Yeh Rishta Kya Kehlata Hai

India-Forums

   
Yeh Rishta Kya Kehlata Hai
Yeh Rishta Kya Kehlata Hai

One Shot(OS) - Saiyyan...Naino Ki Bhasha Samjhe Na (Page 6)

*Dev.* IF-Stunnerz
*Dev.*
*Dev.*

Joined: 09 January 2012
Posts: 28382

Posted: 03 July 2013 at 1:03am | IP Logged
Originally posted by __Aleena__

Originally posted by *Dev.*

good...why? what if i was a saru?LOL

too matlab ur mood also depends naaLOLWacko

if u know, then we shud stop over actingConfusedLOL
emmm then aap ne mere frnd ni hna tha ROFL ya may b frndship krke apko saru na rehne detiROFL

to isme matbal kya...ROFL

bt i can't...EmbarrassedROFL i love to do actingROFL
means aap saru logon se dosti nai kartiLOL...thats bad..LOL , ahaan,,,,muje maja aata cool banne mein aapke sathLOLWink

mood plays keen role yaarWink
so continue actingConfusedLOL...

hey, i'm watching snowwhite and huntsman at star moviesBig smile...i watch holly fils rarely...i wish naksh par bhi ek film baneSmileEmbarrassed 

The following 1 member(s) liked the above post:

Meow_Aleena

geetu_naksh Senior Member
geetu_naksh
geetu_naksh

Joined: 17 September 2011
Posts: 428

Posted: 03 July 2013 at 3:45am | IP Logged
nice os..
continue this os if you can
thanks for pm

The following 2 member(s) liked the above post:

Meow_Aleena*Dev.*

*Dev.* IF-Stunnerz
*Dev.*
*Dev.*

Joined: 09 January 2012
Posts: 28382

Posted: 03 July 2013 at 3:53am | IP Logged
Originally posted by geetu_naksh

nice os..
continue this os if you can
thanks for pm
sure...thankyou aww..!Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

geetu_naksh

Meow_Aleena IF-Sizzlerz
Meow_Aleena
Meow_Aleena

Joined: 21 October 2011
Posts: 12053

Posted: 03 July 2013 at 6:10am | IP Logged
Originally posted by *Dev.*

Originally posted by __Aleena__

Originally posted by *Dev.*

good...why? what if i was a saru?LOL

too matlab ur mood also depends naaLOLWacko

if u know, then we shud stop over actingConfusedLOL
emmm then aap ne mere frnd ni hna tha ROFL ya may b frndship krke apko saru na rehne detiROFL

to isme matbal kya...ROFL

bt i can't...EmbarrassedROFL i love to do actingROFL
means aap saru logon se dosti nai kartiLOL...thats bad..LOL , ahaan,,,,muje maja aata cool banne mein aapke sathLOLWink

mood plays keen role yaarWink
so continue actingConfusedLOL...

hey, i'm watching snowwhite and huntsman at star moviesBig smile...i watch holly fils rarely...i wish naksh par bhi ek film baneSmileEmbarrassed 
ahahaha ya mje bht irritation hti hai sarials ko dekh k ROFL bad kya unke faces dekh k mein confuse ho jati hn n na hi kch bolty hn sooo i get boreROFL ahahaha really bt mje aap cool to lgy nae...WinkEmbarrassedROFL *kidding*

nhi itna b nhiROFL
hayeee mje koi rok k toh dikhaye...ROFL

oh wow thats gr8... Smile ahahahaha yups nk said in his interview that he want to replace tomb cruise..LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

*Dev.*

Dhoxi IF-Sizzlerz
Dhoxi
Dhoxi

Joined: 02 September 2012
Posts: 21866

Posted: 03 July 2013 at 8:57am | IP Logged
I'm from ipod so cant hear song :'(

Which song is it?

The following 1 member(s) liked the above post:

*Dev.*

*Dev.* IF-Stunnerz
*Dev.*
*Dev.*

Joined: 09 January 2012
Posts: 28382

Posted: 03 July 2013 at 11:46am | IP Logged
Originally posted by Dhoxi

I'm from ipod so cant hear song :'(

Which song is it?

uff...tum bhi na...title is the song i.e Saiyyan Naino ki bahsha samjhe naaEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Meow_Aleena

*Dev.* IF-Stunnerz
*Dev.*
*Dev.*

Joined: 09 January 2012
Posts: 28382

Posted: 03 July 2013 at 12:13pm | IP Logged
Originally posted by __Aleena__

Originally posted by *Dev.*

Originally posted by __Aleena__

Originally posted by *Dev.*

good...why? what if i was a saru?LOL

too matlab ur mood also depends naaLOLWacko

if u know, then we shud stop over actingConfusedLOL
emmm then aap ne mere frnd ni hna tha ROFL ya may b frndship krke apko saru na rehne detiROFL

to isme matbal kya...ROFL

bt i can't...EmbarrassedROFL i love to do actingROFL
means aap saru logon se dosti nai kartiLOL...thats bad..LOL , ahaan,,,,muje maja aata cool banne mein aapke sathLOLWink

mood plays keen role yaarWink
so continue actingConfusedLOL...

hey, i'm watching snowwhite and huntsman at star moviesBig smile...i watch holly fils rarely...i wish naksh par bhi ek film baneSmileEmbarrassed 
ahahaha ya mje bht irritation hti hai sarials ko dekh k ROFL bad kya unke faces dekh k mein confuse ho jati hn n na hi kch bolty hn sooo i get boreROFL ahahaha really bt mje aap cool to lgy nae...WinkEmbarrassedROFL *kidding*

nhi itna b nhiROFL
hayeee mje koi rok k toh dikhaye...ROFL

oh wow thats gr8... Smile ahahahaha yups nk said in his interview that he want to replace tomb cruise..LOL
...lol well, i also get irritated when somebody piss me up...yeah i know im thoda sa serious kinda...LOL

haan,itna hieLOL

kisi mein itni himmat nahi haiLOL

well, if he gets offred he can even replace cruiseLOLEmbarrassed but right now i want naksh film

The following 1 member(s) liked the above post:

Meow_Aleena

Meow_Aleena IF-Sizzlerz
Meow_Aleena
Meow_Aleena

Joined: 21 October 2011
Posts: 12053

Posted: 03 July 2013 at 12:34pm | IP Logged
Originally posted by *Dev.*

.lol well, i also get irritated when somebody piss me up...yeah i know im thoda sa serious kinda...LOL

haan,itna hieLOL

kisi mein itni himmat nahi haiLOL

well, if he gets offred he can even replace cruiseLOLEmbarrassed but right now i want naksh film
hmmm very bad...ROFL

nhi zyadaROFL

han toh or kya CoolROFL

ahahaha thats impossible..Ouch

The following 1 member(s) liked the above post:

*Dev.*

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Lalla ka shot !!

2

Author: GUNNER.   Replies: 10   Views: 1464

GUNNER. 10 1464 08 February 2013 at 8:10am by -Puja-
BHASHA edited

2

Author: navya123   Replies: 10   Views: 907

navya123 10 907 26 July 2012 at 10:46am by kumarandils
~llYeh Hai Pyaar Ke Pal - One Shot Contestll~

2 3 4 5 6 7 8

Author: -Stutz-   Replies: 59   Views: 6164

-Stutz- 59 6164 18 November 2011 at 10:48am by Meow_Aleena
hum samjhe ya CV's ko samjhayen???

2 3 4 5 6 7 ... 11 12

Author: beautiful16   Replies: 90   Views: 6127

beautiful16 90 6127 01 June 2011 at 10:06am by _vinita_
Seekho Naa..Naino Ki Bhasha Piya !!

2

Author: .StarryPhoenix   Replies: 10   Views: 3237

.StarryPhoenix 10 3237 19 November 2009 at 1:54am by .StarryPhoenix

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Yeh Rishta Kya Kehlata Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index