Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

LU Fly Girls Club # 8 (Page 82)

DreA IF-Stunnerz
DreA
DreA

Joined: 02 January 2013
Posts: 26736

Posted: 25 June 2013 at 8:46pm | IP Logged
Originally posted by cclove

Originally posted by Drea_QH1fan

Originally posted by cclove

I laughed out loud at Tanveer in the end of the episode, she's so delusional and her expressions are so sick and psychotic.LOL

She said she'll be there forever as Dilshad's bahu ROFL Dream on cat whisperer.

I give Amrapalli some props on her portrayal of Tanveer but seriously she needs to GTFO!
I laughed too! and when she was crying. I was like this bitch is actually for real! I cracked up man. LOL

I ranted earlier after watching it online without subs but after seeing what she was saying properly, I couldn't help but laugh. This chick can't be serious. And her expressions right before the episode ends, OTT but it shows how sick of mind she really is! ROFL
She thinks she won...That baffles me. The man you intend to marry is searching and worrying about the same woman you "drove" out of the house. What did you win besides Zoya leaving. That mofo is crazy LOL smh.

The following 2 member(s) liked the above post:

Asyaforever-Candz-

Bablylovely20 IF-Rockerz
Bablylovely20
Bablylovely20

Joined: 11 March 2012
Posts: 6998

Posted: 25 June 2013 at 8:49pm | IP Logged
Originally posted by Asyaforever

Yep i know Babs that's why i like themEmbarrassed
:-) :-)

The following 1 member(s) liked the above post:

Asyaforever

Bablylovely20 IF-Rockerz
Bablylovely20
Bablylovely20

Joined: 11 March 2012
Posts: 6998

Posted: 25 June 2013 at 8:50pm | IP Logged
Abs ryt drea she is such a dumb woman
lavalina IF-Sizzlerz
lavalina
lavalina

Joined: 09 November 2009
Posts: 10579

Posted: 25 June 2013 at 8:51pm | IP Logged
best tight strong slap to tanveer will b from Asad who is z supposedly Bff ROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

JeeLeZaraa-Candz-DreA

DreA IF-Stunnerz
DreA
DreA

Joined: 02 January 2013
Posts: 26736

Posted: 25 June 2013 at 8:52pm | IP Logged
Originally posted by lavalina

best tight strong slap to tanveer will b from Asad who is z supposedly Bff ROFL
I hope if he does slap her...he slaps her right off the friggin cliff! 

The following 3 member(s) liked the above post:

lavalinaAsyaforeverJeeLeZaraa

Bablylovely20 IF-Rockerz
Bablylovely20
Bablylovely20

Joined: 11 March 2012
Posts: 6998

Posted: 25 June 2013 at 8:52pm | IP Logged
Originally posted by lavalina

best tight strong slap to tanveer will b from Asad who is z supposedly Bff ROFL
ROFL
Asyaforever IF-Sizzlerz
Asyaforever
Asyaforever

Joined: 07 March 2011
Posts: 11023

Posted: 25 June 2013 at 8:52pm | IP Logged
Tanu deserves a tight slap from Asad now like Lav nicely saidWink

Edited by Asyaforever - 25 June 2013 at 8:53pm

The following 1 member(s) liked the above post:

JeeLeZaraa

lavalina IF-Sizzlerz
lavalina
lavalina

Joined: 09 November 2009
Posts: 10579

Posted: 25 June 2013 at 8:52pm | IP Logged
am gonna rest a bit Smile

The following 2 member(s) liked the above post:

AsyaforeverDreA

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Asad Miah's Girls' Hostel- Delight!

2 3

Author: Marybarton   Replies: 20   Views: 2963

Marybarton 20 2963 25 March 2013 at 11:33pm by Marybarton
OH-ADDICT ( BOYS OR GIRLS )

Author: keerthanakrazzy   Replies: 3   Views: 1313

keerthanakrazzy 3 1313 25 March 2013 at 11:37am by WhenInRome
Numb : The Lost Girls : Zoya.

Author: -Alia-   Replies: 6   Views: 1177

-Alia- 6 1177 20 March 2013 at 9:20am by -Alia-
jab tak hai jaan poem in zoya/IF girls ishtyle

Author: banaya   Replies: 3   Views: 1285

banaya 3 1285 17 February 2013 at 10:42am by AsYa_fan
ALL guy n girls of india-forums must read

2

Author: banaya   Replies: 13   Views: 1977

banaya 13 1977 15 February 2013 at 5:09pm by risingsea101

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index