Balika Vadhu

India-Forums

   
Balika Vadhu
Balika Vadhu

Sriti Jha AT 3 (Page 89)

Dhruti_rocks434 Goldie
Dhruti_rocks434
Dhruti_rocks434

Joined: 28 August 2012
Posts: 1599

Posted: 02 July 2013 at 8:24am | IP Logged
I was really shocked to knw that Saurabh Pandy (Sriti's costar in Jiya Jale) was only 19yrs old then..and Sriti was 21yrs...means Saurabh is 2yrs younger then Shashank Vyas too LOL he was so htta katta.!!!!

Edited by Dhruti_rocks434 - 02 July 2013 at 8:25am

The following 1 member(s) liked the above post:

-Swetha-

zephyr29 IF-Rockerz
zephyr29
zephyr29

Joined: 21 May 2013
Posts: 8576

Posted: 02 July 2013 at 8:51am | IP Logged
Originally posted by Dhruti_rocks434

I was really shocked to knw that Saurabh Pandy (Sriti's costar in Jiya Jale) was only 19yrs old then..and Sriti was 21yrs...means Saurabh is 2yrs younger then Shashank Vyas too LOL he was so htta katta.!!!!
 
What Shocked?? Really? By face, he looks young but body and voice seems really mature. But never thought he's younger than Sriti Shocked!

The following 2 member(s) liked the above post:

Dhruti_rocks434-Swetha-

zephyr29 IF-Rockerz
zephyr29
zephyr29

Joined: 21 May 2013
Posts: 8576

Posted: 02 July 2013 at 8:54am | IP Logged
Originally posted by Dhruti_rocks434

Jiya Jale promo video Sriti luked so tiny Hug
 
Yup now its working. Thank You Smile. Gosh! She looks sooo young and verrry pretty. But who's that female Confused? Is she the other woman?? She looks much older than these 2 Shocked! I first thought that must be his mom!

The following 2 member(s) liked the above post:

Dhruti_rocks434-Swetha-

Dhruti_rocks434 Goldie
Dhruti_rocks434
Dhruti_rocks434

Joined: 28 August 2012
Posts: 1599

Posted: 02 July 2013 at 9:13am | IP Logged
Originally posted by zephyr29

Originally posted by Dhruti_rocks434

Jiya Jale promo video Sriti luked so tiny Hug

</div>
<div>

Yup now its working. Thank You Smile. Gosh! She looks sooo young and verrry pretty. But who's that female Confused? Is she the other woman?? She looks much older than these 2 Shocked! I first thought that must be his mom!
her name was Mohita in show. She was the first wamp who tryd to creat problem between Chandan Sunaina friendship Angry but at last Sunaina ne uski poll khol di infront of chandan and Mohita got a tight slap from him LOL i loved it when he said " Sunaina ke khilaf ek aur lafsh nahi" Sleepy

The following 2 member(s) liked the above post:

zephyr29-Swetha-

Dhruti_rocks434 Goldie
Dhruti_rocks434
Dhruti_rocks434

Joined: 28 August 2012
Posts: 1599

Posted: 02 July 2013 at 9:18am | IP Logged
Anyone watched todays epi? Good or bad? I missed it power cut Unhappy any Ganga scene?.

The following 1 member(s) liked the above post:

-Swetha-

zephyr29 IF-Rockerz
zephyr29
zephyr29

Joined: 21 May 2013
Posts: 8576

Posted: 02 July 2013 at 9:53am | IP Logged
Originally posted by Dhruti_rocks434

Originally posted by zephyr29

Originally posted by Dhruti_rocks434

Jiya Jale promo video Sriti luked so tiny Hug

</div>
<div>

Yup now its working. Thank You Smile. Gosh! She looks sooo young and verrry pretty. But who's that female Confused? Is she the other woman?? She looks much older than these 2 Shocked! I first thought that must be his mom!
her name was Mohita in show. She was the first wamp who tryd to creat problem between Chandan Sunaina friendship Angry but at last Sunaina ne uski poll khol di infront of chandan and Mohita got a tight slap from him LOL i loved it when he said " Sunaina ke khilaf ek aur lafsh nahi" Sleepy
 
You say first vamp, you mean there were more? And I just saw one of the old scenes, who is that weird guy with her? Acts like her husband. She doesn't get married to Chandan?

The following 1 member(s) liked the above post:

-Swetha-

-Swetha- IF-Addictz
-Swetha-
-Swetha-

Joined: 01 January 2010
Posts: 50176

Posted: 02 July 2013 at 10:23am | IP Logged
Colors ppl r shoving this Saanchi v/s Ganga on us .. Ouch
see this new article  Angry
http://colors.in.com/in/photos/team-sanchi-vs-team-ganga-50005587.html

The following 1 member(s) liked the above post:

Dhruti_rocks434

yanks28 IF-Addictz
yanks28
yanks28

Joined: 15 April 2010
Posts: 53247

Posted: 02 July 2013 at 10:27am | IP Logged
ladies plz give feedback on Colors website ...beg them for JaGan and pls express our hated for Sanchi, now it's enough...precap was Sanchi hugging Jagiya i heard.

The following 2 member(s) liked the above post:

Dhruti_rocks434-Swetha-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Shashank and Sriti awsum chemistry..

Author: KiranlovSriti   Replies: 5   Views: 1788

KiranlovSriti 5 1788 30 September 2013 at 5:17am by shruarvi
Sriti Jha as Ganga AT 5

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: Ramsha..   Replies: 1183   Views: 73014

Ramsha.. 1183 73014 25 September 2013 at 11:46pm by -Swetha-
offscreen pic Shashank & Sriti - twitter

2 3

Author: Shanu1818   Replies: 21   Views: 7299

Shanu1818 21 7299 25 September 2013 at 4:03pm by Avika.Gor
dari sehmi ldki- sriti

Author: Dhvani85   Replies: 5   Views: 1356

Dhvani85 5 1356 22 August 2013 at 7:03am by yanks28
Sriti Jha as Ganga AT 4

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: Ramsha..   Replies: 1186   Views: 59063

Ramsha.. 1186 59063 14 August 2013 at 4:16am by .Vrish.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Balika Vadhu Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index