Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Craziness Unlimited-IPKKNDians RockwaVe 38(lO) (Page 147)

.Panache. IF-Rockerz
.Panache.
.Panache.

Joined: 13 January 2013
Posts: 5721

Posted: 03 May 2013 at 11:42am | IP Logged
Originally posted by Butterfly003

he's truly Heart in this!!!Embarrassed


This was my fav one from the People's mag!! 
and one with the apple was awesome too Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

LilButterfly003

.Panache. IF-Rockerz
.Panache.
.Panache.

Joined: 13 January 2013
Posts: 5721

Posted: 03 May 2013 at 11:43am | IP Logged
Originally posted by Butterfly003

Originally posted by ..Jazz..

Btw Diksha tell me some good hindi films to watch Ermm


i dint watch any films recentlyErmm

Jasmine! i got a wonderful film! just watched it! u wanna know? u will have t watch it though!TongueLOL

Tells :p

The following 1 member(s) liked the above post:

LilButterfly003

LilButterfly003 IF-Sizzlerz
LilButterfly003
LilButterfly003

Joined: 26 August 2009
Posts: 15280

Posted: 03 May 2013 at 11:44am | IP Logged
Originally posted by ..Jazz..

Originally posted by Butterfly003

he's truly Heart in this!!!Embarrassed


This was my fav one from the People's mag!! 
and one with the apple was awesome too Heart


oh yes!! how can i forget that! :P

Was totally awesome as wellHeart

The following 1 member(s) liked the above post:

.Panache.

LilButterfly003 IF-Sizzlerz
LilButterfly003
LilButterfly003

Joined: 26 August 2009
Posts: 15280

Posted: 03 May 2013 at 11:45am | IP Logged
Originally posted by ..Jazz..

Originally posted by Butterfly003

Originally posted by ..Jazz..

Btw Diksha tell me some good hindi films to watch Ermm


i dint watch any films recentlyErmm

Jasmine! i got a wonderful film! just watched it! u wanna know? u will have t watch it though!TongueLOL

Tells :p


it's not Hindi and now u will have to watch!
Bratz!ROFL

the humanised film!LOL

dekhegi na?ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

.Panache.

.Panache. IF-Rockerz
.Panache.
.Panache.

Joined: 13 January 2013
Posts: 5721

Posted: 03 May 2013 at 11:46am | IP Logged
 Heart

The following 1 member(s) liked the above post:

LilButterfly003

.Panache. IF-Rockerz
.Panache.
.Panache.

Joined: 13 January 2013
Posts: 5721

Posted: 03 May 2013 at 11:47am | IP Logged
Originally posted by Butterfly003

Originally posted by ..Jazz..

Originally posted by Butterfly003

Originally posted by ..Jazz..

Btw Diksha tell me some good hindi films to watch Ermm


i dint watch any films recentlyErmm

Jasmine! i got a wonderful film! just watched it! u wanna know? u will have t watch it though!TongueLOL

Tells :p


it's not Hindi and now u will have to watch!
Bratz!ROFL

the humanised film!LOL

dekhegi na?ROFL
Oh damn your Bratz Angry
You watch lazy town and I'll watch Bratz LOL
Deal?LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

LilButterfly003

LilButterfly003 IF-Sizzlerz
LilButterfly003
LilButterfly003

Joined: 26 August 2009
Posts: 15280

Posted: 03 May 2013 at 11:47am | IP Logged
Originally posted by ..Jazz..

 Heart


OMG!!!!!
*faints*

he truly defines PERFECTION!Cool



The following 1 member(s) liked the above post:

.Panache.

.Panache. IF-Rockerz
.Panache.
.Panache.

Joined: 13 January 2013
Posts: 5721

Posted: 03 May 2013 at 11:48am | IP Logged
Originally posted by Butterfly003

Originally posted by ..Jazz..

 Heart


OMG!!!!!
*faints*

he truly defines PERFECTION!Cool



He does <3

The following 1 member(s) liked the above post:

LilButterfly003

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Craziness Unlimited-IPKKNDians RockwaVe 35(lO)

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Flora3333   Replies: 1203   Views: 22467

Flora3333 1203 22467 05 April 2013 at 8:00am by .MyriadOfHues.
Craziness Unlimited-IPKKNDians RockwaVe 36(lO)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -chamkilli-   Replies: 1194   Views: 15853

-chamkilli- 1194 15853 05 April 2013 at 12:38am by Flora3333
Craziness Unlimited-IPKKNDians RockwaVe 34(lO)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -chamkilli-   Replies: 1194   Views: 20618

-chamkilli- 1194 20618 03 March 2013 at 9:41pm by Flora3333
Craziness Unlimited-IPKKNDians RockwaVe 33(lO)

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: ..SankiMedhz..   Replies: 1220   Views: 20069

..SankiMedhz.. 1220 20069 15 February 2013 at 11:45pm by -chamkilli-
Craziness Unlimited-IPKKNDians RockwaVe 32(lO)

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: -chamkilli-   Replies: 1191   Views: 19196

-chamkilli- 1191 19196 10 February 2013 at 11:21am by .shinchan.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index