Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

New Promo - Asad & Zoya getting Engaged (Page 8)

nRiya Senior Member
nRiya
nRiya

Joined: 04 January 2012
Posts: 994

Posted: 08 April 2013 at 5:22pm | IP Logged
Now i post an HD YouTube video link on the 1st page..   so, enjoy HD video to die properlyWink ROFL

risingsea101 IF-Rockerz
risingsea101
risingsea101

Joined: 03 April 2012
Posts: 7264

Posted: 08 April 2013 at 6:15pm | IP Logged
OMG
Dead...

The following 1 member(s) liked the above post:

nRiya

mizzneetu Goldie
mizzneetu
mizzneetu

Joined: 22 October 2009
Posts: 2104

Posted: 08 April 2013 at 6:26pm | IP Logged
I just died and went to heaven. 

The following 1 member(s) liked the above post:

nRiya

..PlayfulKiss.. Goldie
..PlayfulKiss..
..PlayfulKiss..

Joined: 30 May 2011
Posts: 1755

Posted: 08 April 2013 at 7:12pm | IP Logged
OMG OMG I just saw the promo and I am going all crazy. OMG OMG!! I don't know what to do. I am going crazy, I am going crazy, I am officially going crazy !! Party Silly Day Dreaming Heart Party

The following 1 member(s) liked the above post:

nRiya

kasrana Goldie
kasrana
kasrana

Joined: 14 September 2004
Posts: 1803

Posted: 08 April 2013 at 7:37pm | IP Logged
THUD!!!  

I FAINTED!!!  call 911

The following 1 member(s) liked the above post:

nRiya

* ~ Roshni ~ * IF-Rockerz
* ~ Roshni ~ *
* ~ Roshni ~ *

Joined: 04 January 2006
Posts: 8853

Posted: 08 April 2013 at 7:47pm | IP Logged
OMG yaaay! Finally something really good to watch and look out for. Them pretending to be a couple is gonna be awesome - so many scenes ;) this kinda reminds me of the time when maan and geet pretended to be a couple as well ... its gonna be great to watch :) and it seems asad has initiated it as well which only makes u think ... hes thinking of marriage already! lol ... well i hope he initiated it! and he wasnt told by anyone

Thanks for the vid Smile


Edited by * ~ Roshni ~ * - 08 April 2013 at 7:47pm

The following 1 member(s) liked the above post:

nRiya

gondi Groupbie
gondi
gondi

Joined: 20 June 2011
Posts: 153

Posted: 08 April 2013 at 8:38pm | IP Logged
What the... Clap Day Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

nRiya

-EvilDesires- IF-Stunnerz
-EvilDesires-
-EvilDesires-

Joined: 01 June 2011
Posts: 38557

Posted: 08 April 2013 at 10:12pm | IP Logged
hmmm  the words WU are exactly as I wrote in my original post!!!

The following 1 member(s) liked the above post:

nRiya

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Asad Asad Asad

2 3

Author: -Amby-   Replies: 16   Views: 8407

-Amby- 16 8407 29 November 2013 at 9:08am by ..Zainab..
Asad's male friends - Asad's time to get jealous!

2 3 4 5

Author: nmarkan   Replies: 35   Views: 15347

nmarkan 35 15347 21 July 2013 at 11:35am by -AppleOfMaEye-
Asad turns soft 4 Zoya,Tanveer try get Asad closer

2

Author: zan101   Replies: 15   Views: 10000

zan101 15 10000 25 June 2013 at 6:58pm by zan101
ASAD ASAD ASAD i love you KSG

Author: -GoogleWithMe-   Replies: 9   Views: 5276

-GoogleWithMe- 9 5276 27 May 2013 at 11:38am by tareyfan
Asad..Asad..Asad

2 3

Author: Eternal1234   Replies: 16   Views: 5291

Eternal1234 16 5291 19 April 2013 at 7:37pm by ..sweetchilly..

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index