Mythological Masti

India-Forums

   
Mythological Masti
Mythological Masti

{> Anand Sagar's Ramayan Appreciation Thread #9 <} (Page 73)

Varnita. IF-Sizzlerz
Varnita.
Varnita.

Joined: 24 May 2011
Posts: 12957

Posted: 29 April 2013 at 11:22am | IP Logged
Originally posted by MaanGeet_GurTi

Originally posted by Varnita.

Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by MaanGeet_GurTi

looking forward to GC's movie, d story seems interesting, i only wish it has english subtitles


Yeah, evenI badly need subtitles. LOLLOL


I'll become the subtitles for you both!LOL


Awww how sweeet

Thats My Pleasure! Hug
But i use to think that You already know hindi well! Shocked

The following 1 member(s) liked the above post:

Jananivjc

Varnita. IF-Sizzlerz
Varnita.
Varnita.

Joined: 24 May 2011
Posts: 12957

Posted: 29 April 2013 at 11:23am | IP Logged
Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Jananivjc

Originally posted by JanakiRaghunath

Janani, could you tell me where you got this video?
 
 
Was it a promo of Ramayan or was it from an episode itself during Yudh Kand?
Episode 155!!!
 
Thanks a lot! Big smile
 
Do you have the episodes downloaded? I was just wondering what videos you used to make the avis, since youtube took them all down.

Yes I guess she has downloded then from my channel!

The following 1 member(s) liked the above post:

Jananivjc

-AvniNeil- IF-Sizzlerz
-AvniNeil-
-AvniNeil-

Joined: 03 January 2010
Posts: 23669

Posted: 29 April 2013 at 11:28am | IP Logged
Originally posted by Varnita.

Originally posted by MaanGeet_GurTi

Originally posted by Varnita.

Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by MaanGeet_GurTi

looking forward to GC's movie, d story seems interesting, i only wish it has english subtitles


Yeah, evenI badly need subtitles. LOLLOL


I'll become the subtitles for you both!LOL


Awww how sweeet

Thats My Pleasure! Hug
But i use to think that You already know hindi well! Shocked
yeah i understand it quite well, thanks to the shows n movies.. but i thought GC's movie is a punjabi movie, so they will talk in punjabi Confused

The following 1 member(s) liked the above post:

Jananivjc

Varnita. IF-Sizzlerz
Varnita.
Varnita.

Joined: 24 May 2011
Posts: 12957

Posted: 29 April 2013 at 11:29am | IP Logged
Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Varnita.

Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Varnita.

Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Varnita.

Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by Varnita.

Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by MaanGeet_GurTi

looking forward to GC's movie, d story seems interesting, i only wish it has english subtitles
 
Yeah, even I badly need subtitles. LOLLOL

I'll become the subtitles for you both! LOL
 
Thanks, I was waiting just for this! LOL

You dont even need to mention that honey...I am your permanent translater since one year! SillyLOLLOL
 
Yes, I should give you a salary, right? LOL

Of coarse, a salary of all freaking 12 months...Including the Bonus! LOLLOL
 
I will pay you through "you know what" with some steamy scenes. Evil Smile

Monkey Winks
 
You have objections to that? LOLLOL

You dont need to mention that here...In this AT! Its Private! BlushingLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Jananivjc

Varnita. IF-Sizzlerz
Varnita.
Varnita.

Joined: 24 May 2011
Posts: 12957

Posted: 29 April 2013 at 11:31am | IP Logged
Originally posted by MaanGeet_GurTi

Originally posted by JanakiRaghunath

Originally posted by MaanGeet_GurTi

Haha yeah sure, so is it Singhika or Simhika? Or both?

It's both...in Northern India she is known as Singhika while in Southern India it is Simhika. Even in the sources, I think it is mentioned as Simhika only, but yeah she is also known as Singhika.


Haha okay LOL you seem to have a lot of info n know a lot, that's really good.

Welcome to our Rakshasi Group Singhika! LOL

Now you're given a legal notice to be called a Rakshasi like us ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Jananivjc-AvniNeil-

Varnita. IF-Sizzlerz
Varnita.
Varnita.

Joined: 24 May 2011
Posts: 12957

Posted: 29 April 2013 at 11:34am | IP Logged
Originally posted by JanakiRaghunath

New tweet by Gurmeet! It sounds a bit strange to me though...what do you guys think he means? Confused Is he saying PV is not ending? I don't know!
 
gurmeet choudhary?@gurruchoudhary2h

Everything is under controll now


Yeah it sounds so confusing! Confused

The following 1 member(s) liked the above post:

Jananivjc

Varnita. IF-Sizzlerz
Varnita.
Varnita.

Joined: 24 May 2011
Posts: 12957

Posted: 29 April 2013 at 11:35am | IP Logged
Your New creations are very Preety Divine and Devotional janu! The coloring and textures look so flawless in them! <3
Definitely using both! :D

The following 2 member(s) liked the above post:

Jananivjc..RamKiJanaki..

Varnita. IF-Sizzlerz
Varnita.
Varnita.

Joined: 24 May 2011
Posts: 12957

Posted: 29 April 2013 at 11:35am | IP Logged
Originally posted by JanakiRaghunath

Wow, see this tweet by ZA productions. Isn't it nice? It makes me proud to be a fan of Gurmeet. Approve He is truly one of the unique individuals in this industry!
 
 
ZA Productions?@ZainabAld5h

@gurruchoudhary three things should never be underestimated, Gurmeet's fans, his talent and his dedication :)


OMGGG this is really wonderful...I am feeling sooo Proud to be his Fan! Big smile

The following 2 member(s) liked the above post:

Jananivjc..RamKiJanaki..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Happy 26th Anniversary Ramanand Sagar's Ramayan!

2 3 4

Author: ..RamKiJanaki..   Replies: 26   Views: 6626

..RamKiJanaki.. 26 6626 20 March 2013 at 8:39pm by himanshuvij03
--Celebrating the 5th Anniversary of AS Ramayan!--

2 3 4 5 6 7 ... 44 45

Author: ..RamKiJanaki..   Replies: 355   Views: 28239

..RamKiJanaki.. 355 28239 27 January 2013 at 6:38pm by ..RamKiJanaki..
::Sagar Pictures' Ramayan Discussion Thread::Note pg.16

2 3 4 5 6 7 ... 31 32

Author: NandiniRaizadaa   Replies: 251   Views: 19734

NandiniRaizadaa 251 19734 23 December 2012 at 4:34pm by SilverBell
RAMAYAN JOURNEY OF THE SOUL!

Author: Stalwart.   Replies: 2   Views: 808

Stalwart. 2 808 16 December 2012 at 9:35am by Stalwart.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Mythological Masti Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index