meme4u.com
meme4u.com

India-Forums

   

Happy b'day Mushi :) :) (Page 7)

.MoNsTeR.MuShI. IF-Stunnerz
.MoNsTeR.MuShI.
.MoNsTeR.MuShI.

Joined: 14 April 2012
Posts: 28723

Posted: 08 May 2013 at 11:56pm | IP Logged
Originally posted by suhaaana

many many happy returns for the day mushyParty

Thanks Suhu...Hugluv u sooo muchhhEmbarrassedHeart

The following 1 member(s) liked the above post:

do_not_disturb

.MoNsTeR.MuShI. IF-Stunnerz
.MoNsTeR.MuShI.
.MoNsTeR.MuShI.

Joined: 14 April 2012
Posts: 28723

Posted: 08 May 2013 at 11:58pm | IP Logged
Originally posted by spvd

OMG aaj Mushy ka birthday hai?
i didnt know that...
Wish u a very very very Happy Birthday honey...
u are such a cute and naughty and mischievous kid i have come across...
hope u get all the happiness...
so how was the day and what are ur plans?

PS - thanks for the pm TM...


AwwwEmbarrassed...no words...just one thing...*Bite on hand*Heart

The following 2 member(s) liked the above post:

do_not_disturbspvd

Heart_Hacker- IF-Stunnerz
Heart_Hacker-
Heart_Hacker-

Joined: 03 August 2010
Posts: 46899

Posted: 09 May 2013 at 1:41am | IP Logged
Originally posted by Temporary99

Originally posted by --Hunter--

Happy Birthday Mushi..god bless u.
Dw i won't annoy u today LOL
Nice thread bhai ,true what u said abt her LOL

but u did annoy na?with that faltu pagal ammyOuchLOL


haan ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

do_not_disturb

do_not_disturb IF-Sizzlerz
do_not_disturb
do_not_disturb

Joined: 24 December 2011
Posts: 24056

Posted: 09 May 2013 at 2:19am | IP Logged
Originally posted by Temporary99

Loosu angel?ConfusedROFL

wow...my boigraphyROFL

I knew ur gonna make a threadLOLcause...after all...u live under my bed na?ROFLso not surprised.*Pat pat*

and don't worry me won't put collar chain on u..Hug

LOL   LOL

loosu...atleast for this thread u hav to giv me bed in open space ...not under ur cot LOL

n yeah...throw away kallu's latest gift to U ROFL


Edited by deepakk79 - 09 May 2013 at 2:20am

The following 3 member(s) liked the above post:

kamalini123Heart_Hacker-nehageet

Jayshree Global Moderator
Jayshree
Jayshree

Joined: 11 August 2004
Posts: 1483

Posted: 09 May 2013 at 8:02am | IP Logged

The following 1 member(s) liked the above post:

do_not_disturb

kamalini123 IF-Rockerz
kamalini123
kamalini123

Joined: 04 February 2013
Posts: 5450

Posted: 09 May 2013 at 8:43am | IP Logged
Originally posted by deepakk79



LOL   LOL

loosu...atleast for this thread u hav to giv me bed in open space ...not under ur cot LOL

n yeah...throw away kallu's latest gift to U ROFL

Dancing
 ha ha 
 never thought  that leash will cause u mental agony ROFL 

Just thought it is an unique gift for a rat
 Sumthing hatke from regular kitty kat and mousei -cheesy gift for my Mushi-ratsie. Party

The following 1 member(s) liked the above post:

do_not_disturb

do_not_disturb IF-Sizzlerz
do_not_disturb
do_not_disturb

Joined: 24 December 2011
Posts: 24056

Posted: 09 May 2013 at 11:13am | IP Logged
Originally posted by kamalini123

Originally posted by deepakk79



LOL   LOL

loosu...atleast for this thread u hav to giv me bed in open space ...not under ur cot LOL

n yeah...throw away kallu's latest gift to U ROFL

Dancing
 ha ha 
 never thought  that leash will cause u mental agony ROFL 

Just thought it is an unique gift for a rat
 Sumthing hatke from regular kitty kat and mousei -cheesy gift for my Mushi-ratsie. Party

Tongue   Tongue
kamalini123 IF-Rockerz
kamalini123
kamalini123

Joined: 04 February 2013
Posts: 5450

Posted: 09 May 2013 at 12:27pm | IP Logged
Originally posted by deepakk79

Originally posted by kamalini123




Dancing
 ha ha 
 never thought  that leash will cause u mental agony ROFL 

Just thought it is an unique gift for a rat
 Sumthing hatke from regular kitty kat and mousei -cheesy gift for my Mushi-ratsie. Party

Tongue   Tongue

 speak upD'oh
 dont just show ur tongue!!!Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

do_not_disturb.MoNsTeR.MuShI.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Plan the Gandest Bday Thread HERE!

2 3 4 5 6 7 ... 19 20

Author: -Stutz-   Replies: 159   Views: 8642

-Stutz- 159 8642 01 October 2012 at 7:42am by -.Aphrodite.-
happy bday softy

Author: _mahi.ve_   Replies: 5   Views: 1799

_mahi.ve_ 5 1799 22 July 2012 at 12:39pm by --Mahi--
Happy bday dear Eareye aka Pinky:)

2 3

Author: -Vrinda-   Replies: 16   Views: 1640

-Vrinda- 16 1640 19 January 2012 at 10:50pm by EAREYE
~*Happi Bday Hima*~

2 3 4 5 6 7

Author: dobrevagasms   Replies: 51   Views: 6718

dobrevagasms 51 6718 21 June 2011 at 11:48am by pr1ncess12
happy bday minal!!!!

2

Author: Angelic_honey   Replies: 12   Views: 1109

Angelic_honey 12 1109 19 June 2011 at 3:46pm by asena

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

meme4u.com Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index