Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

Mg-Barbie series-A THRASHED BARRBIE#2|||| Note page 136||||| 30 may (Page 88)

sneha137 Senior Member
sneha137
sneha137

Joined: 30 September 2011
Posts: 710

Posted: 15 October 2013 at 11:45am | IP Logged
update was too cute...Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile geet is still scared of ghosts...LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL maan is soo sweet he let sleep on his bed...Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue why sameera is cmg...Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angry Angryseems lyk geet is in trouble...Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry Cry precap seems scary...Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused Confused thanks update nd pm dear... waiting for more...Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue Tongue

The following 1 member(s) liked the above post:

-Mitu-

angeldream14 IF-Sizzlerz
angeldream14
angeldream14

Joined: 19 November 2011
Posts: 14494

Posted: 15 October 2013 at 11:45am | IP Logged
awesome

The following 1 member(s) liked the above post:

-Mitu-

TheSunShine Senior Member
TheSunShine
TheSunShine

Joined: 23 January 2012
Posts: 504

Posted: 15 October 2013 at 11:46am | IP Logged
Geet is so innocent and still scared of being left alone even after 3 years. Maan ne yeh kya kiya he called eveil Sameera to take care of Geet. Ab Sameera kya naya problem karegi

The following 1 member(s) liked the above post:

-Mitu-

srikantharaja Senior Member
srikantharaja
srikantharaja

Joined: 16 September 2010
Posts: 435

Posted: 15 October 2013 at 11:52am | IP Logged
yeah finnally update great works waiting for next update plz update often ur the only make maaneet alive and active by ff it . i can immageing maanet in the reall life thanks to u great works thanks 

The following 1 member(s) liked the above post:

-Mitu-

alekhika20 IF-Sizzlerz
alekhika20
alekhika20

Joined: 07 July 2008
Posts: 11009

Posted: 15 October 2013 at 11:53am | IP Logged
Asum,updt soon.

The following 1 member(s) liked the above post:

-Mitu-

Kawan IF-Dazzler
Kawan
Kawan

Joined: 01 March 2013
Posts: 4837

Posted: 15 October 2013 at 11:57am | IP Logged
asum update...
geet called maan sher...ROFL
geet luk so cute when pouting...
she still afraid of ghost...
 
why maan offered sameera to live with them...
very bad...
now she will definitely create fuss...
 
update soon..
 
plz plz plz update DULHAN chapters..
plzCry

The following 1 member(s) liked the above post:

-Mitu-

Shalve IF-Sizzlerz
Shalve
Shalve

Joined: 06 September 2010
Posts: 12618

Posted: 15 October 2013 at 12:02pm | IP Logged
superb update

The following 1 member(s) liked the above post:

-Mitu-

xolfiya Goldie
xolfiya
xolfiya

Joined: 15 June 2011
Posts: 1022

Posted: 15 October 2013 at 12:02pm | IP Logged
OMG I have lost dus story just found it n em Glad :) Geet is such a baby I love her Maan is sweet throughout da story by Helping n understanding n he will Make Geet Independent for sure!!sameera in Km let's see what is store for us :)

The following 1 member(s) liked the above post:

-Mitu-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
My innocent doll#6||UPDATING IN 2 DAYS||20th nov 2016

2 3 4 5 6 7 ... 104 105

Author: -Mitu-   Replies: 836   Views: 44407

-Mitu- 836 44407 4 days ago by khwaishfan
New SS : The Look of Love Part 1/part 2 page 7/Page 17 1-04-2016

2 3 4 5 6 7 ... 24 25

Author: kkmouli   Replies: 196   Views: 8219

kkmouli 196 8219 6 days ago by khwaishfan
MG:ss Blossoming Relation#1||Not available||

2 3 4 5 6 7 ... 213 214

Author: -Mitu-   Replies: 1705   Views: 159747

-Mitu- 1705 159747 09 March 2017 at 6:53am by Mona_90
~TANHAI~ LAST PART AND EPILOGUE -PAGE 16|INDEX -PAGE 3|COMPLETED

2 3 4 5 6 7 ... 28 29

Author: crazy_sweta   Replies: 227   Views: 42980

crazy_sweta 227 42980 21 July 2015 at 1:31pm by kank_dah
A Thrashed barrbie#1/added thread 2 pg 1

2 3 4 5 6 7 ... 162 163

Author: -Mitu-   Replies: 1300   Views: 88481

-Mitu- 1300 88481 30 November 2014 at 11:38am by -Mitu-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index