Junoon - Aisi Nafrat, toh Kaisa Ishq

India-Forums

   
Junoon - Aisi Nafrat, toh Kaisa Ishq
Junoon - Aisi Nafrat, toh Kaisa Ishq

On location shoot-Junoon VID(electric shock scene) (Page 2)

phulwa Goldie
phulwa
phulwa

Joined: 04 February 2011
Posts: 1548

Posted: 09 April 2013 at 1:34pm | IP Logged
Originally posted by sabaSpeaks

Originally posted by phulwa

Meera should stop being touchy with AkashAngry, btw she was looking very beautiful and Pithvi jumping on the bed was so funny. Bewakoof Akash ne phir se gadbad kar di, Abe agar Prithvi bimar padh gaya toh Meera tere paas kyu aayegi, Prithvi se hi chipki rahegiLOLLOLLOL

yes, she was looking very beautiful and that jump was funny, i wonder how they control laughing while doing the shot.
See, this is getting interesting now, Akash trying to ruin them but mithvi still coming closer.Wink
My question is  why do they even need to switch on the lights in the first placeWink

LOLLOLLOLLOLI am sure jaise bewakoof Akash ne MITHVI ki shaadi karwadi, waise hi SR bhi karwa degaWink

The following 2 member(s) liked the above post:

OyeNautankigirlTalks

OyeNautanki IF-Rockerz
OyeNautanki
OyeNautanki

Joined: 19 December 2012
Posts: 7781

Posted: 09 April 2013 at 1:40pm | IP Logged
OMG can't stop ROFL seeing how Prithvi jumps to bed ROFL 

Miu is looking so pretty & sexy in that Sari Wink Mithvi are wearing color coordinated clothes Cool par didn't like that Aaksh's t-shirt's color was similar to Miu's blouse Angry Angry 

The following 1 member(s) liked the above post:

girlTalks

girlTalks IF-Sizzlerz
girlTalks
girlTalks

Joined: 21 June 2012
Posts: 21732

Posted: 09 April 2013 at 1:44pm | IP Logged
Originally posted by phulwa

Originally posted by sabaSpeaks

Originally posted by phulwa

Meera should stop being touchy with AkashAngry, btw she was looking very beautiful and Pithvi jumping on the bed was so funny. Bewakoof Akash ne phir se gadbad kar di, Abe agar Prithvi bimar padh gaya toh Meera tere paas kyu aayegi, Prithvi se hi chipki rahegiLOLLOLLOL

yes, she was looking very beautiful and that jump was funny, i wonder how they control laughing while doing the shot.
See, this is getting interesting now, Akash trying to ruin them but mithvi still coming closer.Wink
My question is  why do they even need to switch on the lights in the first placeWink

LOLI am sure jaise bewakoof Akash ne MITHVI ki shaadi karwadi, waise hi SR bhi karwa degaWink
LOLit is going that way only, Akash is becoming cupid now Wink
but nothing can beat that jump LOL

The following 3 member(s) liked the above post:

phulwaOyeNautankiprem_diwani

girlTalks IF-Sizzlerz
girlTalks
girlTalks

Joined: 21 June 2012
Posts: 21732

Posted: 09 April 2013 at 1:46pm | IP Logged
Originally posted by SahanaG

OMG can't stop ROFL seeing how Prithvi jumps to bed ROFL 

Miu is looking so pretty & sexy in that Sari Wink Mithvi are wearing color coordinated clothes Cool par didn't like that Aaksh's t-shirt's color was similar to Miu's blouse Angry Angry 
yes , they are color coordinating, people in love do stuff like this  WinkLOL
kya sexy lag rahi hai , must be really hard for prithvi to keep his hands off her Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

OyeNautankikrock

krock IF-Sizzlerz
krock
krock

Joined: 13 November 2010
Posts: 14335

Posted: 09 April 2013 at 1:59pm | IP Logged
Originally posted by sue_21

OMG! Shocked Damn Akash! Angry bdw, Prithvi's landing on the bed was indeed hilarious! ROFL
lol akash ka phir se tote udd gaye LOL
jyoti06 Channel Moderator
jyoti06
jyoti06

Joined: 30 December 2006
Posts: 102950

Posted: 09 April 2013 at 4:32pm | IP Logged
Meera's saree and that sexy blouse .. ufff  fab StarStarStarStar./.. I loved the fact that CVs will give sarees to Meera post marriage .. even in precap today she was wearing a sexy saree Embarrassed

About the scene , apart from that funny jump LOL , I loved the whole awkwardness that both r displaying ...Prithvi goes near Meera but she turns her back and so Prithvi gets all angry and moves away when Meera comes after him ..in short Prithvi really does not know how to pataofy a girl when she does those typical wifey nakhras Wink... he is such a straight forward guy and does not understand the nakhras of a lady LOLLOL... oh well he will learn it slowly Tongue

The following 2 member(s) liked the above post:

prem_diwanisnehapatro

phulwa Goldie
phulwa
phulwa

Joined: 04 February 2011
Posts: 1548

Posted: 09 April 2013 at 7:15pm | IP Logged
Originally posted by sabaSpeaks

Originally posted by phulwa

Meera should stop being touchy with AkashAngry, btw she was looking very beautiful and Pithvi jumping on the bed was so funny. Bewakoof Akash ne phir se gadbad kar di, Abe agar Prithvi bimar padh gaya toh Meera tere paas kyu aayegi, Prithvi se hi chipki rahegiLOLLOLLOL

yes, she was looking very beautiful and that jump was funny, i wonder how they control laughing while doing the shot.
See, this is getting interesting now, Akash trying to ruin them but mithvi still coming closer.Wink
My question is  why do they even need to switch on the lights in the first placeWink

Yes, the jump was awesome and I could'nt control laughing LOL it is sure getting interesting, as Meera said , these incodents are a sub plot  and a small part of something big. I wonder what that something big is, hopefully not MITHVI seperation.


Edited by phulwa - 09 April 2013 at 7:15pm

The following 1 member(s) liked the above post:

girlTalks

adiana12 IF-Rockerz
adiana12
adiana12

Joined: 23 October 2011
Posts: 7390

Posted: 09 April 2013 at 11:27pm | IP Logged
HELP! Someone pls give a full WU of video and a youtube link! Unable to open DM video from phone! Pls pretty pls!

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
||Junoon TRP/CM/Cast Rankings Thread||ChkPg1-CM 21

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: snehapatro   Replies: 168   Views: 7143

snehapatro 168 7143 30 May 2013 at 9:16am by Adally
On Location of Junoon[Youtube Vid Added]

2 3 4 5

Author: .Tanya.   Replies: 32   Views: 1338

.Tanya. 32 1338 09 March 2013 at 5:27am by kusumkumkum
Junoon - On Location

Author: mary78613   Replies: 8   Views: 501

mary78613 8 501 16 January 2013 at 11:41pm by br200910
JUNOON CM RANK CHART (JUNOON - 19)

2

Author: Adally   Replies: 15   Views: 769

Adally 15 769 14 January 2013 at 4:35am by funkylicious

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Junoon - Aisi Nafrat, toh Kaisa Ishq Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index