Qubool Hai

India-Forums

   
Qubool Hai
Qubool Hai

The KaBhiFactor 5.0; This is where the party's:Note 151 (Page 118)

FhatTheWuck. IF-Stunnerz
FhatTheWuck.
FhatTheWuck.

Joined: 07 January 2011
Posts: 46382

Posted: 13 April 2013 at 12:23am | IP Logged
Originally posted by LoveAsYa222

Originally posted by Rin03

@Loveasya:


Awesome collage sweetheart! Seriously love all their expressions! <33
Aww thank u Hug Love their expressions ROFL Btw u can call me Rosy cause thats what my name is on the forum LOL



Nice work on the pics :)

The following 1 member(s) liked the above post:

LoveAsYa222

.Rinnie. IF-Rockerz
.Rinnie.
.Rinnie.

Joined: 03 August 2009
Posts: 8083

Posted: 13 April 2013 at 12:25am | IP Logged
Originally posted by LoveAsYa222

Originally posted by Rin03

@Loveasya:


Awesome collage sweetheart! Seriously love all their expressions! <33

Aww thank uHugLove their expressionsROFLBtw u can call me Rosy cause thats what my name is on the forumLOL


Their expressions wil be more so hilarious on monday!
I know... LOL Nihu kept that name for you na Big smile
.Rinnie. IF-Rockerz
.Rinnie.
.Rinnie.

Joined: 03 August 2009
Posts: 8083

Posted: 13 April 2013 at 12:26am | IP Logged
Originally posted by Ishaaxx

Guys Y'all saw the new promo which is the Precap wala only but at the end when Mr Dhurandhar says sagai mubarak ho asad smiles and zoya !! Haye Embarrassed



Asad smiles? o_O

I didn't see that.

The following 1 member(s) liked the above post:

FhatTheWuck.

FhatTheWuck. IF-Stunnerz
FhatTheWuck.
FhatTheWuck.

Joined: 07 January 2011
Posts: 46382

Posted: 13 April 2013 at 12:27am | IP Logged
Originally posted by Rin03

Originally posted by Ishaaxx

Guys Y'all saw the new promo which is the Precap wala only but at the end when Mr Dhurandhar says sagai mubarak ho asad smiles and zoya !! Haye Embarrassed



Asad smiles? o_O

I didn't see that.


Yup in the promo not Precap , he smiles at her !'m
FhatTheWuck. IF-Stunnerz
FhatTheWuck.
FhatTheWuck.

Joined: 07 January 2011
Posts: 46382

Posted: 13 April 2013 at 12:27am | IP Logged
30 more pages!!  ;)
LoveAsYa222 IF-Rockerz
LoveAsYa222
LoveAsYa222

Joined: 06 May 2012
Posts: 7151

Posted: 13 April 2013 at 12:28am | IP Logged
Originally posted by Ishaaxx

Originally posted by LoveAsYa222

Originally posted by Rin03

@Loveasya:


Awesome collage sweetheart! Seriously love all their expressions! <33
Aww thank u Hug Love their expressions ROFL Btw u can call me Rosy cause thats what my name is on the forum LOL



Nice work on the pics :)

Thanks Hug


Edited by LoveAsYa222 - 13 April 2013 at 12:28am

The following 1 member(s) liked the above post:

FhatTheWuck.

.Rinnie. IF-Rockerz
.Rinnie.
.Rinnie.

Joined: 03 August 2009
Posts: 8083

Posted: 13 April 2013 at 12:28am | IP Logged
Originally posted by Ishaaxx

Originally posted by Rin03

Originally posted by Ishaaxx

Guys Y'all saw the new promo which is the Precap wala only but at the end when Mr Dhurandhar says sagai mubarak ho asad smiles and zoya !! Haye Embarrassed



Asad smiles? o_O

I didn't see that.



Yup in the promo not Precap , he smiles at her !'m


YT link pls?

The following 1 member(s) liked the above post:

LoveAsYa222

LoveAsYa222 IF-Rockerz
LoveAsYa222
LoveAsYa222

Joined: 06 May 2012
Posts: 7151

Posted: 13 April 2013 at 12:30am | IP Logged
Originally posted by Rin03

Originally posted by Ishaaxx

Originally posted by Rin03

Originally posted by Ishaaxx

Guys Y'all saw the new promo which is the Precap wala only but at the end when Mr Dhurandhar says sagai mubarak ho asad smiles and zoya !! Haye Embarrassed



Asad smiles? o_O

I didn't see that.



Yup in the promo not Precap , he smiles at her !'m


YT link pls?
Omg just noticed it...awww Embarrassed



Edited by LoveAsYa222 - 13 April 2013 at 12:30am

The following 1 member(s) liked the above post:

FhatTheWuck.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
QH Frustrations Thread

2 3 4 5 6 7 ... 117 118

Author: -Jwalamukhi-   Replies: 942   Views: 77043

-Jwalamukhi- 942 77043 03 August 2015 at 9:22pm by reshmaruth
All The Time, It Was You: AsYa SS/Chapter 11-Pg90

2 3 4 5 6 7 ... 95 96

Author: _Sadaf_   Replies: 765   Views: 143624

_Sadaf_ 765 143624 18 May 2015 at 4:40pm by Sanjhari
Always Yours - AsYa SS REMOVED!!

2 3 4 5 6 7 ... 79 80

Author: TheSexyDevil   Replies: 633   Views: 104512

TheSexyDevil 633 104512 05 July 2014 at 12:37am by shinta.chinta
~Qubool Hai VMs Corner~ Imp note pg10

2 3 4 5 6 7 ... 19 20

Author: Ianoconic.   Replies: 154   Views: 20838

Ianoconic. 154 20838 20 October 2013 at 7:11pm by arnav4ever
SS: Longing for love l Chapter 12(b) l Page 139

2 3 4 5 6 7 ... 133 134

Author: kdramafan   Replies: 1064   Views: 87882

kdramafan 1064 87882 22 August 2013 at 10:27am by kdramafan

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Qubool Hai Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index