Chhan Chhan

India-Forums

   
Chhan Chhan
Chhan Chhan

Closed Attendance Sheet-4 of CC Weekly 23-30th Jun (Page 28)

DraculaGirl IF-Stunnerz
DraculaGirl
DraculaGirl

Joined: 25 January 2012
Posts: 28662

Posted: 26 June 2013 at 12:27am | IP Logged
i'm going to search my dear MILLOL
will be back soonHug

The following 2 member(s) liked the above post:

GodhuliLogonAdorableDevil

GodhuliLogon IF-Sizzlerz
GodhuliLogon
GodhuliLogon

Joined: 05 July 2012
Posts: 18127

Posted: 26 June 2013 at 12:27am | IP Logged
whats ur name rockystar ? 


pls reduce the quoting dear .. 
AdorableDevil IF-Stunnerz
AdorableDevil
AdorableDevil

Joined: 11 April 2013
Posts: 46303

Posted: 26 June 2013 at 12:28am | IP Logged
Originally posted by rockystar22

Originally posted by CrazyAmie

Originally posted by rockystar22

Originally posted by CrazyAmie

Originally posted by rockystar22

Originally posted by CrazyAmie

Originally posted by rockystar22

Originally posted by CrazyAmie

Originally posted by rockystar22

Originally posted by LuvuKhushi

Originally posted by rockystar22

Originally posted by LuvuKhushi

Originally posted by rockystar22

i  think  i  am  the  youngest  here.. am  i?Confused

that's cool but please don't say you are my daughter...too much relatives on this IF...Wink


omg  daughter  ...LOL my  real  mom  is  48 ...  are  u  48?LOL

aww sorry I am 84 ROFLROFLROFL 

sooo  u  might  be  having  children  are  they  here  in  IF  mommmy  ji?LOL


one of her children is in therapy session LOL
wow  and  who  is  that?LOL


old Manav

omg  that  boasting  king?ROFL
ROFL


apparently ur bro now if u r Dhanu's daughter 

omg  nooo...if  he  was  my  brother i  would  surely  kicked  him  out  of  my  houseAngry


ShockedDhanu will feel bad after all he is her son LOL

welll  then  i  will  get  out  of   the  house ..i  am  not  gonna  stay  with  himSleepy


Dhanu come soon ur daughter is leaving home

The following 1 member(s) liked the above post:

GodhuliLogon

Deus_Vult IF-Rockerz
Deus_Vult
Deus_Vult

Joined: 27 February 2013
Posts: 9038

Posted: 26 June 2013 at 12:28am | IP Logged
Originally posted by GodhuliLogon

whats ur name rockystar ? 


pls reduce the quoting dear .. 

why  anyproblem  if  we  quote?Shocked

The following 1 member(s) liked the above post:

GodhuliLogon

Deus_Vult IF-Rockerz
Deus_Vult
Deus_Vult

Joined: 27 February 2013
Posts: 9038

Posted: 26 June 2013 at 12:30am | IP Logged
hey  to  whom  all  i  want  to  call  sister  and  brothers?Confused

The following 1 member(s) liked the above post:

GodhuliLogon

GodhuliLogon IF-Sizzlerz
GodhuliLogon
GodhuliLogon

Joined: 05 July 2012
Posts: 18127

Posted: 26 June 2013 at 12:31am | IP Logged
Originally posted by rockystar22

Originally posted by GodhuliLogon

whats ur name rockystar ? 


pls reduce the quoting dear .. 

why  anyproblem  if  we  quote?Shocked

yeah reading problem .. too much scrolling .. Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

AdorableDevil

Deus_Vult IF-Rockerz
Deus_Vult
Deus_Vult

Joined: 27 February 2013
Posts: 9038

The following 1 member(s) liked the above post:

GodhuliLogon

Deus_Vult IF-Rockerz
Deus_Vult
Deus_Vult

Joined: 27 February 2013
Posts: 9038

Posted: 26 June 2013 at 12:33am | IP Logged
Originally posted by GodhuliLogon

Originally posted by rockystar22

Originally posted by GodhuliLogon

whats ur name rockystar ? 


pls reduce the quoting dear .. 

why  anyproblem  if  we  quote?Shocked

yeah reading problem .. too much scrolling .. Embarrassed

ohhh  okk  then  and  call  me zeenaBig smile

The following 1 member(s) liked the above post:

GodhuliLogon

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chhan Chhan Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index