Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

JaaNu AT#28lJaaNu Ka Ajmer Mein HoneyMoonl (Page 133)

-EvilDesires- IF-Stunnerz
-EvilDesires-
-EvilDesires-

Joined: 01 June 2011
Posts: 40216

Posted: 26 June 2013 at 11:49am | IP Logged
Originally posted by Zara_92

@Purr - yep !! Zoya actually hurt is ego .. By saying he was jealous .. And basically he's in denial for having any feelings other than desires for Zoya .. And jealousy is a feeling .. For him he can never be jealous of anyone .. Thts the reason he said those harsh words to her .. And don't worry for next update I have something big planned Big smile

And yeahhh tht scene was hot Blushing even I was blushing wile writing it !! LOL
 
 
OMG Something BIGDay Dreaming
I'll look forward to the next updateTongue

The following 1 member(s) liked the above post:

Cup-Of-Chai

Cup-Of-Chai IF-Stunnerz
Cup-Of-Chai
Cup-Of-Chai

Joined: 06 February 2008
Posts: 27602

Posted: 26 June 2013 at 11:50am | IP Logged
Originally posted by tnusredey

Originally posted by Cup-Of-Chai

Dis is da bst montage of Q.H!!<div></div>


I am using it as my siggy LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

Naughtynatty...Tanu...-EvilDesires-

viya.mallik4eva IF-Sizzlerz
viya.mallik4eva
viya.mallik4eva

Joined: 11 February 2013
Posts: 12884

Posted: 26 June 2013 at 11:51am | IP Logged
Sadia, please give me dailymotion  episode link if you have Cry

The following 3 member(s) liked the above post:

...Tanu...Cup-Of-Chai-EvilDesires-

-EvilDesires- IF-Stunnerz
-EvilDesires-
-EvilDesires-

Joined: 01 June 2011
Posts: 40216

Posted: 26 June 2013 at 11:51am | IP Logged
Tannu it wasn't bad but was a filler...the Ipad scene was the saving grace...n the morgue wala scene was hilariousROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

...Tanu...Cup-Of-Chai

Cup-Of-Chai IF-Stunnerz
Cup-Of-Chai
Cup-Of-Chai

Joined: 06 February 2008
Posts: 27602

Posted: 26 June 2013 at 11:52am | IP Logged
Originally posted by Zara_92

@Sadia - don't make me cry again Ouch poorrr Asad Unhappy


Yeah it was so sad! i loved the scene though Cry

And the morgue scene was kinda hilarious both brothers lolking for dead mehboobas LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

...Tanu...

-EvilDesires- IF-Stunnerz
-EvilDesires-
-EvilDesires-

Joined: 01 June 2011
Posts: 40216

Posted: 26 June 2013 at 11:52am | IP Logged
Originally posted by viya.mallik4eva

Sadia, please give me dailymotion  episode link if you have Cry
 
 
 
Cat Emoticon

The following 1 member(s) liked the above post:

...Tanu...

...Tanu... IF-Sizzlerz
...Tanu...
...Tanu...

Joined: 04 April 2012
Posts: 23385

Posted: 26 June 2013 at 11:53am | IP Logged
Originally posted by nupsie

Tannu it wasn't bad but was a filler...the Ipad scene was the saving grace...n the morgue wala scene was hilariousROFL
Yeah coz we all knew what will happen next. LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-EvilDesires-

Zara_92 IF-Sizzlerz
Zara_92
Zara_92

Joined: 08 September 2012
Posts: 12814

Posted: 26 June 2013 at 11:53am | IP Logged
@Nattu- ooops !! U caught me LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Cup-Of-Chai

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
ksg: mein joker hoon...KaBhi pic

2 3 4 5

Author: shanakyasharan   Replies: 35   Views: 5651

shanakyasharan 35 5651 10 September 2013 at 8:37am by sumaiya14
musibat mein bhi khushi -AZ os

2 3 4 5

Author: _nandy_   Replies: 37   Views: 5969

_nandy_ 37 5969 11 May 2013 at 1:31am by Ceon
Asad Badal Gaye Zoya ke Pyar mein

2 3

Author: _Oishi_   Replies: 16   Views: 2828

_Oishi_ 16 2828 29 March 2013 at 1:04am by _Oishi_
Kebab mein haddi

Author: arshi-aur-mein   Replies: 8   Views: 1130

arshi-aur-mein 8 1130 27 March 2013 at 8:52pm by risingsea101
Uska bathroom kya rehgistan mein hai?

Author: -cyndu-   Replies: 5   Views: 1048

-cyndu- 5 1048 26 March 2013 at 2:21pm by nazmobile

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index