Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Crazy NRIZians #16 losers stay away from RP! (Page 54)

AblazedEnigma.. IF-Sizzlerz
AblazedEnigma..
AblazedEnigma..

Joined: 25 September 2010
Posts: 16607

Posted: 09 April 2013 at 1:33pm | IP Logged
Originally posted by -moona-

Here is the pic of the song Shreyu where she sings in coke studio.


Hfs MDHugi wanna hear solo song of hers actuallyLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-Sandy-

-Sandy- IF-Sizzlerz
-Sandy-
-Sandy-

Joined: 25 January 2010
Posts: 16494

Posted: 09 April 2013 at 1:34pm | IP Logged
Bye Moona and Shreya! Hug Had lots of fun before my dinner! LOLIt is ready now. Take care, good night and sweet SiMo/RiYa/SiYa dreams!  Embarrassed Hug

Hi and bye Nancy! Hug Will catch you later!

The following 1 member(s) liked the above post:

AblazedEnigma..

-Sandy- IF-Sizzlerz
-Sandy-
-Sandy-

Joined: 25 January 2010
Posts: 16494

Posted: 09 April 2013 at 1:35pm | IP Logged
And an addendum to previous post...I will make sure to reply to all posts. Wink LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

AblazedEnigma..

-Sandy- IF-Sizzlerz
-Sandy-
-Sandy-

Joined: 25 January 2010
Posts: 16494

Posted: 09 April 2013 at 3:41pm | IP Logged
Gosh, I am back at my second home! Cool LOLWhy do I keep leaving and coming back? Pinch LOL 

The following 1 member(s) liked the above post:

AblazedEnigma..

-Sandy- IF-Sizzlerz
-Sandy-
-Sandy-

Joined: 25 January 2010
Posts: 16494

Posted: 09 April 2013 at 3:46pm | IP Logged
Originally posted by -moona-

Originally posted by -Sandy-

Originally posted by -moona-


They came in morning show btw! Embarrassed LOL

Day Dreaming LOL Is this a recent pic? 

Just 6 months old LOL

"Just" 6 months. LOL Well, that time period is far longer than what the show is going to last. LOL 

The following 1 member(s) liked the above post:

AblazedEnigma..

-Sandy- IF-Sizzlerz
-Sandy-
-Sandy-

Joined: 25 January 2010
Posts: 16494

Posted: 09 April 2013 at 3:48pm | IP Logged
Originally posted by --Ratzlicious--

Originally posted by -Sandy-

Originally posted by -moona-


They came in morning show btw! Embarrassed LOL

Day Dreaming LOL Is this a recent pic? 

i think yesLOLthey look great nahDay Dreaming

No, you thought wrong as usual Shreyu. LOL Yes, they do. Day Dreaming Wish they could smile like this in the show itself too. Embarrassed LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

AblazedEnigma..

-Sandy- IF-Sizzlerz
-Sandy-
-Sandy-

Joined: 25 January 2010
Posts: 16494

Posted: 09 April 2013 at 3:57pm | IP Logged
Originally posted by -moona-

Originally posted by -Sandy-

ROFL ROFL Is not it sach ke aage jeet hai? ROFL

U haven't seen dew ad? ROFL

Nope. Ouch LOL I do not follow Indian/Pakistani TV channels that much na. I switch on the various channels at the exact time of airing, and during breaks I use to do other things like surfing or getting something to eat. Wink LOL

I have seen it now though, thanks to YT the great. Cool ROFL 

Darr ke agay jeet hai! ROFL MD, I am not a darpok! ROFL


The following 1 member(s) liked the above post:

AblazedEnigma..

-Sandy- IF-Sizzlerz
-Sandy-
-Sandy-

Joined: 25 January 2010
Posts: 16494

Posted: 09 April 2013 at 3:58pm | IP Logged
Originally posted by --Ratzlicious--

Originally posted by -moona-

Originally posted by --Ratzlicious--

Originally posted by -Sandy-

Originally posted by -moona-

Originally posted by -Sandy-

Originally posted by --Ratzlicious--

Originally posted by -moona-

Sanam's upcoming show. I m gonna watch it too LOL


aww she is very pretty,,i m really liking her alotEmbarrassed
MD keep me updated as u alwz do plzEmbarrassedi m gonna watch it tooLOL

Me too please. Embarrassed LOL

Sure Embarrassed LOL

Embarrassed LOL

just quoting fr timepassEmbarrassedLOLROFL

Shocked ROFL ROFL


say somethingROFL

Speechless, speechless, that is how you make me feel...Embarrassed ROFL ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

AblazedEnigma..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Crazy NRIZians#11

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: Yukti_Ratzholic   Replies: 1195   Views: 17023

Yukti_Ratzholic 1195 17023 09 March 2013 at 10:55am by Silent.Dreamer
Crazy NRIZians#10 Pagalo ka adda:))

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AblazedEnigma..   Replies: 1196   Views: 23652

AblazedEnigma.. 1196 23652 06 March 2013 at 2:50am by PureBliss
Crazy NRIZians#9 Beware of ppl spreading neutrons

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: PureBliss   Replies: 1195   Views: 19279

PureBliss 1195 19279 24 February 2013 at 3:22am by Yukti_Ratzholic
Crazy NRIZians #8 Chal Sanyasi Mandir Mein :D

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: -Sandy-   Replies: 1203   Views: 21456

-Sandy- 1203 21456 11 February 2013 at 4:42am by -Sandy-
Crazy NRIZians #7 Only devils dont like Angels :P

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: PureBliss   Replies: 1203   Views: 24646

PureBliss 1203 24646 27 January 2013 at 4:34am by PureBliss

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index