Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

My reaction to Zoyaan and Jaanu^_^ Gutter Meme ^_^ (Page 6)

-Prinky- IF-Dazzler
-Prinky-
-Prinky-

Joined: 06 February 2013
Posts: 4204

Posted: 25 June 2013 at 11:17pm | IP Logged
Well done Clap

The following 1 member(s) liked the above post:

Madame_Noddy

Azriya Senior Member
Azriya
Azriya

Joined: 01 July 2008
Posts: 250

Posted: 26 June 2013 at 2:47am | IP Logged
Lol. Great humor. :)

The following 1 member(s) liked the above post:

Madame_Noddy

-waitingforyou- IF-Dazzler
-waitingforyou-
-waitingforyou-

Joined: 28 May 2013
Posts: 2631

Posted: 26 June 2013 at 2:54am | IP Logged
love this post!

The following 1 member(s) liked the above post:

Madame_Noddy

BlossomingRose Senior Member
BlossomingRose
BlossomingRose

Joined: 10 June 2013
Posts: 505

Posted: 26 June 2013 at 3:49pm | IP Logged
Hahaha, this is hilarious! LOL Lovely post! And yes i hate the concept of ZoYaan and JaAnu too!

The following 1 member(s) liked the above post:

Madame_Noddy

x.Maaneet4eva.x IF-Dazzler
x.Maaneet4eva.x
x.Maaneet4eva.x

Joined: 17 January 2011
Posts: 3250

Posted: 26 June 2013 at 3:56pm | IP Logged
Ha ha ha...Loved it! .x.

The following 1 member(s) liked the above post:

Madame_Noddy

_Ridz_ IF-Sizzlerz
_Ridz_
_Ridz_

Joined: 19 March 2012
Posts: 16094

Posted: 27 June 2013 at 9:36am | IP Logged
i so love you for this sriju... muah muah.. and mail this to Gul khala

The following 2 member(s) liked the above post:

Madame_Noddy.SoHu.

stacyellowz IF-Rockerz
stacyellowz
stacyellowz

Joined: 22 January 2012
Posts: 6401

Posted: 28 June 2013 at 9:25am | IP Logged
omg! this is too funny! ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Madame_Noddy

-krrish- IF-Dazzler
-krrish-
-krrish-

Joined: 18 March 2012
Posts: 3097

Posted: 28 June 2013 at 11:58am | IP Logged
nice one..hilariousROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

Madame_Noddy

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Gutter Head Quarters : Meme Junction

2 3 4 5 6 7 ... 22 23

Author: MisHumptyDumpty   Replies: 177   Views: 12823

MisHumptyDumpty 177 12823 30 September 2013 at 12:30am by mochhug
QH Asad MEME!!!^_^ *my first try plz luk*

2 3 4

Author: Madame_Noddy   Replies: 25   Views: 2868

Madame_Noddy 25 2868 26 June 2013 at 2:56am by -waitingforyou-
|~Qh Asad Pic MEME~ ^

2 3 4 5 6

Author: nits_viratholic   Replies: 45   Views: 4515

nits_viratholic 45 4515 24 June 2013 at 10:49am by nits_viratholic
Asad Meme :D ~ Ahahahhaha LOLZz

2 3 4 5 6

Author: MisHumptyDumpty   Replies: 46   Views: 3808

MisHumptyDumpty 46 3808 09 May 2013 at 5:19am by crazzychips
oMG gutter, gutter!

Author: arkhi   Replies: 4   Views: 1484

arkhi 4 1484 31 January 2013 at 9:43am by 6611ak-3308ph

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index