Ek Veer Ki Ardaas - Veera

   

Bansuri lusts for Nihal...

Post Reply New Post

Page 1 of 6

Page 1
Page   of 6
Page 2 Page 6

hinz

Viewbie

hinz

Joined: 13 September 2005

Posts: 25818

Posted: 17 April 2013 at 6:50am | IP Logged

yeh main nahi star Plus kehta hai ROFL
check the bold/red part below, taken from star Plus' official site...

Baldev feels jealous when the kids credit Ranvijay for Nihal's win. He taunts Veera for not winning any trophies like Sampooran, Ratan and Ranvijay. Ranvijay stops him from revealing the truth about Veera's birth. Bansari lusts for Nihal. Balwant honours Nihal and Ratan in the victory celebration. Nihal gives a thank you speech. Ranvijay pushes Veera on a swing, whereas Baldev hurts Gunjan. Chaiji encourages Ratan to get on the swing. Kartaar feels jealous when Nihal pushes Ratan on the swing.



I thought it was lurve but its lust apparently ROFL, mujhe Bansuri ki niyat par hamesha se shak tha, ab baat saaf ho gayi ROFL

Edited by hinz - 17 April 2013 at 9:10am

The following 17 member(s) liked the above post:

srbakhshMeena1428Nikki.SuperChillz1--manu--RaadhniSukhmani05QuietlyLoudBharti_kSayaani-Chidiya.x-bumblebee-x.Ohmyjerryworldsujji0609MyInspirationzyanks28misty85Nikki_Titli

Dear Guest, Being an unregistered member you are missing out on participating in the lively discussions happening on the topic "Bansuri lusts for Nihal..." in Ek Veer Ki Ardaas - Veera forum. In addition you lose out on the fun interactions with fellow members and other member exclusive features that India-Forums has to offer. Join India's most popular discussion portal on Indian Entertainment. It's FREE and registration is effortless so JOIN NOW!

Tarantallegra

IF-Stunnerz

Tarantallegra

Joined: 02 January 2009

Posts: 37870

Posted: 17 April 2013 at 7:43am | IP Logged
Dont look at me when ur saying that ROFL
Bansuri is sooo jealous

The following 3 member(s) liked the above post:

hinzAbhiram-Nikki_Titli

yanks28

IF-Sizzlerz

yanks28

Joined: 15 April 2010

Posts: 19768

Posted: 17 April 2013 at 7:53am | IP Logged
omg that's hilarious ...TFS ROFLEvil SmileSilly this is getting sooo weird.

The following 2 member(s) liked the above post:

hinzNikki_Titli

-Rojaa-

IF-Sizzlerz

-Rojaa-

Joined: 25 April 2009

Posts: 15840

Posted: 17 April 2013 at 7:59am | IP Logged
ShockedShocked OMG i dunno what to write Stern SmileROFL* heartbroken *

The following 3 member(s) liked the above post:

hinzAbhiram-Nikki_Titli

.x-bumblebee-x.

IF-Sizzlerz

.x-bumblebee-x.

Joined: 06 November 2011

Posts: 19629

Posted: 17 April 2013 at 9:02am | IP Logged
ROFL thanks SP for clearing that up!
Lmaooo!!! I wonder if bansuri will seduce nihal by the art of dancing :P lool

The following 3 member(s) liked the above post:

hinzAbhiram-Nikki_Titli

hinz

Viewbie

hinz

Joined: 13 September 2005

Posts: 25818

Posted: 17 April 2013 at 9:12am | IP Logged

hahaha JB all I could think of is you, hawwwROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

Abhiram-TarantallegraNikki_Titli

hinz

Viewbie

hinz

Joined: 13 September 2005

Posts: 25818

Posted: 17 April 2013 at 9:13am | IP Logged
Originally posted by -Roshani-

ShockedShocked OMG i dunno what to write Stern SmileROFL* heartbroken *


Balwant ji , tussi fikar na karo, Ratan hai na aap nu sahara dene, kyuki usku sarpanch ji chahiye, naya ya purana she didnt specify ROFL...

I say good riddance yar, enjoy the freedom and let Bansuri ji lust for NihalROFL

The following 4 member(s) liked the above post:

Sweet_KrishnaNikki.Abhiram-Nikki_Titli

hinz

Viewbie

hinz

Joined: 13 September 2005

Posts: 25818

Posted: 17 April 2013 at 9:17am | IP Logged
Originally posted by .._sonii_..

ROFL thanks SP for clearing that up!
Lmaooo!!! I wonder if bansuri will seduce nihal by the art of dancing :P lool


what an innovative idea Soni ji...

imagine Bansuri in a saree, at the burnt stable with half burnt hay all around her singing

katey nahi kart te yeh din ye raat
kehni thi tum se jo dil ki baat
lo aaj mai kehti hoo

I love you
NihaluuuROFL
I love you


ROFL thanks for the fodder SoniROFL

The following 7 member(s) liked the above post:

Meena1428ans1122Nikki.beena.thomasAbhiram-..Sofia..Nikki_Titli

Post Reply New Post

Go to top

Related Topics

  Topics Topic Starter Replies Views Last Post
Nihal Ratan Veera Vm ~ Muskurane ki wajah Pg:

2 3 4 5 6 7 ... 26 27

Bharti_k 208 13205 15 August 2014 at 12:01am
By AnjaliPunia
Nihal...

2

shruarvi 11 1259 15 April 2013 at 11:58am
By yanks28
Veera WU - 8th march - balwant shouts at bansuri

2 3

Tarantallegra 17 2240 11 March 2013 at 2:11am
By DEVU46
WU - 22/02/13 bansuri covered in mud Tarantallegra 7 1625 23 February 2013 at 10:48am
By -Swetha-
Congrats Ayesha/Bansuri Tayi You're IF STUNNERS!!!

2

Anam Ali 11 739 19 February 2013 at 7:09am
By -Liebe-

Forum Quick Jump

Forum Category

Active Forums

Limit search to this Forum only.

 

 

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.