Sapne Suhane Ladakpan Ke

India-Forums

   
Sapne Suhane Ladakpan Ke
Sapne Suhane Ladakpan Ke

||Teri Meri Prem Kahani Hai Mushkil|GunJeev AT#2|| (Page 136)

SandCastle. IF-Rockerz
SandCastle.
SandCastle.

Joined: 09 February 2011
Posts: 9388

Posted: 16 April 2013 at 10:45am | IP Logged
Ranju: Awww, how cute is gonna be jealous Vihaan, I will so excited if this happens, Awww Day Dreaming

Mannu: They won't do this to Rajeev. Not at all. Coz after Tuesday scene where Rajeev was thinking abt Gunjan & gave us the 1st big hint, his next appearance was on Thursday & they continued with his feelings with the coffee scene. We gotta wait for his next apperance & see his reaction. If it is positive for us, I will be sure CV's are serious abt GunJeev. Just chillax & be positive Embarrassed

The following 3 member(s) liked the above post:

JShivbraich_galHashiBoo

braich_gal IF-Rockerz
braich_gal
braich_gal

Joined: 06 February 2013
Posts: 7338

Posted: 16 April 2013 at 10:49am | IP Logged
Originally posted by SandCastle.

Devil: Pata Nahi ye Rajeev kab ayenge. Kamsekam adi will be able to atleast bring ViNa on track :P

Ranju: Yeah I hope Adi is not a negrtive character. It's just that I have gut feeling that he is not that good as much as he seems to be. Maybe its just me, let's wait a couple more episodes :P
What if we find out he is Charu's Cousin who's come to help his sister? OMFG Shocked ROFL

M has always been delusional. I wonder if he was America's president, would he think it would be doomed without him? Ermm
Okay, bad example ROFL

Gunjan will be happy & will be truly happy if she moves away from him. Like I always say, anyone but him. He is in a big delusion that Gunjan will die without him Wacko

About G, that is the only thing that keeps me hopeful. That G listens to Rajeev, pays heed to his advice & follows it. This will be the strong basis of their relationship. I just hope this girl stops thinking abt him & try her best to move on. At this point, she's turning into a doormat & that happening would be the biggest shocker for me Ouch

ROFL ROFL ROFL can't stop laughing at the bold parts (black and red)...but true...Mayank is delusional

bold red: I'll probably be banging my head on the wall going whyyy??????

and yes...they needed distance away from each other to move on but they didn't have that...and Gunjan may have distanced herself...but staying in the same house they still see each other and when they do, they start thinking about the other...it's like a vicious cycle that's re-looping every morning...


Edited by braich_gal - 16 April 2013 at 10:49am

The following 2 member(s) liked the above post:

SandCastle.HashiBoo

braich_gal IF-Rockerz
braich_gal
braich_gal

Joined: 06 February 2013
Posts: 7338

Posted: 16 April 2013 at 10:53am | IP Logged
Originally posted by SandCastle.

Ranju: Awww, how cute is gonna be jealous Vihaan, I will so excited if this happens, Awww Day Dreaming

Mannu: They won't do this to Rajeev. Not at all. Coz after Tuesday scene where Rajeev was thinking abt Gunjan & gave us the 1st big hint, his next appearance was on Thursday & they continued with his feelings with the coffee scene. We gotta wait for his next apperance & see his reaction. If it is positive for us, I will be sure CV's are serious abt GunJeev. Just chillax & be positive Embarrassed

i hope so too...u see the thing is I still can't make the final decision Gunjeev or Adian...i like both Rajiv and Aditya...but I have a feeling now Adi is just a cameo role...since they are always muting his conversations with Gunjan by playing BG music...then today Gunjan's conversation with his mother also was muted (except for the beginning)...

The following 2 member(s) liked the above post:

SandCastle.HashiBoo

braich_gal IF-Rockerz
braich_gal
braich_gal

Joined: 06 February 2013
Posts: 7338

Posted: 16 April 2013 at 10:56am | IP Logged
you know what guys...i was feeling annoyed/irritated with the episode today...I just watched the VM Riva made again...and the annoyance/irateness has diminished...I love that video!!!! and liking Gunjeev even more after that video...the comparison between the 2 males...awesome...

RIVA!!! Where are you???? Hug


Edited by braich_gal - 16 April 2013 at 10:57am

The following 2 member(s) liked the above post:

SandCastle.HashiBoo

SandCastle. IF-Rockerz
SandCastle.
SandCastle.

Joined: 09 February 2011
Posts: 9388

Posted: 16 April 2013 at 11:01am | IP Logged
Awww thanks Ranju. Though those are bad examples & very unlikely still you appreciated it :P now even m laughing at what I wrote in that post ROFL
You never know! Kuch bhi Ho sakta h. Didn't you see the comfort level between Charu & Adi? :P she again called him Addy today   Shocked
I suggest don't fall too hard for him & be on GunJeev side, Rajeev is the safest bet Wink LOL

Yeah ur absolutely right. Gunjan should've left that house ages ago. How can someone move on, when the person you wanna move on from is in front of you 24/7? Gargs should've understood this & let either G or M move away from the house for good. G could've probably gone to a hostel & to keep Rach with her taken her to the hostel too where Shail could come & meet them & the agarwal bros esp Vihaan could come from the windows to meet the girls & maybe bring Rajeev along too with him :P
OMG, just imagine how cute that would be Day Dreaming
But alas the CV's more intrested in showing the vicious cycle of Garg Family. No progression at all. *sighs*

The following 2 member(s) liked the above post:

JShivbraich_gal

SandCastle. IF-Rockerz
SandCastle.
SandCastle.

Joined: 09 February 2011
Posts: 9388

Posted: 16 April 2013 at 11:06am | IP Logged
Ranju: of course Adi is a cameo dear, what were you thinking? :P
The moment he said he would not be moving to India & will be staying in Australia for business purposes, I knew he is not here to be. & Rajeev-Vihaan are parellel leads so Embarrassed

Don't worry be on GunJeev's side. SD ko bhi jhelna h hume ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

braich_galHashiBoo

manchaadi Goldie
manchaadi
manchaadi

Joined: 24 March 2013
Posts: 1639

Posted: 16 April 2013 at 11:06am | IP Logged

Sandy.. u r hilarious! charu's cousin adi LOL hope atleast they show rajeev tomo Embarrassed

ranju.. ya true they r muting convo. if they had real intentions to pair these two, then they wud hav shown every single detail. atleast i wanna believe so Big smile

riva, hashi, star, jonelle... whr r u all? 

The following 3 member(s) liked the above post:

SandCastle.braich_galHashiBoo

SandCastle. IF-Rockerz
SandCastle.
SandCastle.

Joined: 09 February 2011
Posts: 9388

Posted: 16 April 2013 at 11:08am | IP Logged
Seriously, where the hell is Riva?
Our tight group hug is still waiting for her for the brilliant work she did Hug
Waise to she's always there but not now Disapprove

The following 3 member(s) liked the above post:

JShivbraich_galHashiBoo

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Awesome idea for Gunjeev and VINA!

2

Author: SailorMoonStar   Replies: 13   Views: 2235

SailorMoonStar 13 2235 16 June 2013 at 11:18pm by SailorMoonStar
What you guys think about Gunjeev??

2 3 4

Author: Sahar-afghan   Replies: 29   Views: 3094

Sahar-afghan 29 3094 01 May 2013 at 11:29am by Asyaforever
New Info on SSLK: Vina, Gunjeev, and Charu exposed

Author: SailorMoonStar   Replies: 4   Views: 2646

SailorMoonStar 4 2646 19 April 2013 at 8:14pm by zoyakhansslk
Shradhanjali to RajNa and Gunjeev fans.

Author: flipfl0p   Replies: 8   Views: 1783

flipfl0p 8 1783 26 March 2013 at 1:06pm by HashiBoo
6/11wu: saans mein teri

2

Author: -Eris-   Replies: 11   Views: 3025

-Eris- 11 3025 07 November 2012 at 5:59pm by ShellJA

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Sapne Suhane Ladakpan Ke Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index