Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

JaaNu AT#28lJaaNu Ka Ajmer Mein HoneyMoonl (Page 24)

-EvilDesires- IF-Stunnerz
-EvilDesires-
-EvilDesires-

Joined: 01 June 2011
Posts: 40198

Posted: 26 June 2013 at 1:47am | IP Logged
Originally posted by Starrydee

Originally posted by nupsie

Originally posted by Miss.Wahian

Originally posted by nupsie

Hey Sonia..NeeluTongue
hii...Nupur..missed U yesterdayLOL
 
 
same hereEmbarrassed
 
So any new spoilers??
 
Tanya wat was the segment about??
It was the Ajmer segment 
And finally interview of them LOL
Check on the main forum for details I'm unable to post the link 
 
 
yeah I foget to chck the main forum these daysLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Miss.Wahian

OceanicHeart. IF-Rockerz
OceanicHeart.
OceanicHeart.

Joined: 13 March 2013
Posts: 8765

Posted: 26 June 2013 at 1:48am | IP Logged
Originally posted by Teri_SankaDeVi

@Neelu- HugYeah, same here. How are you? Big smile

@Tanya- I know, it was so hilarious! ROFL I am so glad you guys didn't get offended. I was kinda scared about that. LOL. I liked all the names they had for the actors! LOL 

@Noopur- Hey how you doin? Big smile
I know half the forum hated us for this AT n now they hate us more LOL
But who cares 
Even if it had been you we all would have still supported without thinking of the forum Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Miss.Wahian

Miss.Wahian IF-Dazzler
Miss.Wahian
Miss.Wahian

Joined: 01 October 2011
Posts: 3535

Posted: 26 June 2013 at 1:48am | IP Logged
Originally posted by Teri_SankaDeVi

Hey someone please fill me in on what's going on in the show! LOL I haven't watched it in weeks! ROFL
I heard Manhoos Billi wasn't able to "loot" Asad's izzat? Tongue
U don't know Asad ka rape ho gayaLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

OceanicHeart.

OceanicHeart. IF-Rockerz
OceanicHeart.
OceanicHeart.

Joined: 13 March 2013
Posts: 8765

Posted: 26 June 2013 at 1:50am | IP Logged
Originally posted by Teri_SankaDeVi

Hey someone please fill me in on what's going on in the show! LOL I haven't watched it in weeks! ROFL
I heard Manhoos Billi wasn't able to "loot" Asad's izzat? Tongue
Common sense lacks in this forum I tell you 
Ppl were like he was raped but how can he get raped with pants on LOL
I knew Hamara asad is still pavitra Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Miss.Wahian

-EvilDesires- IF-Stunnerz
-EvilDesires-
-EvilDesires-

Joined: 01 June 2011
Posts: 40198

Posted: 26 June 2013 at 1:50am | IP Logged
Originally posted by Teri_SankaDeVi

Hey someone please fill me in on what's going on in the show! LOL I haven't watched it in weeks! ROFL
I heard Manhoos Billi wasn't able to "loot" Asad's izzat? Tongue
 
 
she admitted that nothin happened n Asad is still a virgin...but Asad believed he crap n says I wn't let u get badnaamDeadAngry
viya.mallik4eva IF-Sizzlerz
viya.mallik4eva
viya.mallik4eva

Joined: 11 February 2013
Posts: 12884

Posted: 26 June 2013 at 1:50am | IP Logged
Someone please tell me this is not BTS of JaNu SR??

http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3642409#86358861

The following 1 member(s) liked the above post:

-EvilDesires-

Miss.Wahian IF-Dazzler
Miss.Wahian
Miss.Wahian

Joined: 01 October 2011
Posts: 3535

Posted: 26 June 2013 at 1:52am | IP Logged
Originally posted by nupsie

Originally posted by Teri_SankaDeVi

Hey someone please fill me in on what's going on in the show! LOL I haven't watched it in weeks! ROFL
I heard Manhoos Billi wasn't able to "loot" Asad's izzat? Tongue
 
 
she admitted that nothin happened n Asad is still a virgin...but Asad believed he crap n says I wn't let u get badnaamDeadAngry
n I was like ,'wht a crap is dis?'AngryAngryLOL

'Billi badnaam hui jamy tere liye...'ROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-EvilDesires-

OceanicHeart. IF-Rockerz
OceanicHeart.
OceanicHeart.

Joined: 13 March 2013
Posts: 8765

Posted: 26 June 2013 at 1:52am | IP Logged
Originally posted by viya.mallik4eva

Someone please tell me this is not BTS of JaNu SR??

http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3642409#86358861
I saw the video and it is not of the SR but related to it 
With asads scene of running around and tannu s scene of phadoing her clothes and shouting jammy 
Nothing if SR LOL

Btw hi VDC 

The following 1 member(s) liked the above post:

viya.mallik4eva

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ksg: mein joker hoon...KaBhi pic

2 3

Author: shanakyasharan   Replies: 17   Views: 5933

shanakyasharan 17 5933 12 June 2013 at 4:11am by SeRene.
musibat mein bhi khushi -AZ os

2 3 4

Author: _nandy_   Replies: 25   Views: 6410

_nandy_ 25 6410 11 May 2013 at 1:03am by Zara_92
Asad Badal Gaye Zoya ke Pyar mein

2

Author: _Oishi_   Replies: 13   Views: 3004

_Oishi_ 13 3004 28 March 2013 at 2:43pm by neenabinu
Kebab mein haddi

Author: arshi-aur-mein   Replies: 6   Views: 1206

arshi-aur-mein 6 1206 27 March 2013 at 8:52pm by risingsea101
Uska bathroom kya rehgistan mein hai?

Author: -cyndu-   Replies: 4   Views: 1120

-cyndu- 4 1120 26 March 2013 at 2:21pm by nazmobile

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index