Parichay Nayee Zindagi Kay Sapno Ka

India-Forums

   
Parichay Nayee Zindagi Kay Sapno Ka
Parichay Nayee Zindagi Kay Sapno Ka

Kirti Nagpure AT #46 |TumSa Haseen Pehle Dekha Nai (Page 52)

AkkiLuvsCOLORS IF-Stunnerz
AkkiLuvsCOLORS
AkkiLuvsCOLORS

Joined: 01 July 2010
Posts: 31418

Posted: 26 June 2013 at 8:27am | IP Logged
Originally posted by TheBhai

Originally posted by -Aakash-

Originally posted by TheBhai

If i ever meet Keerti I will present her 300 pair of Shoes, 
500 earrings
1000 necklaces
and 5000 dresses & saarees


Kuch jyada bol diya na...bolne main kya jaata hai...Mile to sahi LOL

jHey Salman Bhai...good to see u here...
btw correct bola ..miley to sahi to hum sab line mein lag jaayengey
Hello Aakaash, aaj bahut mood main hoon isliye dil kholkar dena chahta hoon
Hmm great ...dekha naa Jay ko toh mil bhi gayi ..ConfusedCry...hum India mein rehkar usse nahi mil paaye Confused

The following 1 member(s) liked the above post:

TheBhai

TheBhai IF-Rockerz
TheBhai
TheBhai

Joined: 02 November 2010
Posts: 7153

Posted: 26 June 2013 at 8:29am | IP Logged
[/QUOTE]jHey Salman Bhai...good to see u here...
btw correct bola ..miley to sahi to hum sab line mein lag jaayengey
[/QUOTE] Hello Aakaash, aaj bahut mood main hoon isliye dil kholkar dena chahta hoon[/QUOTE]Hmm great ...dekha naa Jay ko toh mil bhi gayi ..ConfusedCry...hum India mein rehkar usse nahi mil paaye Confused[/QUOTE] mili to bhi kise?? jay to shadi nahi karega...LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

AkkiLuvsCOLORS

AkkiLuvsCOLORS IF-Stunnerz
AkkiLuvsCOLORS
AkkiLuvsCOLORS

Joined: 01 July 2010
Posts: 31418

Posted: 26 June 2013 at 8:31am | IP Logged
Originally posted by TheBhai

[/QUOTE]jHey Salman Bhai...good to see u here...
btw correct bola ..miley to sahi to hum sab line mein lag jaayengey
Hello Aakaash, aaj bahut mood main hoon isliye dil kholkar dena chahta hoon[/QUOTE]Hmm great ...dekha naa Jay ko toh mil bhi gayi ..ConfusedCry...hum India mein rehkar usse nahi mil paaye Confused[/QUOTE] mili to bhi kise?? jay to shadi nahi karega...LOL[/QUOTE]LOL...Abhi aajayega chilaatey hue LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

TheBhai

Aloof. IF-Stunnerz
Aloof.
Aloof.

BollyCurry Visual Effects
Joined: 31 July 2011
Posts: 46893

Posted: 26 June 2013 at 8:31am | IP Logged
Originally posted by TheBhai

mili to bhi kise?? jay to shadi nahi karega...LOL

Well i have different POV to say on this ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

TheBhaiAkkiLuvsCOLORS

AkkiLuvsCOLORS IF-Stunnerz
AkkiLuvsCOLORS
AkkiLuvsCOLORS

Joined: 01 July 2010
Posts: 31418

Posted: 26 June 2013 at 8:34am | IP Logged
Abhi tak toh aajana tha Jay ko...Big smile
jay5 Goldie
jay5
jay5

Joined: 29 January 2013
Posts: 2113

Posted: 26 June 2013 at 8:34am | IP Logged
Monkey Emoticons
AkkiLuvsCOLORS IF-Stunnerz
AkkiLuvsCOLORS
AkkiLuvsCOLORS

Joined: 01 July 2010
Posts: 31418

Posted: 26 June 2013 at 8:35am | IP Logged
Originally posted by -Nidz-

Originally posted by TheBhai

mili to bhi kise?? jay to shadi nahi karega...LOL

Well i have different POV to say on this ROFL
Pls tell us in detail WinkLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

TheBhai

Aloof. IF-Stunnerz
Aloof.
Aloof.

BollyCurry Visual Effects
Joined: 31 July 2011
Posts: 46893

Posted: 26 June 2013 at 8:38am | IP Logged
Originally posted by -Aakash-

Originally posted by -Nidz-

Originally posted by TheBhai

mili to bhi kise?? jay to shadi nahi karega...LOL

Well i have different POV to say on this ROFL
Pls tell us in detail WinkLOL

Ahan! jay mujhe maar dalega LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

AkkiLuvsCOLORS-Bhavi

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Keerti Nagpure/SC AT #30 ~Thank God Its Friday~

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AkkiLuvsCOLORS   Replies: 1192   Views: 41510

AkkiLuvsCOLORS 1192 41510 30 March 2013 at 7:40am by AkkiLuvsCOLORS
Keerti Nagpure/ SC AT 29~~Yeh Dil kya kare

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: norzar   Replies: 1201   Views: 37114

norzar 1201 37114 27 March 2013 at 10:04am by Prads
Keerti Nagpure/SC AT 28~O Rabba Main Toh Mar Gaya~

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: knscAT   Replies: 1202   Views: 30878

knscAT 1202 30878 25 March 2013 at 10:38pm by sarah_singh
Keerti Nagpure/SC AT #27 ~Saadi Galli Aaja~

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: AkkiLuvsCOLORS   Replies: 1203   Views: 35114

AkkiLuvsCOLORS 1203 35114 20 March 2013 at 4:52pm by Aloof.
Keerti Nagpure / SC AT #26 ~ Aap ki kashish ~

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -Rojaa-   Replies: 1197   Views: 26283

-Rojaa- 1197 26283 16 March 2013 at 11:46am by Aloof.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Parichay Nayee Zindagi Kay Sapno Ka Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index