Jhalak Dikhhlaa Jaa Season 6

India-Forums

   
Jhalak Dikhhlaa Jaa Season 6
Jhalak Dikhhlaa Jaa Season 6

TeamDrashtiSalman Paradise#20~ Aa Mere Sang Chal ~ (Page 25)

MsFoodyTwoShoes IF-Sizzlerz
MsFoodyTwoShoes
MsFoodyTwoShoes

Joined: 23 December 2011
Posts: 13915

Posted: 23 June 2013 at 2:49am | IP Logged
Originally posted by _MGArti_

Today i was watching jdj press conference interview of Salman Drashti where reporter asked to Salman...do you find any changes after 5yrs as chorographer then said during DID time nobody knows about any dance form apart from some dancers but everybody knows and Drashti said inbetween tumhare Baal bhi chote ho gaye haiROFL
ROFL
link please Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Armu4eva

MsFoodyTwoShoes IF-Sizzlerz
MsFoodyTwoShoes
MsFoodyTwoShoes

Joined: 23 December 2011
Posts: 13915

Posted: 23 June 2013 at 2:50am | IP Logged
Originally posted by Lola13

I'm a fan of the gifs too.. LOL

between loved Sid's performance yesterday !! 
yeah if i dnt see it from competition pov ...it was a very cute dedication <3

The following 2 member(s) liked the above post:

Armu4evaLola13

Lola13 Goldie
Lola13
Lola13

Joined: 30 December 2010
Posts: 2248

Posted: 23 June 2013 at 2:51am | IP Logged
Originally posted by ..SalmanGirl..

Yeah becoz dd'd bro jaisheel was there as well right ??

yup.. Drashti said the performance is dedicated to her bro.. he's her strength and she's his strengh
http://www.youtube.com/watch?v=JEU22HWa0Aw

The following 3 member(s) liked the above post:

Armu4evaMagical-WingsMsFoodyTwoShoes

MsFoodyTwoShoes IF-Sizzlerz
MsFoodyTwoShoes
MsFoodyTwoShoes

Joined: 23 December 2011
Posts: 13915

Posted: 23 June 2013 at 2:53am | IP Logged
as much as i wanted a father daughtr theme...but bro sis is cutest i guess <3... and how the people in the forum were like they shud not be playing bro sis after last week's act ROFL 

The following 3 member(s) liked the above post:

Armu4evaLola13Magical-Wings

Armu4eva Coolbie
Armu4eva
Armu4eva

** Super Coolbie **
Joined: 26 November 2009
Posts: 86533

Posted: 23 June 2013 at 2:55am | IP Logged
Originally posted by _MGArti_

Today i was watching jdj press conference interview of Salman Drashti where reporter asked to Salman...do you find any changes after 5yrs as chorographer then said during DID time nobody knows about any dance form apart from some dancers but everybody knows and Drashti said inbetween tumhare Baal bhi chote ho gaye haiROFL


They r total mastikhor... LOL LOL


@LoLa.. yeah... the guy was kinda cute.. with his efforts... i liked it...as well...

The following 2 member(s) liked the above post:

Lola13Magical-Wings

Magical-Wings IF-Sizzlerz
Magical-Wings
Magical-Wings

Joined: 05 July 2011
Posts: 21072

Posted: 23 June 2013 at 2:57am | IP Logged
Originally posted by ..SalmanGirl..

Originally posted by _MGArti_

Today i was watching jdj press conference interview of Salman Drashti where reporter asked to Salman...do you find any changes after 5yrs as chorographer then said during DID time nobody knows about any dance form apart from some dancers but everybody knows and Drashti said inbetween tumhare Baal bhi chote ho gaye haiROFL
ROFL
link please Big smile

Here it is Varsha...
http://m.youtube.com/watch?hl=en-GB&client=mv-google&gl=IN&v=i-jvJWXa8CM&rl=yes&feature=related

The following 1 member(s) liked the above post:

MsFoodyTwoShoes

chandmeinchupi Goldie
chandmeinchupi
chandmeinchupi

Joined: 11 May 2011
Posts: 1645

Posted: 23 June 2013 at 2:58am | IP Logged
just got the news guys our pair will perform last today... like sonam yesterday vidya will enter just before aartis act and then see our SD act.
the wait is on... loved the small snippets of them yesterday though. they look gorgous. and yes varsha i thought of the same thing when i found out it was a bro sis concept... last weeks lovers to this...

The following 1 member(s) liked the above post:

Magical-Wings

MsFoodyTwoShoes IF-Sizzlerz
MsFoodyTwoShoes
MsFoodyTwoShoes

Joined: 23 December 2011
Posts: 13915

Posted: 23 June 2013 at 3:01am | IP Logged
Thanku aarti Hug

Mentatlity ... they are proffesional performers ...they can play bro sis ...nana nai dada dadi ...anything LOL

The following 2 member(s) liked the above post:

Magical-Wingswowmoon

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Jhalak Dikhhlaa Jaa Season 6 Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index