Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~*~GuP ShUp ChAt ClUb~*~ ThReAd 22 (Page 69)

babyhumz IF-Rockerz
babyhumz
babyhumz

Joined: 30 March 2007
Posts: 6964

Posted: 09 April 2013 at 10:02am | IP Logged
Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by TRULYNANDINI

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by TRULYNANDINI

Hi
hey nanazWink
hey didu hugswa
hugswa!!!!!!Hug
btw didu means di na?????????
but am younger than u!!!
koi na am fine with itLOL

LOLLOLLOL you would be fine with it 

.crazzy4arshi. IF-Rockerz
.crazzy4arshi.
.crazzy4arshi.

Joined: 14 March 2012
Posts: 6561

Posted: 09 April 2013 at 10:03am | IP Logged
Originally posted by babyhumz

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by babyhumz

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by babyhumz

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by babyhumz

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by HK90

Okay guys have to go 
bye bye love you all 
and take care will tall after 2 hours with my suprise 
u going????????CryCry

bye bye!!! 
come back sooon Heart
humi di u here na?????
yep im here just reli slow working a the same time 
oh!!!
di btw did shree di come??????
i havn't seen her today
does she have a exam? 
but if she had
she wud have come at least once

LOLLOL true... where is that girl? hmmm not like her to disappear 
hope she's ok  
i hope so too
she did not come yesterday evenOuch

The following 1 member(s) liked the above post:

babyhumz

.crazzy4arshi. IF-Rockerz
.crazzy4arshi.
.crazzy4arshi.

Joined: 14 March 2012
Posts: 6561

Posted: 09 April 2013 at 10:03am | IP Logged
Originally posted by babyhumz

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by TRULYNANDINI

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by TRULYNANDINI

Hi
hey nanazWink
hey didu hugswa
hugswa!!!!!!Hug
btw didu means di na?????????
but am younger than u!!!
koi na am fine with itLOL

LOLLOLLOL you would be fine with it 

yup
atleast someone will call me diLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

babyhumz

babyhumz IF-Rockerz
babyhumz
babyhumz

Joined: 30 March 2007
Posts: 6964

Posted: 09 April 2013 at 10:04am | IP Logged
Originally posted by .crazzy4arshi.

i hope so too
she did not come yesterday evenOuch

she was here in the morning
and she PM us today 
so im sure she was online 
babyhumz IF-Rockerz
babyhumz
babyhumz

Joined: 30 March 2007
Posts: 6964

Posted: 09 April 2013 at 10:05am | IP Logged
Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by babyhumz

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by TRULYNANDINI

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by TRULYNANDINI

Hi
hey nanazWink
hey didu hugswa
hugswa!!!!!!Hug
btw didu means di na?????????
but am younger than u!!!
koi na am fine with itLOL

LOLLOLLOL you would be fine with it 

yup
atleast someone will call me diLOLLOL
you got your whole life for that 
enjoy being young for now 
.crazzy4arshi. IF-Rockerz
.crazzy4arshi.
.crazzy4arshi.

Joined: 14 March 2012
Posts: 6561

Posted: 09 April 2013 at 10:08am | IP Logged
Originally posted by babyhumz

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by babyhumz

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by TRULYNANDINI

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by TRULYNANDINI

Hi
hey nanazWink
hey didu hugswa
hugswa!!!!!!Hug
btw didu means di na?????????
but am younger than u!!!
koi na am fine with itLOL

LOLLOLLOL you would be fine with it 

yup
atleast someone will call me diLOLLOL
you got your whole life for that 
enjoy being young for now 
ok
so everyone here
don't ever call me di
samajhe??????

The following 1 member(s) liked the above post:

babyhumz

babyhumz IF-Rockerz
babyhumz
babyhumz

Joined: 30 March 2007
Posts: 6964

Posted: 09 April 2013 at 10:12am | IP Logged
Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by babyhumz

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by babyhumz

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by TRULYNANDINI

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by TRULYNANDINI

Hi
hey nanazWink
hey didu hugswa
hugswa!!!!!!Hug
btw didu means di na?????????
but am younger than u!!!
koi na am fine with itLOL

LOLLOLLOL you would be fine with it 

yup
atleast someone will call me diLOLLOL
you got your whole life for that 
enjoy being young for now 
ok
so everyone here
don't ever call me di
samajhe??????

LOLLOLLOL you no like being called Di anymore?LOL
..Sruthi.. IF-Dazzler
..Sruthi..
..Sruthi..

Joined: 26 June 2012
Posts: 4145

Posted: 09 April 2013 at 10:13am | IP Logged
good Night my dears..


cong on new thread

The following 1 member(s) liked the above post:

babyhumz

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
--<@Gup-Shup [email protected]>-- Thread 11

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ..Saraa..   Replies: 1198   Views: 18841

..Saraa.. 1198 18841 30 August 2013 at 4:18pm by Preet.Kc
--<@Gup-Shup [email protected]>-- Thread 10

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: Mrs_Darcy_17   Replies: 1149   Views: 22118

Mrs_Darcy_17 1149 22118 30 August 2013 at 4:18pm by Preet.Kc
--<@Gup Shup Club [email protected]>--

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

Author: ..Sruthi..   Replies: 1056   Views: 16536

..Sruthi.. 1056 16536 30 August 2013 at 4:10pm by Preet.Kc
#Devil's Club#-Chat Club 10-By invite only

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: swan20   Replies: 1191   Views: 60474

swan20 1191 60474 13 April 2011 at 6:54pm by Arwen.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index