Members Lounge
Members Lounge

India-Forums

   

Yeh Rishta Online Dosti Wale Buddies Ka updt pg 36 (Page 23)

..euphoria.. IF-Rockerz
..euphoria..
..euphoria..

Joined: 13 December 2012
Posts: 6990

Posted: 26 June 2013 at 9:00am | IP Logged
Comment edited pg -3

The following 1 member(s) liked the above post:

ShrutikaSwaRon

Arbitrator. IF-Dazzler
Arbitrator.
Arbitrator.

Joined: 11 August 2012
Posts: 4694

Posted: 26 June 2013 at 9:23am | IP Logged
Originally posted by ShrutikaSwaRon

Originally posted by toshi_ta

Originally posted by KS_SWARON

Originally posted by toshi_ta

Originally posted by KS_SWARON

Originally posted by toshi_ta

Originally posted by ShrutikaSwaRon

Originally posted by toshi_ta

Originally posted by ShrutikaSwaRon

Originally posted by toshi_ta

Ress!!! :D :D :D

unres...

Aapke is post se mehnat aur pyaar tapke ja raha hai... I love your friendship posts to much... They show immense love for each buddy... Great post!!! Truly a surprise...

Me n miss smart??? LOL thanku thanku... Loved it... Wink n love u too dii... Hug


hayye...meri toshiHug

ur comment made my day dearSmile...i m glad ki u loved it...bcz my buddies r special toh unke liye itna karna banta hai

n ur name...well that was suggested by someone...guess karWink

bone crashing hug on the way... LOL

kisne suggest kia?? Mera guessing sense is so so bad... Hehhe muje ye samjh nahi aya mai smart kaha se lagti hu?? Looolzzz



tu hai humari miss. smart...ab mann bhi leWink

it was suggested by khituSmileEmbarrassed


haan ji maan lia...LOL

bata dia muje dusht ne.. itne ache naam use hi sujhte hai mere kabhi khadus to ab miss smart..LOLlove you alll...Hug

oye hello hello...miss smart tu baki sab ke liye...bt khadus pe bas mera copyright hai...
Love u khadus Hug

ajkal log khadus ka bhi copyright karte hai!!!ROFL
*bhaging from you*TongueLOL
love you dushtHugTongue

haw dekha isiliye tu khadus hai...bhaging na... Hug

abe cc nahi hai!! shrutu dii marne aa jaegi!!!
dusht kahi ki.. huh!!!Hug


mein itni buri nahi hun ki tum logo ko maru ...haww toshi tune yeh sochaLOL

friendship thread hai dosti walaEmbarrassed...so friends are allowed to talk hereHug

mai sochti bhi hu kya?? ROFL

chalo ji ab permission mil gai hai to apne meri spamming feelings jaga dii.. Lol... But Ab badi sweet ho ji shrutu diii Hug i remember apka last wala dost thread... Was shocked ki muje dhundh nikala n pm kia! Pata nahi kaha se mili thi apko!! Hehe

The following 2 member(s) liked the above post:

rakhiankita--Kshitz--

ShrutikaSwaRon IF-Rockerz
ShrutikaSwaRon
ShrutikaSwaRon

Joined: 07 July 2012
Posts: 5120

Posted: 27 June 2013 at 1:11am | IP Logged
Originally posted by raj_tanha_fan

o shruthika!!
Thanks soo much!
It was so sweet of you.
You are my first friend on India forums.
You took so much  of effort that I cannot  appreciate you enough by mere words.
I could not view the images from my phone so used the computer. 
I am not able to like your posts.
Extremely sorry. but I didn't like your edits I loved them.
' main aapki tanha deewani aur aap meri sweet marathi rani'
Ty for the PM.

thanks rajeshwari...glad u loved them Big smile

thanks for being my friend Embarrassed

yaa all my friends helped me a lot...really thankful to them...hatts of to them Clap Clap Clap

The following 1 member(s) liked the above post:

_Deepika_

ShrutikaSwaRon IF-Rockerz
ShrutikaSwaRon
ShrutikaSwaRon

Joined: 07 July 2012
Posts: 5120

Posted: 27 June 2013 at 2:33am | IP Logged
Originally posted by Satluvsd3

it's sssooo awsum
shrutika and companyLOL
mast!!!!
am surprised.that's so sweet of u to celebrate dosti this way!Wink
LOVED the whole thread!
it's BEYOND awsome!!
i was laughing crazies when i saw mineee
lmao ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL(so di u meant dis!!i'm so gonna take ur class!!)ROFL
some were too cute some were rofl!! like shishir's ROFLROFLROFLROFL n turin's was toh needless to say!! EmbarrassedStar 
great effort!!!
the di section was too sweet!! Embarrassedthank u so much for making me a part of this!! Embarrassed
Go shrutika!! 


thanks satu Hug

meine company nahi kholi hai ROFL

our eeping queen LOL

kiski class legi bachi?

i m glad tune sabke edits itne dhyaan se notice kiye...me too waiting to see turin's reaction Day Dreaming

thanks for being the part of life Smile...proud to be your friend Embarrassed

kaha jau?LOL


Edited by ShrutikaSwaRon - 27 June 2013 at 2:33am

The following 1 member(s) liked the above post:

_Deepika_

ShrutikaSwaRon IF-Rockerz
ShrutikaSwaRon
ShrutikaSwaRon

Joined: 07 July 2012
Posts: 5120

Posted: 27 June 2013 at 2:37am | IP Logged
Originally posted by -Suni-

OMG thats an awesome thread my sweet choti and the others too  Hug
Loved it sweet choti...brilliant work...Clap
u took so much time 2 do thisEmbarrassed
speechless by this sweetheart...im so happy touched Embarrassed


sab  se pehle  ek hug  Hug
thank u dii...ur comment means a lot...EM Wink...mein bhi yehi bulaungi ab se LOL


i m glad ki u felt so touched seeing it Smile...wanted to surprise all my friends...n my gang of girls helped me a lot Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

-Suni-

-Suni- IF-Stunnerz
-Suni-
-Suni-

Joined: 16 December 2011
Posts: 30823

Posted: 27 June 2013 at 3:06am | IP Logged
Originally posted by ShrutikaSwaRon

Originally posted by -Suni-

OMG thats an awesome thread my sweet choti and the others too  Hug
Loved it sweet choti...brilliant work...Clap
u took so much time 2 do thisEmbarrassed
speechless by this sweetheart...im so happy touched Embarrassed


sab  se pehle  ek hug  Hug
thank u dii...ur comment means a lot...EM Wink...mein bhi yehi bulaungi ab se LOL


i m glad ki u felt so touched seeing it Smile...wanted to surprise all my friends...n my gang of girls helped me a lot Embarrassed


yeh lo bada sa hugHug
its a lotta effort sweetheartHeart
Em na Jess bulati haiEmbarrassedmujhe...
awww yeah i saw that...so many ppl and so much time...God...hatsoff to every1 Clap
ShrutikaSwaRon IF-Rockerz
ShrutikaSwaRon
ShrutikaSwaRon

Joined: 07 July 2012
Posts: 5120

Posted: 27 June 2013 at 4:02am | IP Logged
Originally posted by -Suni-

Originally posted by ShrutikaSwaRon

Originally posted by -Suni-

OMG thats an awesome thread my sweet choti and the others too  Hug
Loved it sweet choti...brilliant work...Clap
u took so much time 2 do thisEmbarrassed
speechless by this sweetheart...im so happy touched Embarrassed


sab  se pehle  ek hug  Hug
thank u dii...ur comment means a lot...EM Wink...mein bhi yehi bulaungi ab se LOL


i m glad ki u felt so touched seeing it Smile...wanted to surprise all my friends...n my gang of girls helped me a lot Embarrassed


yeh lo bada sa hugHug
its a lotta effort sweetheartHeart
Em na Jess bulati haiEmbarrassedmujhe...
awww yeah i saw that...so many ppl and so much time...God...hatsoff to every1 Clap


Hug Hug Hug


dii mein bhi bulaungi EM!!!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

-Suni-

-Suni- IF-Stunnerz
-Suni-
-Suni-

Joined: 16 December 2011
Posts: 30823

Posted: 27 June 2013 at 4:22am | IP Logged
Originally posted by ShrutikaSwaRon

Originally posted by -Suni-

Originally posted by ShrutikaSwaRon

Originally posted by -Suni-

OMG thats an awesome thread my sweet choti and the others too  Hug
Loved it sweet choti...brilliant work...Clap
u took so much time 2 do thisEmbarrassed
speechless by this sweetheart...im so happy touched Embarrassed


sab  se pehle  ek hug  Hug
thank u dii...ur comment means a lot...EM Wink...mein bhi yehi bulaungi ab se LOL


i m glad ki u felt so touched seeing it Smile...wanted to surprise all my friends...n my gang of girls helped me a lot Embarrassed


yeh lo bada sa hugHug
its a lotta effort sweetheartHeart
Em na Jess bulati haiEmbarrassedmujhe...
awww yeah i saw that...so many ppl and so much time...God...hatsoff to every1 Clap


Hug Hug Hug


dii mein bhi bulaungi EM!!!!!

oye...tujhe scrap kiya magar reply nahiLOL
Db chk kar...tu gayab kahan ho jaati hai LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

ShrutikaSwaRon

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
BaRuN dose : Thank u my luvly IF BUDDIES...!!

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: ..Paawani..   Replies: 64   Views: 2394

..Paawani.. 64 2394 29 October 2012 at 1:58pm by MariaArHiholic
outnet online sales online fashion

Author: outletsus   Replies: 1   Views: 264

outletsus 1 264 08 July 2011 at 8:58am by bavdfan
Buddies which language do u speak with ur friends

2 3

Author: jaymayarya   Replies: 16   Views: 2347

jaymayarya 16 2347 23 December 2008 at 1:11pm by coolsonu
!! Dosti Doston Ki Jaan Hai !!

2

Author: RAJAYE_HIND   Replies: 10   Views: 619

RAJAYE_HIND 10 619 17 September 2008 at 2:31am by RAJAYE_HIND
will u be my dieting buddies???

2 3 4 5

Author: Nannu   Replies: 38   Views: 1593

Nannu 38 1593 16 June 2005 at 1:18am by Nannu

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Members Lounge Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index