ?
mai mumma di hoon nah. toh hona toh chahiye nah Embarrassed

and send me the link Embarrassed Embarrassed Embarrassed

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
::Danger Zone:: INVITES ONLY

Author: Neloufer.   Replies: 7   Views: 507

Neloufer. 7 507 05 September 2012 at 12:35am by ragzz.
Attitude CC # FuN zOnE & CrEaTiVe gAllErY |IO|

2 3

Author: Ethereal-Path   Replies: 22   Views: 2229

Ethereal-Path 22 2229 17 October 2010 at 10:08pm by -ArohaAngel-
PRii's Chat Zone :) - Read p6

2 3 4 5 6 7 8

Author: -Priii-   Replies: 62   Views: 4442

-Priii- 62 4442 01 March 2010 at 2:54am by -Priii-
Krazzy Innocent Chics Zone

2 3 4 5 6 7 ... 106 107

Author: Richa1234   Replies: 852   Views: 24173

Richa1234 852 24173 13 July 2009 at 8:48pm by -Gaganjot-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index