Mythological Masti

India-Forums

   
Mythological Masti
Mythological Masti

{> Anand Sagar's Ramayan Appreciation Thread #9 <} (Page 92)

..RamKiJanaki.. IF-Addictz
..RamKiJanaki..
..RamKiJanaki..

Joined: 20 August 2008
Posts: 59028

Posted: 02 May 2013 at 11:52am | IP Logged

Here is the siggie which Varnita stole from my sig box before I could post it. LOL

 
 
This is the shade I am using.

Varnita. IF-Sizzlerz
Varnita.
Varnita.

Joined: 24 May 2011
Posts: 12957

Posted: 02 May 2013 at 11:54am | IP Logged
Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Varnita.

Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Varnita.

Janu, Sorry I am stealing one sig from your Sigbox! EmbarrassedLOL
I cannot get over it...it is Out of the world...Speclaiily the way you blended the closeup faces of Gurmeet Debina at the side! Day Dreaming
 
Lol, no need to be sorry about it. LOL
 
Thanks for liking the sig! It's a new one and I didn't post it anywhere. There is another bluish shade of it. I'll post it soon!

Haha I thoght...If it is private or... you dont wanna share it...Then also... I Dont care LOL I am just taking it, You cannot stop me! Evil SmileCool
 
ROFL, that is why I have decided not to stop you. I no longer have control over you like before. CryLOL
 
Sometimes, I wish you were still innocent Varnita calling Me "Janu Di". ROFL

Janu DI My Foot! DeadPinch
You are a Rakshasi for me now! Rakshasi, Bhootam, Kamini and so many other things! Cool

Btw, it was "Janaki di" I started calling you Janu...just because I was not comfortable calling you Janaki, Because "Janaki" was someone who was "Di" for me! ROFL

Btw, I feel so proud that you have no longer control over me! CoolLOL


Edited by Varnita. - 02 May 2013 at 11:57am

The following 1 member(s) liked the above post:

..RamKiJanaki..

..RamKiJanaki.. IF-Addictz
..RamKiJanaki..
..RamKiJanaki..

Joined: 20 August 2008
Posts: 59028

Posted: 02 May 2013 at 11:54am | IP Logged

Here are some offscreen creations I made of Gurmina's recent moments. Heart

 
Gurmeet & Debina dancing to "Ishq Wala Love"
 
 
..RamKiJanaki.. IF-Addictz
..RamKiJanaki..
..RamKiJanaki..

Joined: 20 August 2008
Posts: 59028

Posted: 02 May 2013 at 11:58am | IP Logged

Gurmeet & Debina at the premiere of "Shree".

 
Animated Signatures
 
 
 
 
 
Non-Animated Signatures
 
 
..RamKiJanaki.. IF-Addictz
..RamKiJanaki..
..RamKiJanaki..

Joined: 20 August 2008
Posts: 59028

Posted: 02 May 2013 at 11:59am | IP Logged
Originally posted by Varnita.

Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Varnita.

Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Varnita.

Janu, Sorry I am stealing one sig from your Sigbox! EmbarrassedLOL
I cannot get over it...it is Out of the world...Speclaiily the way you blended the closeup faces of Gurmeet Debina at the side! Day Dreaming
 
Lol, no need to be sorry about it. LOL
 
Thanks for liking the sig! It's a new one and I didn't post it anywhere. There is another bluish shade of it. I'll post it soon!

Haha I thoght...If it is private or... you dont wanna share it...Then also... I Dont care LOL I am just taking it, You cannot stop me! Evil SmileCool
 
ROFL, that is why I have decided not to stop you. I no longer have control over you like before. CryLOL
 
Sometimes, I wish you were still innocent Varnita calling Me "Janu Di". ROFL

Janu DI My Foot! DeadPinch
You are a Rakshasi for me now! Rakshasi, Bhootam, Kamini and so many other things! Cool

Btw, it was "Janaki di" I started calling you Janu...just because I was not comfortable calling you Janaki, Because "Janaki" was someone who was "Di" for me! ROFL

Btw, I feel so proud that you have no longer control over me! CoolLOL
 
ROFL, I was joking. Even I don't want you to call me that. ROFL
 
I like this corrupted Varnita better. Evil Smile
Varnita. IF-Sizzlerz
Varnita.
Varnita.

Joined: 24 May 2011
Posts: 12957

Posted: 02 May 2013 at 12:00pm | IP Logged
Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Varnita.

Originally posted by JanakiRaghunath

Aww, see this pic which Debina shared on twitter just moments ago! She and Gurmeet were at Snow World recently. Don't they look cute?
 

Who can doubt over their Love after seeing this Pic?

They are looking the most adorable thing of the World! Day DreamingHeart

I really really really cannot wait for Gurmeet/Debina Junior now! Wink
 
According to some people, apparently their love is "fake" and everything they do is PDA. ROFL
 
But no PDA in the world can be as real as this. Day Dreaming

True! Day Dreaming
Varnita. IF-Sizzlerz
Varnita.
Varnita.

Joined: 24 May 2011
Posts: 12957

Posted: 02 May 2013 at 12:06pm | IP Logged
Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Varnita.

Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Varnita.

Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Varnita.

Janu, Sorry I am stealing one sig from your Sigbox! EmbarrassedLOL
I cannot get over it...it is Out of the world...Speclaiily the way you blended the closeup faces of Gurmeet Debina at the side! Day Dreaming
 
Lol, no need to be sorry about it. LOL
 
Thanks for liking the sig! It's a new one and I didn't post it anywhere. There is another bluish shade of it. I'll post it soon!

Haha I thoght...If it is private or... you dont wanna share it...Then also... I Dont care LOL I am just taking it, You cannot stop me! Evil SmileCool
 
ROFL, that is why I have decided not to stop you. I no longer have control over you like before. CryLOL
 
Sometimes, I wish you were still innocent Varnita calling Me "Janu Di". ROFL

Janu DI My Foot! DeadPinch
You are a Rakshasi for me now! Rakshasi, Bhootam, Kamini and so many other things! Cool

Btw, it was "Janaki di" I started calling you Janu...just because I was not comfortable calling you Janaki, Because "Janaki" was someone who was "Di" for me! ROFL

Btw, I feel so proud that you have no longer control over me! CoolLOL
 
ROFL, I was joking. Even I don't want you to call me that. ROFL
 
I like this corrupted Varnita better. Evil Smile

And I also like this Rakshasi Janu better! :P
I Love insulting you or to be insulted! ROFL
Varnita. IF-Sizzlerz
Varnita.
Varnita.

Joined: 24 May 2011
Posts: 12957

Posted: 02 May 2013 at 12:08pm | IP Logged
Janu, I really really really love your New stuff! Specially those Animations! Day Dreaming I am feeling like eating them! LOL
You know you have an unfulfilled duty towards me! Wink

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Happy 26th Anniversary Ramanand Sagar's Ramayan!

2 3 4

Author: ..RamKiJanaki..   Replies: 25   Views: 6988

..RamKiJanaki.. 25 6988 20 March 2013 at 8:39pm by himanshuvij03
--Celebrating the 5th Anniversary of AS Ramayan!--

2 3 4 5 6 7 ... 43 44

Author: ..RamKiJanaki..   Replies: 345   Views: 29003

..RamKiJanaki.. 345 29003 27 January 2013 at 6:38pm by ..RamKiJanaki..
::Sagar Pictures' Ramayan Discussion Thread::Note pg.16

2 3 4 5 6 7 ... 31 32

Author: NandiniRaizadaa   Replies: 250   Views: 20643

NandiniRaizadaa 250 20643 23 December 2012 at 4:34pm by SilverBell
RAMAYAN JOURNEY OF THE SOUL!

Author: Stalwart.   Replies: 2   Views: 872

Stalwart. 2 872 16 December 2012 at 9:35am by Stalwart.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Mythological Masti Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index