Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Spam Lover cc #209(open 4 all) new thrd on page 96 (Page 50)

innocent.aman IF-Stunnerz
innocent.aman
innocent.aman

Joined: 26 February 2012
Posts: 39019

Posted: 23 June 2013 at 7:12am | IP Logged
Originally posted by _Maggie_

Hello Guys
How are u???

hi 

it takes 2 minutes to make maggieLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-MissBoiiVamp-

-MissBoiiVamp- IF-Rockerz
-MissBoiiVamp-
-MissBoiiVamp-

Joined: 25 September 2012
Posts: 7654

Posted: 23 June 2013 at 7:13am | IP Logged
Originally posted by innocent.aman

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by innocent.aman

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by innocent.aman

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by innocent.aman

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by innocent.aman

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by innocent.aman

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by innocent.aman

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by innocent.aman

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by innocent.aman

Originally posted by HeBarun21

Ghanchakkar!!! :P
Don't mind,,, can I spam??? :))
Its my 5400 post!!! :))

u dont need mind to spam Tongue   only ghanchakkars  can spam LOL

pooche  hue time over ho jayega  real spammer  gus jate hai bas LOL
Phir theek hai!!!
Main anviyi ghus gaye!!! LOL


LOL  kabhi kabhi anviyi  kam karne me fateda rehta hai LOL

i ama innocent aman   and you
Fateda??? LOL
Okk Innocent Aman... :)
I am... Ummm... Innocent Heba... :P

fayeda sorry LOLdekh excess spamming ka nateeja LOL

chup kar  only heba  innocent aman    innocence is my copyright reTongue

vaise bhi ria killer ki frnd innocent nahi ho sakti  sapne   me bhi nahiROFL
Hawww!!! Innocent pe bhi copyrights!!! Shocked Shocked 
I wuz not informed about that!!! LOL
Ria??? Kaun Ria??? Confused

ji haan copy right isliye ajkal kam logo me innocence hoti hai meri tarahTongue
ria kaun Confused  chal chod ROFL

tu bs ki pankhi hai na LOL  there cant be second asr Cool
Oye Kam log!!! Mai bhi innocent hoon!!! LOL
Riyu!!! Kuch nai!!! Tongue
Haan!!! Mai uski SABSE BADI FAN HOON!!! Big smile

ROFL riyu  LOL   
bs ki pankhi  tera switch kharab hai na ROFL

what about bs new film?
Ohkk... :))
BS ki movie relising nxt month!!! Cant wait!!! :))

in september  shayad?  but i teel u keep your fingre crossed  bollywood movie is  a different ball game altogether ?
Lekin TellyPedia pe nxt month likha hua hai!!!Confused
Koi nai!! Haan fingers crossed hai!!! Big smile

acha phir next month hoga  heba actually  movie compleate ho gai hai takes time to  edit it na  post production takes time?
maine suna hai chudailo k nakhoon bahut lambe hote hai  nakhoon cross kar le  tu ria  adi radhiROFL
Aman actully sab hogaya lekin promotion baki hai!!! :))
Aur last line mein,,, Mai chudail nai hoon naa toh mere nakhoon lammbe hai!!! LOL
My dad makes me cut dem whenevr he sees dem long!!! Big smile

haan promotion is the main thing  in todays  time  for any movie
ROFL  ok  nakoon lambe nahi hai tere  LOL  
jalebi ki tarah seedhi hai tuTongue

ROFL  good   he makes u cut otherwise u can turn into a chudail 
Haan lekin... Kuch nai!!! Behas karke koi fayda nai!!! LOL
Hann nakhoon chotte hai!!! Tongue
Pehle baat- Kabhi jalebi ko nahi dekha??? Woh thedi hoti hai!!! Seetthi nai!!!
Haan agar tere banayi jalebi seedhi banti hai toh usme mera koi fault nai!!! LOL LOL
Nd I am lucky to have my dad!!! :)
Just luv him!!! :)

behes akal less heba  se karne ka koi fayeda nahiTongue
jalebi nahi khai kabhi  ROFL saali jalebi bai nahi bol raha hoon LOLmallika shewarat 
i am not halwaii Big smile
god bless him  we all r lucky to have our parents  to guide and support usSmile
Oh Okk Jelabi Bai!!! Toh aisa bolo naa!!! LOL LOL
Nd maine kab bola ke tu halwaii hai??? LOL LOL
Haan,, Woh toh hai!!! Parents r THE bigg SuPpOrTeRs until u realize tht!!! ^_^
Btw u halwaii hai kya?? ROFL ROFL (sirf pooch rahi hoon!!! :p )
-EvilDesires- IF-Stunnerz
-EvilDesires-
-EvilDesires-

Joined: 01 June 2011
Posts: 38398

Posted: 23 June 2013 at 7:13am | IP Logged
Originally posted by innocent.aman

Originally posted by nupsie

Ouch

kya hua noo  purLOL
 
 
 
Kuch nahi bas spammingLOL
 
main kisika sar nahi  khati, chup chap spam karti huCool
Angelic.gurl IF-Rockerz
Angelic.gurl
Angelic.gurl

Joined: 04 July 2012
Posts: 6874

Posted: 23 June 2013 at 7:14am | IP Logged
holla!!
-EvilDesires- IF-Stunnerz
-EvilDesires-
-EvilDesires-

Joined: 01 June 2011
Posts: 38398

Posted: 23 June 2013 at 7:14am | IP Logged
Tongue
--RockStar-- IF-Addictz
--RockStar--
--RockStar--

Joined: 25 December 2011
Posts: 64006

Posted: 23 June 2013 at 7:14am | IP Logged
Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Ghanchakkar!!! :P
Don't mind,,, can I spam??? :))
Its my 5400 post!!! :))
Ghanchakkar
yes u can do spam ,chat anything u want

Thxx...Big smile
i dont take thanks ,pls take back ,my self ankit and u

Theek hai!! Waise bhi I am really conjuse!! :P LOL
Me??? Kaun hoon mai???
Me Heba...Big smile

u arab girl bw u live in same country as riyu

Oh!!! Riyu!!! I knw her!!! We live in the same emirate!!! :))
Just a few streets away!!! :))
gd gd and nice to meet u

Nice to meet u too... :))
Sooo,,,,
I am Heba.
14.
UAE.
Student.

gr8 bw i m engineer frm india

Wow!!! Engineer!!! Woh mera ambition hai!!! :))
A Mechanical Engineer!!! ^_^
awsm gd luck bw my cousin is mechanical engineer ,i m computer engineer

Wow!! Comp Engineer!!!
Tht wuz my dream at the age of 4!!! :))
I love computers!!! :))
woh thats great Big smile

My mom told me that when I wuz 2, I used to watch and learn how my dad used to use the computer!!! Nd now I teach my dad!!!
P.S- I learnt hacking from my dad!!!Big smile
u teach ur dad gr8 ,u know hacking means u have gr8 gr8 knowledge of computers

Thxx to my Dad that I have a good knowledge of computers!!! :)
I can't wait for my vacations to start!!!
My cuzin bro nd dad has promised me that they will take me to a junk shop nd pick single piece which is needed in making the computer and I will make my own CPU!!!
Nd already I have spoilt my Mac by hacking!!!Tongue

thats gr8 u r the master of computer
PS:pls hack the aman accROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-MissBoiiVamp-

innocent.aman IF-Stunnerz
innocent.aman
innocent.aman

Joined: 26 February 2012
Posts: 39019

Posted: 23 June 2013 at 7:14am | IP Logged
Originally posted by Saru...

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by Saru...

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by Saru...

hello guys..
helo h r u


hey dear..im fine hw ruSmile
vijay ne new rule post kiye hai thats why ye thrd yaha shift karna pada bw i m gd tx

new rules pada maine abhi abhi,,spam threads nahi create karsakthe kya ml me..??

but why vijay did this?

The following 1 member(s) liked the above post:

Saru...

-MissBoiiVamp- IF-Rockerz
-MissBoiiVamp-
-MissBoiiVamp-

Joined: 25 September 2012
Posts: 7654

Posted: 23 June 2013 at 7:14am | IP Logged
Originally posted by innocent.aman

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by innocent.aman

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Originally posted by --RockStar--

Originally posted by HeBarun21

Ghanchakkar!!! :P
Don't mind,,, can I spam??? :))
Its my 5400 post!!! :))
Ghanchakkar
yes u can do spam ,chat anything u want

Thxx...Big smile
i dont take thanks ,pls take back ,my self ankit and u

Theek hai!! Waise bhi I am really conjuse!! :P LOL
Me??? Kaun hoon mai???
Me Heba...Big smile

u arab girl bw u live in same country as riyu

Oh!!! Riyu!!! I knw her!!! We live in the same emirate!!! :))
Just a few streets away!!! :))
gd gd and nice to meet u

Nice to meet u too... :))
Sooo,,,,
I am Heba.
14.
UAE.
Student.

gr8 bw i m engineer frm india

Wow!!! Engineer!!! Woh mera ambition hai!!! :))
A Mechanical Engineer!!! ^_^
awsm gd luck bw my cousin is mechanical engineer ,i m computer engineer

Wow!! Comp Engineer!!!
Tht wuz my dream at the age of 4!!! :))
I love computers!!! :))
woh thats great Big smile
My mom told me that when I wuz 2, I used to watch and learn how my dad used to use the computer!!! Nd now I teach my dad!!! 
P.S- I learnt hacking from my dad!!! Big smile
Shocked  u r a dangereous hackerNuke
Nah!!! Dad aur acche hacker hai!!!
But he forbids me from hacking!!!
Lekin jab bahut bore hoti hoon sooo I make fake accounts and hack dem!!! LOL LOL

heba  good  pls hack for me LOL  hacking is bad yaar  good he stops uSmile

i will give u list of accounts to hack Coolconsider them as fakeLOL
Oh really!!! LOL
U think ke mai pagal hoon??? 

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
CC thrd 22** to my pooati aka sana[strictlyIO]

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: -mins07   Replies: 1202   Views: 18937

-mins07 1202 18937 02 February 2013 at 1:19am by -B.N.K-
::Samrat ki Chashmish's CC#4:: nxt thrd linkpg145

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: ragzz.   Replies: 1188   Views: 34484

ragzz. 1188 34484 28 May 2010 at 6:24am by x..Anki..x
ArTilicious ArTi CC#12-NEXT thrd LINK pg 135

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1194   Views: 44993

relentless. 1194 44993 05 May 2010 at 10:04pm by Rafa.LunaPotter
ArTiliciousArTiManiacs CC #9- NEXT THRD LINK pg121

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: relentless.   Replies: 1204   Views: 35738

relentless. 1204 35738 08 April 2010 at 4:18pm by relentless.
ArTiliciousArTiManiacs CC#8: NXT THRD LINK pg 117!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1193   Views: 33209

relentless. 1193 33209 03 April 2010 at 7:36am by safeplacetoland

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index