Bade Acche Laggte Hai

India-Forums

   
Bade Acche Laggte Hai
Bade Acche Laggte Hai

-Har Baat Tum Tak- Ram Kapoor- AT# 6 (Page 122)

Mani-RK IF-Sizzlerz
Mani-RK
Mani-RK

Joined: 05 December 2011
Posts: 16538

Posted: 08 December 2013 at 10:07pm | IP Logged
Originally posted by luvsakshi

Originally posted by PKBAAA

Originally posted by iLuvRamKapoor

Originally posted by PKBAAA

,,
Originally posted by iLuvRamKapoor

Originally posted by sahana747

Originally posted by PKBAAA

Hallo dears----Viru, Mani, Viji , Malu Sahana Shreya------Hug---polar- bear waala group hug!!!

Thankyou.
It is very very very cold here.need the hugWink
go n hug ur husband i will hug this ram tight se Embarrassed

Mani u said it, I was going to say the same to Sahana.LOLBut then dear agree with the first part but the 2nd part----na baby naWink

madam if i am not wrong you are also married so who is left?

ME ME ME


He is mine yes only mine
     Ok. Ok okLOL

Choti ,But Ram is married... Wink
yeah yeah i knowCry
But he is Virtually mineEmbarrassed
 
all the married woman back offLOL

vironikajain IF-Sizzlerz
vironikajain
vironikajain

Joined: 25 February 2012
Posts: 12862

Posted: 09 December 2013 at 12:17am | IP Logged
Mani control baby.. LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Mani-RK

Mani-RK IF-Sizzlerz
Mani-RK
Mani-RK

Joined: 05 December 2011
Posts: 16538

Posted: 09 December 2013 at 12:23am | IP Logged
Hello Viru JiHug
Control wahi tho nahin hota jiLOL
Hey bahut dinon ke baad IF pe
sorry re WA couldnt reply aur jab maine reply kiya aap gayab ho gayiOuch
vironikajain IF-Sizzlerz
vironikajain
vironikajain

Joined: 25 February 2012
Posts: 12862

Posted: 09 December 2013 at 12:30am | IP Logged
Originally posted by iLuvRamKapoor

Hello Viru JiHug
Control wahi tho nahin hota jiLOL

Hey bahut dinon ke baad IF pe

sorry re couldnt reply aur jab maine reply kiya aap gayab ho gayiOuch

Haha..i know.. Wink
Yup busy thi..par ab agyi hun.. Hug
Its ok..on off baat karte rahenge.. LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Mani-RK

Mani-RK IF-Sizzlerz
Mani-RK
Mani-RK

Joined: 05 December 2011
Posts: 16538

Posted: 09 December 2013 at 12:44am | IP Logged
http://paper.hindustantimes.com/epaper/viewer.aspx
see see Karan singh Grover Still in His dostana days for RKLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

vironikajain

Mani-RK IF-Sizzlerz
Mani-RK
Mani-RK

Joined: 05 December 2011
Posts: 16538

Posted: 09 December 2013 at 12:44am | IP Logged
Originally posted by vironikajain

Originally posted by iLuvRamKapoor

Hello Viru JiHug
Control wahi tho nahin hota jiLOL

Hey bahut dinon ke baad IF pe

sorry re couldnt reply aur jab maine reply kiya aap gayab ho gayiOuch

Haha..i know.. Wink
Yup busy thi..par ab agyi hun.. Hug
Its ok..on off baat karte rahenge.. LOL
ok ji jaisi apki icha

The following 1 member(s) liked the above post:

vironikajain

vironikajain IF-Sizzlerz
vironikajain
vironikajain

Joined: 25 February 2012
Posts: 12862

Posted: 09 December 2013 at 8:08am | IP Logged
Originally posted by iLuvRamKapoor

http://paper.hindustantimes.com/epaper/viewer.aspx
</div>
<div>
see see Karan singh Grover Still in His dostana days for RKLOL

I can never forget their dostana.. LOL LOL
vironikajain IF-Sizzlerz
vironikajain
vironikajain

Joined: 25 February 2012
Posts: 12862

Posted: 09 December 2013 at 8:11am | IP Logged
Originally posted by iLuvRamKapoor

Originally posted by vironikajain

Originally posted by iLuvRamKapoor

Hello Viru JiHug

Control wahi tho nahin hota jiLOL


Hey bahut dinon ke baad IF pe


sorry re couldnt reply aur jab maine reply kiya aap gayab ho gayiOuch

Haha..i know.. Wink
Yup busy thi..par ab agyi hun.. Hug
Its ok..on off baat karte rahenge.. LOL

</div>
<div>
ok ji jaisi apki icha

Aaj tu ji ke piche kyun padi hai.. LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Love story: Ram kapoor and Gautami kapoor

2 3

Author: -purnima-   Replies: 21   Views: 5947

-purnima- 21 5947 23 March 2013 at 7:56pm by leena04
Ram Kapoor aims for Rajat Kapoor's six-pack abs

Author: ahmadraza82   Replies: 5   Views: 2185

ahmadraza82 5 2185 22 November 2012 at 4:38am by -evan-
Ram Kapoor is exceptions Said Asish Kapoor

Author: jakther7   Replies: 8   Views: 2159

jakther7 8 2159 25 September 2012 at 5:27am by jineejiggs
Ram kapoor with masterchef sanjeev kapoor

Author: ananya456   Replies: 5   Views: 1831

ananya456 5 1831 12 September 2012 at 12:33pm by Madhumita_Mitra
TOI: Is he Ram Kapoor or Krishan Kapoor?

Author: Armu4eva   Replies: 9   Views: 2468

Armu4eva 9 2468 28 August 2012 at 4:45am by dayabhi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Bade Acche Laggte Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index