Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~*~GuP ShUp ChAt ClUb~*~ ThReAd 22 (Page 62)

Preet.Kc IF-Sizzlerz
Preet.Kc
Preet.Kc

Joined: 17 June 2012
Posts: 15697

Posted: 09 April 2013 at 9:26am | IP Logged
Originally posted by arunasankar

Originally posted by HK90

Originally posted by arunasankar

preet wait for me 
i will be back 
soon
20 mins 
going for dinner 
wait 
u can res later
wait wait wait 

no i will res tomorrow today  i'm going to reply to few  comments 
btw my reply to your comment is my 5000 pots Wink

Shocked preet 
i love u Hug nah its not enough LOL
a very big hug for my darling Embarrassed

like this 


i love you EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
thanks you Hug

The following 2 member(s) liked the above post:

babyhumzARS24

Preet.Kc IF-Sizzlerz
Preet.Kc
Preet.Kc

Joined: 17 June 2012
Posts: 15697

Posted: 09 April 2013 at 9:26am | IP Logged
Originally posted by babyhumz

Preet lage raho i dnt mind your to crazy to stop anyway 

but i fear thet they might close the thread even if i think is impossible that they do it so easly 
btw what a connection even i was going to post something tonight Shocked

me are really long lost sistersLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

babyhumz

Preet.Kc IF-Sizzlerz
Preet.Kc
Preet.Kc

Joined: 17 June 2012
Posts: 15697

Posted: 09 April 2013 at 9:27am | IP Logged
Originally posted by babyhumz

Originally posted by arunasankar

humi
 pm me ok?
i will 
im just to lazy right now.. we'll probable do it tonight 

you  lazy but LOL 

The following 1 member(s) liked the above post:

babyhumz

ARS24 IF-Sizzlerz
ARS24
ARS24

Joined: 21 April 2012
Posts: 16130

Posted: 09 April 2013 at 9:27am | IP Logged
Originally posted by babyhumz

Originally posted by .crazzy4arshi.

Originally posted by HK90

Originally posted by babyhumz

Bring him back: new SS 
http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3527399#80242603



okay the first 5 posts are mine Big smile

hahaha


damn didn't have the link of emoticons here Angry
sorry di
i also posted on first pageEmbarrassed

dnt be sorry... 
im happy someone to stop her madness 

ha ha LOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

babyhumz

Preet.Kc IF-Sizzlerz
Preet.Kc
Preet.Kc

Joined: 17 June 2012
Posts: 15697

Posted: 09 April 2013 at 9:27am | IP Logged
Originally posted by babyhumz

Originally posted by HK90

Originally posted by babyhumz

Bring him back: new SS 
http://www.india-forums.com/forum_posts.asp?TID=3527399#80242603



okay the first 5 posts are mine Big smile

hahaha


damn didn't have the link of emoticons here Angry

what are you going to do with the whole page? 

just wait and watchwa hahaha *evil laugh*

The following 1 member(s) liked the above post:

babyhumz

ARS24 IF-Sizzlerz
ARS24
ARS24

Joined: 21 April 2012
Posts: 16130

Posted: 09 April 2013 at 9:29am | IP Logged
Originally posted by HK90

Originally posted by babyhumz

Originally posted by arunasankar

humi
 pm me ok?
i will 
im just to lazy right now.. we'll probable do it tonight 

you  lazy but LOL 
but kya? LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

babyhumz

babyhumz IF-Rockerz
babyhumz
babyhumz

Joined: 30 March 2007
Posts: 6964

Posted: 09 April 2013 at 9:29am | IP Logged
Originally posted by HK90

Originally posted by babyhumz

Preet lage raho i dnt mind your to crazy to stop anyway 

but i fear thet they might close the thread even if i think is impossible that they do it so easly 
btw what a connection even i was going to post something tonight Shocked

me are really long lost sistersLOL

i dont care if they do.. im not attached to this story yet.. you can post it for me if they close it!Wink
 

ROFL we are!!! looong lost 

what are you posting tonight??? 

The following 1 member(s) liked the above post:

Preet.Kc

ARS24 IF-Sizzlerz
ARS24
ARS24

Joined: 21 April 2012
Posts: 16130

Posted: 09 April 2013 at 9:29am | IP Logged
Originally posted by HK90

Originally posted by babyhumz

Preet lage raho i dnt mind your to crazy to stop anyway 

but i fear thet they might close the thread even if i think is impossible that they do it so easly 
btw what a connection even i was going to post something tonight Shocked

me are really long lost sistersLOL

me res ??? Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Preet.Kc

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
--<@Gup-Shup Club@>-- Thread 11

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: ..Saraa..   Replies: 1198   Views: 18931

..Saraa.. 1198 18931 30 August 2013 at 4:18pm by Preet.Kc
--<@Gup-Shup Club@>-- Thread 10

2 3 4 5 6 7 ... 143 144

Author: Mrs_Darcy_17   Replies: 1149   Views: 22229

Mrs_Darcy_17 1149 22229 30 August 2013 at 4:18pm by Preet.Kc
--<@Gup Shup Club Thread-6@>--

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

Author: ..Sruthi..   Replies: 1056   Views: 16600

..Sruthi.. 1056 16600 30 August 2013 at 4:10pm by Preet.Kc
#Devil's Club#-Chat Club 10-By invite only

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: swan20   Replies: 1191   Views: 60858

swan20 1191 60858 13 April 2011 at 6:54pm by Arwen.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index